Hotel Russell

Russell Russell Square, Bloomsbury - Fitzrovia, London, Storbritannien WC1B 5BE (Visa karta)

Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Mötesrum Hotel Russell London - Mötesrum Hotel Russell London - Mötesrum Hotel Russell London - Mötesrum Hotel Russell London - Buffé Hotel Russell London - Mötesrum Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Mötesrum Hotel Russell London - Hotellet från utsidan Hotel Russell London - Hotellet från insidan Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Mötesrum
Hotel Russell London - Restaurang Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Gästrum Hotel Russell London - Svit Hotel Russell London - Restaurang Hotel Russell London - Restaurang Hotel Russell London - Restaurang Hotel Russell London - Hotellet från insidan Hotel Russell London - Reception Hotel Russell London - Hotellet från utsidan Hotel Russell London - Mötesrum
Område: Bloomsbury - Fitzrovia Antal rum: 373

8,9
Annika A. Reste med partner Sweden, den 13 januari 2014
den var precis vad man betalade för!

det var fint. låg väldigt nära tunnelbanan så det var enkelt att ta sig överallt. man fick vad man betalade för.
hotellet var verkligen lyx på bilderna, och kanske vissa rum var. men det vi fick var kanske inte det mest lyxiga. vi fick i alla fall allt vi behövde, vi var inte så mycket på hotellet så vi var inte i behov av super mycket. london är en stad där det inte behöver vara gångavstånd mellan allt, så länge du är nära en tunnelbana så är du nära allt du behöver. hotell russell är verkligen runt hörnet från tunnelbanestationen. jag skulle rekommendera hotellet till andra. det var av högre standard en ett "vanligt" hotell, men det var inte ett så lyxigt hotell som de framställde sig som. personalen var trevlig och det var en herre som arbetade där som frågade om vi behövde taxi eller hjälp till tunnelbanan när vi skulle resa hem. så värt varenda krona!!!
Rebecka S. Reste med partner Sweden, den 30 juli 2013
Trevligt hotell helt enkelt.

Bra service, bra pris, bra läge.
Supernice, bra med uppgradering av rummet. Andra gången var det lite sunkigare.
Ingrid A. Reste med partner Sweden, den 8 april 2013
Perfekt läge

Läget, frukostmatsal, vackert
Vi hade en mycket trevlig vistelse. Underbar känsla att komma in i entr'en. Vänlig personal. Piccadilly line runt hörnet.
Tobias S. Reste med partner Sweden, den 10 februari 2013
Bra hotell

Bra hotell med bra läge. Man bor nära British museum. Det är nära att ta taxi eller gå ner till centrum. Hotellet har bra frukost.
Kerstin S. Gruppresenär Sweden, den 16 november 2012
Utmärkt läge med bra rum.

Enkelt att promenera in till teatrar eller city. trevlig välbesökt bar.
Hotellet är trevligt med trevlig personal. Rummet var inte stort men helt okej för oss, med bra standard. Utnyttjade aldrig frukosten på hotellet. Vi ordnade det själva på rummet där det fanns möjlighet att ordna kaffe och te, vilket räckte för oss. Närhet till tunnelbana och butiker.Ett shoppingcenter alldeles i närheten, med affärer och restauranger.
Tips om shopping: Shoppingcentret alldeles i närheten, som hade bra utbud.
Maria D. Affärsresenär Sweden, den 11 maj 2012
Bra läge, engelsk känsla

bra läge, sköna sängar, välstädat
Inget fönster med något som helst utsikt, mörkt rum och lyhört. Däremot mycket sköna sängar, rent, hårtork, bra läge med bl.a. tunnelbanan runt hörnet (Piccadilly Line som går till Heathrow).
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Nära till Brittish Museum, Brunswick (shopping), mysiga butiker på smågatorna bakom hotellet, 2 parker intill hotellet, Bloomsbury Literary Walk startar vid Holborn Station, 10-15 min promenad till Covent Garden och Oxford street, bra buss och tunnelbaneförbindelser.
Tiia-Riikka R. Ensamresenär Finland, den 29 augusti 2014
Great location

easy access from the airport via tube and room was very clean and tastefully decorated. Location is very good, walking distance from Oxford street, British museum and Kings Cross
Tuan K. Affärsresenär Singapore, den 31 juli 2014
Good choice

Location, convenient transport connection
Tom B. Reste med partner United Kingdom, den 27 juli 2014
great location

very comfortable bed. Large victorian style rooms. close to all tourists sites
very good. No complaints at all
Yukun L. Affärsresenär China, den 26 juli 2014
Convenient location

location, location, location
nice

Hotel Russell LondonHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - BufféHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - Hotellet från utsidanHotel Russell London - Hotellet från insidanHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - SvitHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - RestaurangHotel Russell London - Hotellet från insidanHotel Russell London - ReceptionHotel Russell London - Hotellet från utsidanHotel Russell London - MötesrumHotel Russell London - SvitHotel Russell London - SvitHotel Russell London - Hotellet från insidanHotel Russell London - Hotellet från utsidanHotel Russell London - GästrumHotel Russell London - BadrumHotel Russell London - Gästrum