Honey Resort

14 omdömen på svenska

6,5
Simon B. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2016
Mycket nöjd.

Rummet, läget och priset.
Fina rum med balkong. Nära stranden och restaurang. Frukosten kunde vara bättre men helt ok. Fick ett mycket bra pris så är mycket nöjd med min vistelse.
Stefan K. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2016

Mikael L. Reste med partner Sweden, den 6 december 2015
centralt prisvärt hotell som är rent.

Centralt prisvärt samt rent
Bra vistelse. Mycket prisvärt. Rena rum. Bra läge. Nära till stranden. Tråkig frukost dock. Poolen var lite liten, men vi använde den inte utan gick alltid till stranden.
Cecilia A. Reste med partner Sweden, den 30 november 2015
Bra läge.

Läget, poolen.
Bodde i ett rum med direkt utgång till poolen vilket var härligt. Men rummet luktade riktigt illa! Som att det var fuktskador. Solen försvinner tidigt. Annars ett helt okej hotell.
Glenn Z. Reste med partner Switzerland, den 24 mars 2015

Mycket bra!
Marita A. Gruppresenär Sweden, den 23 januari 2014
Stora rum.

Stora rum, bra balkong, lugnt läge.
Bodde 4 nätter på Honey resort. Då vi checka in på eftermiddagen fick vi besked att vi måste byta rum den sista natten. Vårt resesällskap skulle byta rum 2 gånger undret 4 nätters vistelse. Vi tyckte att det var ganska jobbigt att packa upp och ned sina saker hela tiden. Vi frågade då om vi kunde få någon slags kompensation för besväret, kanske gratis internet som kostade 100 bath per dag. Det var väldigt svårt men till slut fick vi en dag fri uppkoppling resten fick vi betala för, dåligt tyckte vi. Läget är inte det bästa, ligger mitt emellan de större centrumen så det är en bit att gå till den bättre delen an stranden å till kata centrum. Personalen var nog inte den bästa jag har mött å servicen var ganska trög. Men rummen var stora och fina och även balkongen.
Erik W. Gruppresenär Sweden, den 20 maj 2013
Trevligt hotell i braläge. Superb personal.

Personalen, Läget, Sängarna.
Det var en mycket angenäm vistelse, med väldigt trevlig & tillmötesgående personal med bra engelska. Rummen var lättillgängliga & bekväma, stora & rymliga. Har man för syfte att festa i Patong så bör man kanske skaffa ett närmare hotell. Då det tar dryga 25 minuter med tuktuk eller taxi & kostar 400 baht enkel tur. Var en liten miss i planeringen. Men på själva hotellet finns inget att klaga på. Skulle väl vara på AC'n som efter 4 dagar på full blås började droppa från taket. Men satte man ner fläkten ett snäpp så sluta det droppa & var likväl svalt & skönt.
Anna Z. Reste med partner Sweden, den 29 mars 2013
hotellet var lite av en besvikelse, dock okej

Centralt läge, enkelt att ta sig till restauranger och shopping samt stranden.
4,7
Jonas E. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2013
Kalas hotell med bra läge och trevlig personal

Fina rum med super frulle!
Vi bodde i ett pool access rum som var super fint. Lite liten pool men funkade perfekt som avkylning efter en strand dag. Vi hade bokat 7 nätter men blev mycket överraskande flyttade till ett nytt hotel med 3 nätter kvar pga. Renovering.
Andreas B. Familj med småbarn Sweden, den 21 november 2012
Ok rum men fy fn för personalen

Inget direkt att rekommendera skulle vara frukost buffén med allt du kan äta fast äter du inte upp så får du betala!
2,7
Ok sängar dåligt drag i acn kanske inte gäller alla rum men detta!
Tips om att göra på hotellet: Välj ett annat!
1 - 10 av 14 omdömen
Honey Resort PhuketHoney Resort Phuket - BufféHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - BufféHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - TrädgårdHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - TrädgårdHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - PoolHoney Resort Phuket - ReceptionHoney Resort Phuket - Mat och dryckHoney Resort Phuket - PoolHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.