Hotel S8

Jl. Buni Sari No. 14 A, Br Buni, Kuta / Legian, Bali, Indonesien 80361 (Visa karta)

Hotel S8 Bali - Pool Hotel S8 Bali - Hotellet från utsidan Hotel S8 Bali - Pool Hotel S8 Bali - Faciliteter Hotel S8 Bali - Hotellet från insidan Hotel S8 Bali - Badrum Hotel S8 Bali - Gästrum Hotel S8 Bali - Gästrum Hotel S8 Bali - Gästrum Hotel S8 Bali - Gästrum Hotel S8 Bali - Gästrum Hotel S8 Bali - Gästrum Hotel S8 Bali - Hotellet från insidan Hotel S8 Bali - Hotellet från insidan
Område: Kuta / Legian Antal rum: 41

Simon B. Reste med partner Sweden, den 5 mars 2014
Bra!

Läget, priset.
Julia L. Reste med partner Sweden, den 14 juli 2013
Du får vad du betalar för, passar backpackers

Läget, priset, kokvrån
Hotellet var praktiskt taget en byggarbetsplats när vi var där. Hela innegården var uppbruten och det låg en massa metallskräp överallt, bullret började väldigt tidigt. Man såg dock att det skulle bli fint när det var klart. Rummet var som en liten lägenhet, tänk mindre studentlägenhet, där man hade satsat på att klämma in så mycket som möjligt på en liten yta. Det var dock ganska lyckat och såg modernt och fräscht ut, men värt att veta är att badrummet ligger i centrum av rummet och är avgränsat från resten med frostat glas, så allt hörs ut. Skjutdörren täckte inte heller i nedre kant, så när man duschat kunde det vara en ganska stor vattenpöl utanför. Det var även stockholmsdusch, vilket inte är det bekvämaste. På det hela var vi dock nöjda, priset var okej för ett bra läge och ett fräscht rum med privat känsla. Passar kanske inte personer som har alltför höga krav, men för mig och min pojkvän dög det gott!
Daniel S. Ensamresenär Sweden, den 20 mars 2013
Bra & billigt hotell med riktigt trevlig personal

Nära till allt, trevlig personal och mysiga rum
Daniel S. Ensamresenär Sweden, den 6 mars 2013
Riktigt häftiga rum med helt okej läge.

Det är omöjligt att få den här standarden på rum med ac i kuta för det låga priset man betalar!
Efter att ha rest igenom 6 länder i asien på 5 månader så lär jag säga att rummet jag fick på det här hotellet är det bästa jag haft under hela resan på min lagoma budget som jag haft. Cool layout på rummet, bra ac, skön säng, hyfsat läge till stranden (5-10 min promenad) och rummet har kyl samt platt tv med bland annat några filmkanaler. Väldigt trevlig och hjälpsam personal och nära till allt.
Jakob H. Gruppresenär Sweden, den 28 februari 2013
billigt och bra

priset ,laget och personalen
Bra TV med manga kanaler. Byggarbetsplats utanfor sa det var massa oljud pa dagen. Bekvama sangar och varmvatten i duschen. Trevlig personal som hjalpte till med det mesta.
Jakob H. Gruppresenär Sweden, den 27 februari 2013
bra billigt

billigt bra pris bra personal
Jakob H. Gruppresenär Sweden, den 27 februari 2013
Prisvart

billigt, bra personal, stora rum
Ida H. Ensamresenär Sweden, den 12 februari 2013
Bra hotell, dålig service

Fräscha rum
Fräscht hotell men otrevlig personal. Vi bokade ett rum för fyra personer men när vi kommer fram kan dom inte fixa sängar åt alla så vi var tvugna att sova tre i en dubbelsäng och en på en soffa. Men är du själv eller två är detta perfekt! Bra läge!
Huey I. Affärsresenär Singapore, den 10 juli 2014
nice n relax

simple , nice n cosy
2nd time stay, now the pool is done but i didn't have time to try it, but it look great. all's nice but staffs should avoid talking too loudly in the middle of the night
Hatta H. Affärsresenär Malaysia, den 20 juni 2014
afordable and adorable..

friendly staffs, strategic area, good service
I met few staffs there and they are totally good and friendly... the swimming pool was small but enuf to make u happy,... love the location, near to legian (bars n clubs) and kuta beach... well, i would come again...

Hotel S8 BaliHotel S8 Bali - PoolHotel S8 Bali - Hotellet från utsidanHotel S8 Bali - PoolHotel S8 Bali - FaciliteterHotel S8 Bali - Hotellet från insidanHotel S8 Bali - BadrumHotel S8 Bali - GästrumHotel S8 Bali - GästrumHotel S8 Bali - GästrumHotel S8 Bali - GästrumHotel S8 Bali - GästrumHotel S8 Bali - GästrumHotel S8 Bali - Hotellet från insidanHotel S8 Bali - Hotellet från insidan

Kundrecensioner - Hotel S8, Bali