Hotel H2O

Luneta (Behind Quirino Grand Stand), Manilabukten, Manilla, Filippinerna (Visa karta)

Hotel H2O Manilla - Hotellet från insidan Hotel H2O Manilla - Hotellet från utsidan Hotel H2O Manilla - Lobby Hotel H2O Manilla - Hotellet från insidan Hotel H2O Manilla - Mötesrum Hotel H2O Manilla - Hotellet från insidan Hotel H2O Manilla - Spa Hotel H2O Manilla - Gästrum Hotel H2O Manilla - Gym Hotel H2O Manilla - Gym Hotel H2O Manilla - Restaurang Hotel H2O Manilla - Restaurang Hotel H2O Manilla - Pub/lounge Hotel H2O Manilla - Gästrum Hotel H2O Manilla - Hotellet från insidan Hotel H2O Manilla - Reception
Hotel H2O Manilla - Reception Hotel H2O Manilla - Hotellet från utsidan Hotel H2O Manilla - Gästrum Hotel H2O Manilla - Hotellet från utsidan Hotel H2O Manilla - Svit Hotel H2O Manilla - Svit Hotel H2O Manilla - Gästrum Hotel H2O Manilla - Gästrum Hotel H2O Manilla - Spa Hotel H2O Manilla - Spa Hotel H2O Manilla - Pub/lounge Hotel H2O Manilla - Gym
Område: Manilabukten Antal rum: 147

Lina B. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2013
Väldigt fint

Sängen
Jätte fina rum med fantastisk skön säng. Vi skulle flyga dagen efter så vi hade en natt i manila. De fanns massa saker du kunde göra på hotellet och olika restauranger. Rekommenderas
Camilla M. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2013
Bra läge men urtrist poolområde.

Fina rum,välstädat. bra läge
Hade inte förväntat oss att hamna mitt i ett nöjesområde. Hotellet ligger mitt i ettvaruhus innei en nöjespark.
Torsten H. Reste med partner Sweden, den 4 december 2012
Bra hotell for en natt

Fresh och nytt
Helt ok hotell med stor frukostbuffe. Fin utsikt over manila bay
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Strunta i hotellets trasfer/shuttle service, ta bara och ga utanfor hotellet ca 100m sa finns det en shuttle sevice som ar billig och bra.Tex.one way trip to sabang\Puerto Galera enl. Shuttle serviceutanfor hotellet 4000P.
Grace L. Familj med småbarn Sweden, den 5 juli 2012
Modernt och designat hotell

Rent,snyggt med bra frukost
Läget kanon med Manila Bay utanför med fin utsikt. Modernt och snyggt designat hotell. Rent och med bra frukost. Personalen upplevdes som snorkig och lite dryg(i receptionen)och inte så glad och hjälpsam som man är van vid i Filippinerna annars. Konstig incheckning med baggage inlämningen på ett ställe och sedan en rejäl promenad in till hotellet och upp till tredje plan(detta eftersom hotellet är placerat i Ocean Park med tillhörande mall).
Katarina J. Reste med partner Sweden, den 23 mars 2012
Fantastiskt

Nära till shopping
Ett fantastiskt hotell vid Bay Side med en underbar terass där man kan sitta och titta över vattnet.God vällagad mat i resaturangen. Nybyggt med trevlig personal, hjälpsamma och vänliga.Prova deras rum med akvarium, det är fantastiskt om man kan klara sig utan fönster. Besök hotellets spa det är väl värt ett besök.Proffsiga och vänliga.Nära till shoppingcentret Robinson.5 min med taxi.När promenaden, som förstördes vi senaste stormen, blir färdig blir den ett en klar tillgång.Manila är ingen promenadvänlig stad. Vi kommer definitivt att välja detta hotell nästa gång. Ett litet minus är det shoppingarkad som växer fram men den går att undvika.
Tips om shopping: Robinson shoppingcenter.
Leonard R. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2012
Kul hotell!

