Horizon Patong Beach Resort & Spa

64/39 Thaweewong Road, Soi Kep Sap, Amphur Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Strand Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Entré Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Utsikt Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svit Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Badrum
Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Svit Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Badrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gästrum Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Balkong/terrass Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Restaurang Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat och dryck Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Buffé Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Café Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Pub/lounge Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gym Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Gym Horizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Barnklubb
Område: Patong Antal rum: 160

8,5
Sammy K. Gruppresenär Sweden, den 5 februari 2014
Mitt i smeten av resuranger o bad ,massage o fiske

Att vi fick deluxe vid pool . Nära strand snabb service . Thaikvinna pratar svenska . Idyll mitt i smeten . Känner sig välkommen .
Bara skriker o gapar utan ta hänsyn , föräldrarna skiter också i lite lugn o ro likadant i bassängen o vid frukost ! Annars var det jättebra . Helnöjd
Tomas A. Reste med partner Sweden, den 1 juli 2013
Inte fyrstjärnigt

Läget rent trevlig personal
Dålig aircond sämre än en fläkt.Frukosten var som aircond dålig absolut inte ett 4star hotell. Läget var det som var bäst med detta hotell samt trevlig personal. Inte värt pengarna.
Krekula L. Familj med äldre barn Sweden, den 28 juni 2013
Kommer aldrig att bo på detta hotell igen.

Frukost, restaurang och läge
Vi hade två rum i åtta nätter. Vid incheckningen kom vi överens med hotellet att vi skulle få byta rum efter tre nätter, efter två nätter på hotellet blir vi kontaktad med en fråga om att byta rum en dag tidigare, och ösk att bo kvar i rummet resterande tid, efter ytterligare tre nätter blir vi ombedd att åter byta rum för att lösa deras överbokning. När vi motsätter oss detta blir vi bemött på ett mycket dåligt sätt, har aldrig i Thailand upplevt detta. Inte nog med det, vi hade även problem med AC;n som tömde ut vattnet direkt i en av resväskorna, och vi fick ingen hjälp att fixa detta innan vi reste vidare.
Hampus D. Familj med småbarn Sweden, den 16 mars 2013
Kanonfint hotell. Men det vart lite fel.

Bra läge, Fint hotell och Tyst.
Själva hotellet är jättefint och det var upplagt för att bli en kanonavslutning på vår semester. Jag hade bokat 2 rum redan ett par månader i förväg och bett om rum på markplan. Då vi hade barnvagn och dom har ingen hiss. Bad även om att få rummen bredvid varandra. Kände att när dom har ett par månader på sig så skall det väl inte vara så svårt att ordna. Men vi fick ett rum på plan 3 och ett på plan 2. Dessutom vätte båda våra balkonger mot en väg. Så något dagsljus fick vi aldrig in. Men annars ett väldigt fint hotell. Om man nu uppskattar Pathong.
Gordana G. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Vi bodde där i 5 nätter, hotellet va ok.

Nära stranden, shopping och nöjeslivet.
Anders K. Ensamresenär Sweden, den 13 januari 2013
sol och badresa

läget, service, gratis buss till Karon.
Lugnt och trivsamt Resort som ligger bra till, men störs inte av Bangla Road. Bra med gratis buss till Karon, eftersom jag alltid badar på Kata Beach.
Marina A. Familj med småbarn Sweden, den 11 januari 2013
Centralt beläget med två mysiga pooler

Nättheten till allt, men ändå tyst och lugnt
Mycket prisvärt hotell, centralt men inga störande barer utanför dörren.
Nils N. Gruppresenär Sweden, den 15 december 2012
Hotell med bra läge och okej rum

läget
Bodde på detta hotell endast en natt. Rummet var utrustat med mini bar och skicket var okej. personalen var inte supertrevlig men inte heller otrevlig. Du bod väldigt nära stranden och allt nattliv. Restauranger och affärer ligger väldigt nära
Emelie K. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2012
Bra läge, trevlig personal!

Absolut bästa läget
Ett hotell med bra läge! Mycket trevlig och hjälpsam personal. Ganska livligt på eftermiddagarna vid ena poolen, då det är happy hour..
Anna S. Familj med småbarn Sweden, den 17 februari 2012
Slitet hotell mitt i smeten med dålig standard

nära till shopping
Liten pool och allmänt trist hotell och absolut inget för småbarn. Låg mitt i Patong så för småbarn är det inte optimalt.

Horizon Patong Beach Resort & Spa PhuketHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - StrandHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - EntréHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - UtsiktHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvitHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BadrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvitHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BadrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Balkong/terrassHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - RestaurangHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat och dryckHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BufféHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - CaféHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Pub/loungeHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GymHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GymHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BarnklubbHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - LekplatsHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BarnklubbHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SpaHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - TrädgårdHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SpaHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Business CenterHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - TrädgårdHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Pub/loungeHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - EntréHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Lobby