arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

Karolina M.
28 november 2012
Snyggt hotell grym personal
Bra läge, fantastisk service
Vi spenderade 4 nätter på Nikko och är väldigt glada över att vi valde att bo där. Jättefina och fräscha rum med ett stort badkar som man kan ta ett skönt bad i på kvällen och ligga och titta på den fantastiska utsikten. Vi hade ett club lounge rum och det rekomenderas starkt!!! Personalen där är supertrevliga ( det är de på hela hotellet. Verkligen sjukt serviceminded ) och små plocksmaten är väldigt god. De byter ut "menyn" varje kväll så man får testa på massa nytt. När man bor på club lounge kan man även välja att äta sin frukost där uppe men ett tips är att äta i stora matsalen för den buffén är mkt större. Grymt bra frukost!! Ligger på gränsen mellan distrikt 1 och 5 och vill man gå in till centrum så tar det kanske 20-25 min. Det rekomenderas om man orkar för man upplever verkligen staden på ett helt annat sätt. Boka rum här lovar att ni inte kommer bli besvikna!!!

Karolina M.
28 november 2012
Snyggt fräscht hotell
Bra läge, väldigt bra service

Ingvar L.
14 november 2012
Fantastiskt hotell
Vilken klass
Ett av de bästa hotell vi har bott på. Liksom de flesta japanska hotell så är service, renlighet och vänlighet på toppnivå. Mycket bra restauranger på hotellet och personalen var mycket hjälpsam.

Albert H.
Singapore
26 juli 2016
Great hotel
Hotel is great except for the location is not too convenient

Lavinia N.
Australien
25 juli 2016
Nice hotel
It is such a beautiful place to stay, I love it. Will come back next time.

YUNG Y.
Hongkong
24 juli 2016
Excellent service
Service is excellent. All the staff are very polite and helpful. Rooms are clean and comfortable. Facilities are excellent too. But the location is not convenient. You have to take taxis to and from the city centre. Food is average.

GOH L.
Singapore
17 juli 2016
Nice room
Good staffs and nice location

HAI H.
Vietnam
14 juli 2016
Best 5 stars hotel in Hochiminh City
This is one of the best 5 stars Hotel in HCMC . We much enjoyed our stay here. Will come again !

lien T.
Australien
14 juli 2016
Mrs Lien tran from Australia
Excellent hotel, good service

Ben C.
Malaysia
11 juli 2016
Very modern and beautifully designed hotel
Staffs are excellent, beautifully designed