Granne med en Aqua park
Vi trivdes bra på hotell H2O även om hotellet kan ha varit något off. Hotellet låg i en Aqua park med delfiner och pingviner m.m. vilket var skoj även om vi inte var och kollade på någon show. Personalen var trevlig och dom hade helt ok frukostbuffé. vi rekommenderar hotell H2O.
Tips om shopping: Mall off asia
Leif R. Familj med småbarn Sweden, den 12 januari 2012
Fina fisken

Härligt akvarium
Ska man bo på detta hotell är det nog för att det är häftigt med en fondvägg som är ett jätteakvarium med massor med vackra fiskar. Dock har inte alla rum detta så se till att du bokar rätt typ av rum. Rummet var dock väldigt litet och det finns inga fönster. Dock saknade jag inte dagsljuset. Däremot är det glasväggar till toalett och dusch med klart glas som inte går att täcka för. Inte säkert man vill att alla skall stirra på en när man uträttar sina behov, speciellt om man har gäster på rummet.
Tips om att göra på hotellet: Manila Ocean Park ligger i samma byggnad. Har man småttingar så kan man spendera några timmar där.
Maria E. Ensamresenär Sweden, den 22 augusti 2011
Ett fantastiskt fint hotell

Rent, modernt, underbar personal och ett jätte fint gym och Spa.
Jag rekommenderar alla att bo på detta hotell. Det är nästan helt nytt och så fint och fräscht. Rummen är underbara och Spaet och gymmet är bara ett enormt plus. Det ligger lite avsides så man måste ta en taxi, men det kostar inte särksilt mycket om man jämför med europeiska priser. Trafiken i Manila är kaotisk dock. Bo bara på detta hotell om du är ok med att åka taxi eller vill se detta området i Manila. Hotellet kan varmt rekommenderas för dem som vill ha en skön lyxig upplevelse och som vill kunna träna och njuta av behandlingarna på Spaet. Jag har inget dåligt att säga om detta hotell.
Tips om att göra på hotellet: Ansiktbehandlingen med NuSkin som man kan få på Spaet får en att se flera år yngre ut. Massagen och Hot Bed var också att varmt rekommendera. Gymmet är jätte fräscht med en gratis personlig tränare som är så hjälpsam, duktig och trevlig.
Mats L. Reste med partner Sweden, den 4 juni 2011
Tjusigt hotell

Nytänkande och annorlunda
Ett nybyggt hotell med massor av möjligheter. Trevliga rum. Om man väljer dom lite dyrare rummen får man ett saltvattensakvarium som vägg. Rummet vi hade var också trevligt med utsigt över polområdet. Rummen var rena och snygga, personalen var trevliga, service-inriktade och hjälpsamma. Hotellet ligger centralt och omgivningen är bra. Det finns mycket att göra, speciellt för dom som gillar vattenlekar.
Jimmie N. Reste med partner Sweden, den 23 januari 2011
"Bra hotell men alldeles för dyrt"

Toalett, dusch. tv, utsikten, stor och skön säng
Bra men något dyrt. personalen var trevlig. Långt ifrån centrum så taxiresorna blev något dyra. Härlig utsikt från vårt rum över vattenshow och sjölejon. Roomservicen var dyr.

Hotel H2O ManillaHotel H2O Manilla - Hotellet från insidanHotel H2O Manilla - Hotellet från utsidanHotel H2O Manilla - LobbyHotel H2O Manilla - Hotellet från insidanHotel H2O Manilla - MötesrumHotel H2O Manilla - Hotellet från insidanHotel H2O Manilla - SpaHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GymHotel H2O Manilla - GymHotel H2O Manilla - RestaurangHotel H2O Manilla - RestaurangHotel H2O Manilla - Pub/loungeHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - Hotellet från insidanHotel H2O Manilla - ReceptionHotel H2O Manilla - ReceptionHotel H2O Manilla - Hotellet från utsidanHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - Hotellet från utsidanHotel H2O Manilla - SvitHotel H2O Manilla - SvitHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - SpaHotel H2O Manilla - SpaHotel H2O Manilla - Pub/loungeHotel H2O Manilla - GymHotel H2O Manilla - LobbyHotel H2O Manilla - LobbyHotel H2O Manilla - GymHotel H2O Manilla - Hotellet från insidanHotel H2O Manilla - LobbyHotel H2O Manilla - Business CenterHotel H2O Manilla - Pub/loungeHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - GästrumHotel H2O Manilla - Gästrum