Hong Kong SkyCity Marriott Hotel

1 Sky City Road East, Hongkong flygplats, Hong Kong, Hongkong (Visa på karta)

Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Gästrum Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Gästrum Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Svit Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Badrum Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Executive Lounge Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Pool Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Gym Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Spa Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Lobby Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Entré Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Executive Lounge Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Festvåning Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Festvåning Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Festvåning Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Hotellet från insidan
Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Mötesrum Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Mötesrum Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Golfbana Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Omgivningar Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Omgivningar Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten
Område: Hongkong flygplats Antal rum: 658

8,6
9,0
8,6
Markus R. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2015
Nära flygplatsen!

Bra rum. Bra gym. Bra mat
Fräscht hotell nära till flygplatsen! Stannade en natt innan vi skulle resa vidare! Bra gym och bra mat/frukost ! Lite dyrt dock men det får man väl räkna med ! Gratis transfer till flygplatsen!
Nikolaos K. Ensamresenär Greece, den 10 januari 2013
Bra hotell 5 min från flygplatsen

Rummet, nära flygplatsen
Fri shuttle till flygplatsen var 20e min, dom har även fri buss till Tung Chung MTR station och tillbaka med avgång var 30 min eller varje timme. Bra tvkanaler. Internet var bra men inte gratis om man inte ansökte eller har Marriott reward card. Prova aldrig nån restaurang. Gymet var ok för några dagar men hade förväntat mig betydligt mer på ett sånt här hotell. Brandlarmet gick mitt i natten och fördärvade sömnen för mig och många andra. Fick aldrig nån förklaring vad som hade hänt, underligt tycker jag.
Stephan W. Ensamresenär Sweden, den 4 januari 2012
Högklassig service på bekvämt hotell

läget, servicen och frukosten
Efter 14 dagar i Thailand var detta ett perfekt hotell att vi vila ut på och ladda batterierna inför Hemresa till Sverige. Åt en utsökt pastarätt med vitt vin i restaurangen. Kändes helt rätt du man tuggat ris i 14 dagar. Mycket fina rum och och en helt otrolig frukost. Den största jag någon ätit. Hotellet har en egen shuttel som tar en till flygplasen ett till Tung Shung ett outlet nära flyplaten, helt gratis. De tog även hand vårt bagage då var ute shoppade på dagen innan hemresan. Mycker bra service
Fook M. Affärsresenär Singapore, den 22 maj 2015
Business Trip transit

Internet, Cleaniness and location
Great. Just a night stay over in Hong Kong for a hotel near to the airport. This hotel is better than Regal Hotel in my point of view.
Priyal P. Ensamresenär Kenya, den 10 maj 2015
Hong Kong SkyCity Marriot

1. Rooms 2. Cleanliness
Wilkie W. Reste med partner Hong Kong, den 10 maj 2015
Nice getaway in Hong Kong

Although somewhat away from downtown, the hotel offers a great getaway vacation for those who want some more quiet time from the busy metropolitan life.
Leny A. Reste med partner Philippines, den 7 maj 2015

great 5stsr hotel
Dirk F. Reste med partner Singapore, den 1 maj 2015
Convenience

Spacious Rooms, Convenient to reach, Affordable
Expected Marriott style: reliable service, clean rooms, practical not posh. Staff excellent, food (room service) overpriced and unspectacular.
Natalie W. Reste med partner Australia, den 30 april 2015
Good for overnight stay

1. Free shuttle to HKIA, 2. Clean room, 3. Nice soap, shower gel and shampoo (THANN)
We stayed here because of early flight out of Hong Kong, so we just booked for 1 night before our flight in the morning. Bed was great, however the pillow was a bit too soft. I think should be able to call and get a firm pillow but because we were too tired, we didn't do that. Would definitely stay here again if we have an early flight the next morning.

Hong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong KongHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - GästrumHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - GästrumHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - SvitHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - BadrumHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Executive LoungeHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - PoolHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - GymHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - SpaHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - LobbyHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - EntréHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Executive LoungeHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - FestvåningHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - FestvåningHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - FestvåningHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - MötesrumHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - MötesrumHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - GolfbanaHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - OmgivningarHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - OmgivningarHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närhetenHong Kong SkyCity Marriott Hotel Hong Kong - Sevärdheter i närheten

Kundrecensioner - Hong Kong SkyCity Marriott Hotel, Hong Kong