Honey Resort

100/69 Kata Road, Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Balkong/terrass Honey Resort Phuket - Balkong/terrass Honey Resort Phuket - Badrum Honey Resort Phuket - Badrum Honey Resort Phuket - Badrum Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Hotellet från insidan Honey Resort Phuket - Gästrum
Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum Honey Resort Phuket - Gästrum
Område: Kata Antal rum: 55

6,5
Marita A. Gruppresenär Sweden, den 23 januari 2014
Stora rum.

Stora rum, bra balkong, lugnt läge.
Bodde 4 nätter på Honey resort. Då vi checka in på eftermiddagen fick vi besked att vi måste byta rum den sista natten. Vårt resesällskap skulle byta rum 2 gånger undret 4 nätters vistelse. Vi tyckte att det var ganska jobbigt att packa upp och ned sina saker hela tiden. Vi frågade då om vi kunde få någon slags kompensation för besväret, kanske gratis internet som kostade 100 bath per dag. Det var väldigt svårt men till slut fick vi en dag fri uppkoppling resten fick vi betala för, dåligt tyckte vi. Läget är inte det bästa, ligger mitt emellan de större centrumen så det är en bit att gå till den bättre delen an stranden å till kata centrum. Personalen var nog inte den bästa jag har mött å servicen var ganska trög. Men rummen var stora och fina och även balkongen.
Erik W. Gruppresenär Sweden, den 20 maj 2013
Trevligt hotell i braläge. Superb personal.

Personalen, Läget, Sängarna.
Det var en mycket angenäm vistelse, med väldigt trevlig & tillmötesgående personal med bra engelska. Rummen var lättillgängliga & bekväma, stora & rymliga. Har man för syfte att festa i Patong så bör man kanske skaffa ett närmare hotell. Då det tar dryga 25 minuter med tuktuk eller taxi & kostar 400 baht enkel tur. Var en liten miss i planeringen. Men på själva hotellet finns inget att klaga på. Skulle väl vara på AC'n som efter 4 dagar på full blås började droppa från taket. Men satte man ner fläkten ett snäpp så sluta det droppa & var likväl svalt & skönt.
Anna Z. Reste med partner Sweden, den 29 mars 2013
hotellet var lite av en besvikelse, dock okej

Centralt läge, enkelt att ta sig till restauranger och shopping samt stranden.
4,7
Jonas E. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2013
Kalas hotell med bra läge och trevlig personal

Fina rum med super frulle!
Vi bodde i ett pool access rum som var super fint. Lite liten pool men funkade perfekt som avkylning efter en strand dag. Vi hade bokat 7 nätter men blev mycket överraskande flyttade till ett nytt hotel med 3 nätter kvar pga. Renovering.
Andreas B. Familj med småbarn Sweden, den 21 november 2012
Ok rum men fy fn för personalen

Inget direkt att rekommendera skulle vara frukost buffén med allt du kan äta fast äter du inte upp så får du betala!
2,7
Ok sängar dåligt drag i acn kanske inte gäller alla rum men detta!
Tips om att göra på hotellet: Välj ett annat!
Kjell O. Reste med partner Sweden, den 8 juni 2012
kanonläge

närheten till strand och övrigt retauranger affärer osv
För första gången besökte vi Kata Beach detta var en positiv överraskning för oss, vi kan tänka oss att göra återbesök här, för oss var hotellet och orten perfekt avslappat thailändskt hotellet hade lagom stora rum och mycket trevlig och hjälpsam personal restaurangen var en överraskning med smårätter att välja närhelst man besökte den
Charlotta E. Gruppresenär Sweden, den 30 maj 2012
Fint hotell med bra städning och fin pool

Billig lunch vid poolen, gratis vatten varje dag och fin pool
Hotellet hade ett helt okej läge, lite lugnt i lågsäsong dock. En kortare promenad till stranden. Billig lunch och kvällsmat på hotellet (kanske bara erbjudande i lågsäsong?)Poolen var bra och uppfriskande. Marknaden bredvid hotellet hade bra priser!
Kim N. Reste med partner Finland, den 12 april 2012
Trevligt hotell med trevlig personal.

Riklig frukostbuffe
Relativt fräscht hotell med vänlig personal. Riklig frukostbuffee med många varma rätter, toast, yoghurt och frukter. Poolen var i minsta laget och antalet solstolar kring poolen var för få. Avståndet till stranden var ca 200 meter men gick tyvärr längs en ofräsch kloakälv.
Sigfrid E. Reste med partner Sweden, den 17 september 2011
Bra hotell, lite avsides

rena rum med balkong
var där offseason, och då var det riktigt prisvärt
Mario R. Gruppresenär Australia, den 14 augusti 2014
Good value

Location, cleanliness, friendly staff
Great. Will go back.

Honey Resort PhuketHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - Balkong/terrassHoney Resort Phuket - Balkong/terrassHoney Resort Phuket - BadrumHoney Resort Phuket - BadrumHoney Resort Phuket - BadrumHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - GästrumHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - Business CenterHoney Resort Phuket - PoolHoney Resort Phuket - PoolHoney Resort Phuket - ReceptionHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - RestaurangHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från insidanHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - BufféHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidanHoney Resort Phuket - Hotellet från utsidan