Mitt konto (logga in)

Hotel Månen (Hotel Manen)

Månskärsvägen 9, Skärholmen / Kungens Kurva, Stockholm, Sverige 14175 (Visa karta)

Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum Hotel Månen Stockholm - Gästrum
Läge: Skärholmen / Kungens Kurva Antal rum: 118

Mattias L. Familj med småbarn Sweden, den 15 november 2013
billigt och bra!

priset priset priset
4,7
Billigt budgethotell. Perfekt som rum över natten.
Bachir T. Affärsresenär Sweden, den 28 oktober 2013
nöjd

billigt
hotell med bra läge, bra service och trevlig personal, billigt och nära motorväg. det var jätte bra
Michael P. Reste med partner Sweden, den 14 juli 2013

3,7
Bruno E. Reste med partner Sweden, den 8 februari 2013
Trevligt Hotell med ttevlig personal

Billig Bra Bostad
Billigt Bra med god servis. Bra smidigt läge för besök i stockhlm.
Yat F. Ensamresenär Sweden, den 10 januari 2013
Bra hotel

Ok läget och gratis pakering
var i stockholm för affärs möten och övernatta på hotel månen och hotelet var ok det som gäller för mig är att hotellet måste vara ren och inte all för sliten och dét uppfyller mina krav sedan var det helt ok frukost och inte minst personal var riktig trevlig speciell hon på reception när vi skulle checka ut. jag skulle gärna boka rum här igen nästa gång när jag är i stockholm.
Stefan S. Gruppresenär Finland, den 31 december 2012
Bra läge och dessutom förmånligt pris

Priset var avgjörande samt att rummet hade 3 bäddar
Vi sökte en natts övernattning så vi sökte efter ett prisvärdigt hotell lite utanfør stan. Vi fick ett bra hotell rum det var trevlig personal samt frukosten var väldigt bra.
Leif R. Reste med partner Sweden, den 21 december 2012
Nära shopping men små rum

När shopping
hotellet var inte lätt att hitta ens med gps då ingången inte är från angiven adress. rummen väldigt små. saknade kylskåp på rummet. inget schampo i duschen. verkade bara vara 1 person som arbetade på eftermiddag/kväll och hon sprang omkring och visade folk tillrätta och bar väskor m.m. så incheckningen tog lång tid. rummen är dock välstädade och fräscha. dock får man inte titta för noga för då inser man att det varken varit målare, elektriker eller snickare där. det var nog tjejen i receptionen som skötte renoveringen också. läget är dock bra om man gillar shopping. flera shoppingcentra mycket nära hotellet.
Tips om shopping: Skärholmens centrum ligger inom några få minuter med bil. 3000 fria parkeringsplatser var dock inte helt tillräckligt i julruschen.
Niklas L. Familj med äldre barn Sweden, den 19 oktober 2012
Rent och fräscht hotell trots att det var slitet

Nära shopping och Stockholms mässan
trevligt hotell i enkel standard. rent och fräscht, men slitet. lagom frukostbuffé. nära shopping i kungens kurva, nöjen i heron city, skärholmens centrum och stockholms mässan. lugnt läge och gratis parkering. vi kommer tillbaka...
Restaurangtips: I Heron City 500m promenad avstånd finns Nordens största biograf, o`learys med bowling och arkadspel och ett flertal restauranger.
Henrik N. Affärsresenär Sweden, den 20 november 2013
Budget option next to Heron City

Price, breakfast, free parking
If you are just passing through and looking for somewhere to sleep for a night I can recommend this. Very basic option with plenty of free parking. 2 min drive from Heron City.

Hotel Månen StockholmHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - GästrumHotel Månen Stockholm - BadrumHotel Månen Stockholm - BadrumHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - BadrumHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från insidanHotel Månen Stockholm - RestaurangHotel Månen Stockholm - RestaurangHotel Månen Stockholm - Hotellet från utsidanHotel Månen Stockholm - RestaurangHotel Månen Stockholm - RestaurangHotel Månen Stockholm - RestaurangHotel Månen Stockholm - Hotellet från utsidanHotel Månen Stockholm - Hotellet från utsidan