Hotel Nikko Saigon

235 Nguyen Van Cu Street, District 1, D 1 - Pham Ngu Lao, Ho Chi Minh-staden, Vietnam (Visa karta)

Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum
Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gym Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidan Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Café Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidan Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum
Område: D 1 - Pham Ngu Lao Antal rum: 334

8,8

9,2
9,5
9,2
8,6
Michelle B. Familj med småbarn Sweden, den 23 april 2013
Härlig lyx och ordning i en i övrigt kaotisk stad

Snyggt, god frukost, stort
Elin M. Reste med partner Sweden, den 31 mars 2013
Hög komfort och klass, oklanderlig service

Stora lyxiga rum, bästa servicen, prisvärt
Riktigt fint hotell med otroligt serviceminded och hjälpsam personal. Stor frukostbuffe med något för alla. Hotellet ger en riktig "lyxkänsla" och man får mycket för pengarna. Promenadavstånd till krigsmuseet, om man vågar sig ut i den galna trafiken;)
Steve B. Reste med partner Sweden, den 13 mars 2013
Perfekta avslutningen på vår Vietnamresa

Svit med fantastiskt utsikt, frukostbuffén, executive lounge
Vi ville avsluta vår semester med att bo på ett riktigt bra hotell. Bokade Executive Deluxe rum men blev uppgraderade till en Executive suite istället på 60kvm med panoramautsikt över stan från 19 våningen. Rummet var riktigt fräscht. Att ha tillgång till executive lounge är en extra bra bekvämlighet både när man checkar in och ut men speciellt att man alltid kan ta något lätt att äta eller dricka efter en intensiv dag i Saigon. Tips är att välja ett rum där ni får tillgång till loungen på 23vån med utsikt över stan.
Mikael E. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
Absolut bästa hotellet jag bott på

Allt
Mycket lyxigt hotell, helt otrolig frukost, finns inget att klaga på.
Anders L. Familj med småbarn Sweden, den 9 februari 2013
Hotell med klass

Trevligt bemötande från personalen
hotellet var trevligt på alla sätt och vis, fina rum med sköna sängar. rent och snyggt och god mat i restaurangen. frukosten höll också hög klass.
Johanna G. Reste med partner Sweden, den 30 januari 2013
Bästa hotellet vi varit på!

Lyxigt, pool, stort
Gabriella L. Familj med småbarn Sweden, den 25 januari 2013
Modernt och snyggt hotell

Stora rum, bra service
Fantastisk frukost. Bra gym men lite väl klorerad pool. Fantastisk service.
Gabriella L. Familj med småbarn Sweden, den 17 januari 2013
Stort och trevligt

Rent och rymliga rum
Bra pool och gym. Luftiga, fina rum och en fantastisk frukostbuffe! Hade barnpool och barnmeny, vilket gjorde det lätt för oss som reste med små barn. Placerat i utkanten av distrikt 1.
Ramune P. Familj med småbarn Sweden, den 30 december 2012
Tjusigt hotell

Hjälpsam personal
Mycket trevligt hotell med hjälpsam personal. Stor frukost buffé, mycket att välja. Ligger precis centralt. Vi åkte inte mycket runt, traffiken är det värsta vi har sett. Hotellet är perfekt. Vi besökte gym, pool. Det finns ett hapanskt bad också.
Tips om att göra på hotellet: Vi har sovit en natt på väg vidare i Vietnam. Hotellets personal hjälpte med att boka transport, själva ringde till tåg, busstation, när det var fullt, bokade en bil med chaufför för oss. Det är ett japanskt hotell. Testa japanska badet på Spa! Bra pool har de också.
Karolina M. Reste med partner Sweden, den 25 november 2012
Snyggt hotell grym personal

Bra läge, fantastisk service
Vi spenderade 4 nätter på Nikko och är väldigt glada över att vi valde att bo där. Jättefina och fräscha rum med ett stort badkar som man kan ta ett skönt bad i på kvällen och ligga och titta på den fantastiska utsikten. Vi hade ett club lounge rum och det rekomenderas starkt!!! Personalen där är supertrevliga ( det är de på hela hotellet. Verkligen sjukt serviceminded ) och små plocksmaten är väldigt god. De byter ut "menyn" varje kväll så man får testa på massa nytt. När man bor på club lounge kan man även välja att äta sin frukost där uppe men ett tips är att äta i stora matsalen för den buffén är mkt större. Grymt bra frukost!! Ligger på gränsen mellan distrikt 1 och 5 och vill man gå in till centrum så tar det kanske 20-25 min. Det rekomenderas om man orkar för man upplever verkligen staden på ett helt annat sätt. Boka rum här lovar att ni inte kommer bli besvikna!!!

Hotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-stadenHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GymHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - CaféHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Mat och dryckHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Mat och dryckHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Mat och dryckHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Mat och dryckHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - SpaHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - SpaHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - SpaHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - SpaHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - SpaHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - SpaHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Mat och dryckHotel Nikko Saigon Ho Chi Minh-staden - Mat och dryck