Horizon Patong Beach Resort & Spa

64/39 Thaweewong Road, Soi Kep Sap, Amphur Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150

36 omdömen på svenska

8,6
Stig K. Reste med partner Sweden, den 24 april 2016
Omodernt
Börjar kännas slitet, behöver fräschas upp. Safetybox med nyckel ? Vem vill gå omkring med den nyckeln på stranden t.ex. Wifi funkade knappt. Tråkig frukost.
Ann-Louise S. Ensamresenär Sweden, den 28 mars 2016
Helt okej
Hårda sängar men fick en bättre madrass när jag frågade om det.
Lena H. Reste med partner Sweden, den 27 mars 2016
Sammanfattning
Dålig städning men bra frukost och trevlig personal.
Stephan N. Familj med småbarn Sweden, den 12 mars 2016
Family
Helt ok hotell
Isabelle H. Reste med partner Sweden, den 30 december 2015
Mysigt hotell nära stranden

Nära till stranden, bra gym! Litet men mysigt
Jag fick ett bra intryck av hotellet och gillar att de var lite mindre med två små pooler. Gymmet var väldigt bra! Frukosten var också god och det fanns mycket att välja på samt personalen var trevlig och lät våra vänner bada i poolen med oss även om de inte gör så egentligen.
Stefan T. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2015
Har varit där förr

Läget, miljön, personalen.
Som vanligt var det bra på alla sätt och vis. Det var mitt tredje besök på hotellet. Bra rum, bra frukost, bra läge med stranden 50 m bort, trevlig personal, fri Wifi och två fina poolområden. Allt detta till ett bra pris.
Tobias B. Familj med äldre barn Sweden, den 18 februari 2015
mer än nöjd med hotellet

renlighet, personalen och poolområdet
Helt fantastiskt att bo bär. Jag var lite orolig med tanke på att betalade 1350 kr per natt och att de fått några negativa omdömen. Men från första jag klev ur taxin tills jag åkte så har det varit en jätte bra upplevelse. Bra bemötande direkt, Bell bor var jätte noga med att förklara hur allt gick till i rummet. Bra mat till frukost. Åt aldrig lunch där så vet ej om den. Bra poolområde, finns 2 st olika. rummen var stora och fina och renliga. Bra internet där vi bodde iallafall. Om jag nu måste klaga på något så är det endast en sak och det är att det var lite lite solstolar vid poolen. Det får plats ett 20 tal till och hade inte skadat. 1 min till patong beach alltså jätte nära.
Anita E. Reste med partner Sweden, den 13 december 2014
Bra hotell

komforten i rummet (de lux), personalen, frukost och läge
Vi har bott på detta hotell många gånger och trivs med personal, frukost och läget. Känner oss som "hemma" på detta hotell.
Sammy K. Gruppresenär Sweden, den 5 februari 2014
Mitt i smeten av resuranger o bad ,massage o fiske

Att vi fick deluxe vid pool . Nära strand snabb service . Thaikvinna pratar svenska . Idyll mitt i smeten . Känner sig välkommen .
Bara skriker o gapar utan ta hänsyn , föräldrarna skiter också i lite lugn o ro likadant i bassängen o vid frukost ! Annars var det jättebra . Helnöjd
Tomas A. Reste med partner Sweden, den 1 juli 2013
Inte fyrstjärnigt

Läget rent trevlig personal
Dålig aircond sämre än en fläkt.Frukosten var som aircond dålig absolut inte ett 4star hotell. Läget var det som var bäst med detta hotell samt trevlig personal. Inte värt pengarna.
1 - 10 av 36 omdömen Nästa sida
Horizon Patong Beach Resort & Spa PhuketHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - StrandHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - EntréHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvitHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BadrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SvitHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - GästrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Balkong/terrassHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - RestaurangHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - RestaurangHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat och dryckHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BarnklubbHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - SpaHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - TrädgårdHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Business CenterHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - PoolHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - EntréHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - LobbyHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidanHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - FaciliteterHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - BadrumHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - LobbyHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat och dryckHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Mat och dryckHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - RestaurangHorizon Patong Beach Resort & Spa Phuket - Planlösning

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.