Hotel Russell

12 omdömen på svenska

9,0
Susanne A. Familj med äldre barn Sweden, den 29 november 2015
Bästa hotellet hittills

Bra personal, toppenservice, bra läge
Ett hotell att komma tillbaka till
Fredrik N. Gruppresenär Sweden, den 28 oktober 2015
Prisvärt hotell

Prisvärt, läget, personalen
Överlag en bra och prisvärd upplevelse. Rummen kunde dock ha varit lite renare och med högre standard
Christer A. Reste med partner Sweden, den 14 september 2015
Weekend i London

Läget nära T-banan, frukost och lugnt område
Slitet hotell och inte 4 stjärnor! Bra läge i stan som till del överväger standarden.
Ivo F. Familj med småbarn Sweden, den 13 maj 2015
Harry Potter

Läget, rummets standard, priset.
Bra bemötande även om de inte var särskilt informativa.
Annika A. Ensamresenär Sweden, den 6 februari 2015
Min favorit

Fantafiskt läge, snäll personal, väldigt bekväma rum.
Min hotellvistelse var underbar. Det är andra gången jag stannade och fick ett ännu bättre bemötande än sist. Jag är väldigt nöjd och kommer åka tillbaka. Det är enkelt att ta sig till och från hotellet, tunnelbanan ligger bokstavligen runt hörnet.
Alexander O. Ensamresenär Sweden, den 28 december 2014
Rum no 713. Lite slitet, dags mattbyte mm.

Personalen i baren och frukosten. Mitt rum tyst och bra stor säng.
Den var helt ok. Bekvämt på många vis och bra tillmötesgående/mkt hygglig personal. Stort hotell uppskattas/kulturhistoria industrialismen på köpet i väggarna.
Annika A. Reste med partner Sweden, den 13 januari 2014
den var precis vad man betalade för!

det var fint. låg väldigt nära tunnelbanan så det var enkelt att ta sig överallt. man fick vad man betalade för.
hotellet var verkligen lyx på bilderna, och kanske vissa rum var. men det vi fick var kanske inte det mest lyxiga. vi fick i alla fall allt vi behövde, vi var inte så mycket på hotellet så vi var inte i behov av super mycket. london är en stad där det inte behöver vara gångavstånd mellan allt, så länge du är nära en tunnelbana så är du nära allt du behöver. hotell russell är verkligen runt hörnet från tunnelbanestationen. jag skulle rekommendera hotellet till andra. det var av högre standard en ett "vanligt" hotell, men det var inte ett så lyxigt hotell som de framställde sig som. personalen var trevlig och det var en herre som arbetade där som frågade om vi behövde taxi eller hjälp till tunnelbanan när vi skulle resa hem. så värt varenda krona!!!
Rebecka S. Reste med partner Sweden, den 30 juli 2013
Trevligt hotell helt enkelt.

Bra service, bra pris, bra läge.
Supernice, bra med uppgradering av rummet. Andra gången var det lite sunkigare.
Ingrid A. Reste med partner Sweden, den 8 april 2013
Perfekt läge

Läget, frukostmatsal, vackert
Vi hade en mycket trevlig vistelse. Underbar känsla att komma in i entr'en. Vänlig personal. Piccadilly line runt hörnet.
Tobias S. Reste med partner Sweden, den 10 februari 2013
Bra hotell

Bra hotell med bra läge. Man bor nära British museum. Det är nära att ta taxi eller gå ner till centrum. Hotellet har bra frukost.
1 - 10 av 12 omdömen
Hotel Russell LondonHotel Russell London - Hotellet från utsidanHotel Russell London - Hotellet från insidanHotel Russell London - Hotellet från insidanHotel Russell London - ReceptionHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - BadrumHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - FestvåningHotel Russell London - Mat och dryckHotel Russell London - Mat och dryckHotel Russell London - Mat och dryckHotel Russell London - Mat och dryckHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - BadrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - BadrumHotel Russell London - BadrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - Restaurang

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.