arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Valuta för pengarna 8,2
  • Mat/Middag 8,0

5,7 Mia H.
13 mars 2013
Litet hotell med små rum och trångt vid frukost
Gåavstånd till city, lugn omgivning
Fick ett litet rum precis bredvid "allrummet" och tyvärr är hotellet lyhört.... lite irriterande, tur att sängen var skön. Frukosten var liten o trång men där fanns det nödvändigaste (även bra gf bröd). Litet gym men fullt tillräckligt för vardagsmotion. Gåavständ till city. Hade gärna sett mer än 1 kaffe till vattenkokaren. Fick checka in tidigt - super. Info på rummet om hotell o omgivning kan förbättras mkt.

9,3 Kicki N.
05 februari 2013
Utmärkt läge
Läget
Fantastiskt läge och bra för shopping och uteliv. Kände tidigare inte till detta hotell men kommer nu att boka där igen. Om du bara behöver övernattning är detta hotell perfekt.

7 Par W.
17 december 2012
Centralt, fräscht och prisvärt hotell
Centralt, matsalen, ingen insyn
Ett centralt hotell utan direkt insyn i den delen av hotellet med riktning mot Tegnerlunden. Ljus och trevlig frukostmatsal på högsta våningen får ett klart plus. Flera bra resturanger inom 3-5 min gångavstånd.

7,3 Jessica N.
16 november 2012
Toppen läge
Fint rum
fint rum och bra läge! det var bra personal, och bra utbud på frukosten. rummen var små men väldigt fräscha. det enda som man kanske kan anmärka på är att det var dåligt med pakerings platser, då vi hade bilen med oss. men det var lätt att finna till hotellet. sammantaget ett väldigt bra vistelse.

8,7 Carl-Arne E.
07 november 2012
Bra läge nära Drottninggatan
Lugnt, trivsamt, gemytligt, vänligt, rent, skaplig frukost.
Allt fungerar. Frukosten är fräsch och duger bra med bl.a. inlagd sill. Dock ingen stekt frukostmat. Bästa WiFi av alla hotell jag besökt-4 Mbit/s på rummet. Vattenkokare med gratis kaffe och te på rummet. 15 minuters promenad till Cityterminalen(Arlandabussen), T-centralen och Tågstationen. Enda hotellet -vad jag hittat- i norra Europa där man kan/måste betala till Agoda i förskott. Jag gillar det då det inte blir problem med valutaväxling vid direkt betalning till hotellet.

9,3 Hanna L.
Finland
18 juli 2012
Utmärkt läge, ljusa rum
Bekväm säng, bra frukost, perfekt läge
Rummet var fräscht och ljust, sängen bekväm. Tysst var det också. Mycket bra frukost! Bara några minuters promenad från shopping och i krokarna fanns det småbutiker och restauranger. Kaffet på frukosten var mycket svagt, men det kanske råkade blivit fel den gången, hoppas jag.

9,7 Marie J.
14 maj 2012
Lugnt, centralt läge fräscha rum!
Läget samt fräscha rum!
Som affärsresenär med många nätter på hotell söker man ständigt efter hotell som uppfyller kraven på närhet, fina rum, bra frukost samt anständiga priser. Detta hotell uppfyller alla dessa krav!Hotellet hade dessutom snabb och effektiv incheckning, hotellets personal var vänlig och förstod sitt uppdrag det vill säga att serva oss beökare som valt hotellet.

7 Anna-Carin G.
13 maj 2012
Trevlig frukost
Frukost med utsikt över takåsarna. Tyst och lugnt på natten.
Snabb in och utcheckning.

8,7 Jonas N.
06 februari 2012
Trevligt och mysigt hotell
Bra pris och hyfsat centralt.
Litet mysigt dubbelrum med utsikt över Tegnerlunden. Nästan känslan av ett familjen hotell. I positiv bemärkelse. Frukosten var mer än bara ok. På sjätte våningen med en fin utsikt.

9,7 kaarina E.
02 november 2011
Helt ok hotel med bra centralt läge
centrala läget
hotell frukosten var jättebra. fin utsikt från frukostrummet! vårt rum var lite litet men det var fint. bra sängar. badrummet var också helt ok. vi fick bra hjälp från hotellpersonalen när vi behövde det.