Hotel Icon

8,5
Bjorn H. Affärsresenär Sweden, den 3 november 2014
Bara bäste

Läget maten rumet
Varit i Hongkong över 100 gånger Och detta hotell är bara bäst på allt Tipp topp
Edvard G. Affärsresenär Sweden, den 28 oktober 2014
Nästa hotellet jag varit på!

Allt
Allt är igenomtänkt, ett hotell i världsklass.
Bjorn H. Affärsresenär Sweden, den 10 maj 2013
Jätte bra

bäst i Hk
Mats L. Reste med partner Sweden, den 7 april 2013
Topp hotell med enastående personal

Läget är suveränt, personalen oerhört observant och service minded, modern och fräck inredning, utomhus pool med utsikt över Hongkongs skyline
Tord N. Familj med småbarn Sweden, den 14 februari 2013
Fint hotell med mycket trevlig och vänlig personal

Bra service, perfekt läge
Vi trivdes fantastiskt bra. Allt var perfekt, service, mat o personalens hjälpsamhet.
Mikael S. Ensamresenär Sweden, den 14 februari 2013
fantastic luxury

Luxury / style / elegance
An incredible luxury hotel amidst the luxury shops outside the door, the staff is very professional and pleasant. The rooms are absolutely stunning with its spectacular views through the panoramic window. The gym and pool on the 9th floor of the highest class.
Tips om att göra på hotellet: A workout in the hotel gym is a must
Charlott R. Reste med partner Sweden, den 11 november 2012
Fantastisk personal

Bra läge i lagom stökigt kvarter
Väldigt hjälpsam personal, snyggt och rent hotell där man trivs.
Per E. Familj med äldre barn Sweden, den 19 juni 2012
Kanske det bästa hotell jag besökt.

Servicen
Hotel Icon är ett fantastiskt bra ställe att bo på i HongKong. Jag tror inte jag kan komma på något som helst negativt, alla frågor eller önskemål vi hade uppfylldes med råge. Fräscht och snyggt med fina rum. Vi valde ett rum med hamnutsikt och denna var helt fantastisk. Det kändes lyxigt och personalen hjälpte till att göra våra fyra dygn i HongKong helt perfekta. Läget och den fria bussservicen som hotellet tillhandahöll underlättade vår vistelse. Det fanns även en fri bussservice till flygplatsens anslutningståg som var föredömligt billig.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Det finns många olika sätt att transportera sig i HongKong men taxi måste ändå nämnas alla kör på taxameter och slutpriset blir aldrig högt.
Thomas A. Reste med partner Sweden, den 19 april 2012
Perfekt!!!

Servicen var grym! Riktigt fint hotell!
Romeservice var den besta någonsin, snabb och goda menyer! Absolut inget dåligt med detta hotellet. spa var riktigt bra, mat var riktigt bra, service var riktigt bra, personalen var riktigt bra osv osv osv!
Robert G. Reste med partner Sweden, den 5 november 2011
Mycket bra hotell med trevlig personal

Trevlig personal, Rummen är bra planerade, fräscha och har bra teknisk utrustning. Interiören i badrummet mycket tilltalande. Spa och pool anläggningen håller mycket bra klass, Restauranten är mycket bra
Hotellet motsvarar alla förväntningar. All personal var mycket trevlig och tillmötesgående Läget är perfekt på Kowloonsidan med fin utsikt över Hongkong Island. Inom kort behagligt avstånd finns bra restauranter, shopping och kommunikationer (tunnelbanan, buss m.m.
1 - 10 av 11 omdömen
Hotel Icon Hong KongHotel Icon Hong Kong - Hotellet från utsidanHotel Icon Hong Kong - GästrumHotel Icon Hong Kong - BadrumHotel Icon Hong Kong - GästrumHotel Icon Hong Kong - SvitHotel Icon Hong Kong - SvitHotel Icon Hong Kong - SvitHotel Icon Hong Kong - LobbyHotel Icon Hong Kong - GymHotel Icon Hong Kong - FestvåningHotel Icon Hong Kong - Hotellet från insidanHotel Icon Hong Kong - SvitHotel Icon Hong Kong - FestvåningHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - SpaHotel Icon Hong Kong - SpaHotel Icon Hong Kong - FaciliteterHotel Icon Hong Kong - SpaHotel Icon Hong Kong - SpaHotel Icon Hong Kong - Executive LoungeHotel Icon Hong Kong - Executive LoungeHotel Icon Hong Kong - Executive LoungeHotel Icon Hong Kong - Executive LoungeHotel Icon Hong Kong - SpaHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - FaciliteterHotel Icon Hong Kong - Executive LoungeHotel Icon Hong Kong - GymHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - RestaurangHotel Icon Hong Kong - Lobby

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.