Hotel Royal @ Queens

12 Queen Street , Bugis, Singapore (Visa karta)

Hotel Royal @ Queens Singapore - Pool Hotel Royal @ Queens Singapore - Restaurang Hotel Royal @ Queens Singapore - Hotellet från utsidan Hotel Royal @ Queens Singapore - Hotellet från utsidan Hotel Royal @ Queens Singapore - Badrum Hotel Royal @ Queens Singapore - Gästrum Hotel Royal @ Queens Singapore - Gästrum Hotel Royal @ Queens Singapore - Reception Hotel Royal @ Queens Singapore - Gästrum Hotel Royal @ Queens Singapore - Gästrum Hotel Royal @ Queens Singapore - Restaurang Hotel Royal @ Queens Singapore - Pool Hotel Royal @ Queens Singapore - Pool Hotel Royal @ Queens Singapore - Pub/lounge
Område: Bugis Antal rum: 231

8,5
6,5
Claes T. Affärsresenär Sweden, den 24 mars 2013
Oprofessionell personal, bra rum

Läge, kvalitet på rummet, fri wi-fi (beställt)
4,7
Urusel bagagehantering. Hotellet krävde deposition av 50 SGD för att täcka "eventuella kostnader"! Inledningsvis (vid incheckningen) skulle det inte gå att få en senare utcheckning utan att betala extra. Med en annan receptionist gick det dock bra! Läget är suveränt bra då det är mycket nära till Metron. Det går inte att få en bra lunch här, men det finns alternativ i närheten.
Britt W. Reste med partner den 23 februari 2012
Bra hotell

Hotellet ligger i ett lugnt omrade. Bra frukost, fint rum.
det var forsta gangen vi var i singapore. vi blev glatt overraskade, det ar ordning o reda. inget skrap annat an i papperskorgarna. alla vantade pa rod gubbe innan man gick over en gata. trevligt med rundtur pa kanalen. vi akte aven over till on sentosa. vi kommer sakert tillbaka och kan da tanka oss att bo pa hotel royal @ queens igen.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Aka med cabel-car over till Sentosa. Aka en rundtur pa kanalen
Roger K. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2012
Bra läge men för dyrt

Läget
Hotellet lite slitet och mycket liten pool. Nära till tunnelbana och gångavstånd till många attraktioner.
Sven A. Reste med partner Sweden, den 4 januari 2012
OK hotell till rätt pris

bra pris med bra läge
vi bodde här två gånger före och efter en kryssning. Den ena gången bodde vi på 16:e våningen, men undvik den för i vårt rum lät det som ett flygplan, sannolikt orsakat av den centrala ventilationsanläggningen, men vi fick byta till en annan våningen natten därpå.
Bjorn S. Reste med partner Sweden, den 11 mars 2011
Bra läge och trevlig personal

Läget, personalen
Personalen var trevlig och mycket hjälpsam, med allt möjligt. Frukosten var OK. Bra läge och nära till både Little India, Bugis, Sim Lim Square. Nära till tunnelbanestation, och är du i form så kan du gå mellan hotellet och stationen med packning och komma direkt ut till flygplatsen. Poolområdet var kanske inte det allra roligaste men det fanns i alla fall en (inte så liten) pool på fjärde plan. Gratis wifi i lobbyn.
Zeb F. Ensamresenär Sweden, den 14 februari 2011
Hotell med toppenläge och fint rum

Skönaste sängen jag legat i, mycket bra service och ett toppen läge
Jag åkte på en tredagarstur till Singapore. Det var ett fantastiskt hotell med jätte bra rum, otroligt sköna sängar och väldigt trevlig personal. När jag åker till Singapore nästa gång kommer jag absolut att bo här.
Restaurangtips: Bara en liten promenad på två minter bort ligger Chimes, ett mycket trevligt restaurang-område där jag åt flera gånger. Du kan välja mellan Pizza eller en stor stek, bara dricka lite öl eller köra en hel bar-runda. Riktigt bra ställe.
Yuniaty D. Familj med småbarn Indonesia, den 18 augusti 2014
good location

near mrt station and mall
it's a good hotel, price also in the middle range, and the place quite cozy, near mall n mrt
Noorashikin A. Reste med partner Singapore, den 12 augusti 2014
Good Hotel

Nice & big room,affordable
Great!! Enjoy so much...
Buntita P. Familj med småbarn Thailand, den 11 augusti 2014
clean bed and towel, near MRT

Near MRT, comfort room, good breakfast
It is a good choice for Singapore. The hotel is just 100 m. from MRT. Clean room, but we found a roach in room.
Ditsapong W. Affärsresenär Thailand, den 24 juli 2014
dont expect.

close to MRT
Not professional clean up a room.