Hotel Tegnerlunden

Tegnerlunden 8, Centrum - Vasastan, Stockholm, Sverige 11359 (Visa karta)

Hotel Tegnerlunden Stockholm - Svit Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Entré Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Badrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum
Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Pub/lounge Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Reception Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gym Hotel Tegnerlunden Stockholm - Lobby
Område: Centrum - Vasastan Antal rum: 102

8,6
Annakarin L. Reste med partner Sweden, den 27 februari 2014
Övernattning med perfekt läge

Läget,storleken,lugn miljö
Bekvämt och komfortabelt. God frukost på takterrass, en bra start på dagen.
Asa E. Ensamresenär Sweden, den 1 oktober 2013
Rent, billigt hotell

Centralt, trevlig personal och bra rum
Carl O. Affärsresenär Sweden, den 21 maj 2013
Centralt hotell

Lågt pris, fritt internet, bra frukost
Bjorn M. Reste med partner Sweden, den 21 april 2013
Ligger bra till för de aktiviteter vi skulle göra

Läget, lokala restauranger och Internet
Positivt nästan lite familjärt hotell om man bor några dagar. När jag ber dem om att rätta till ett fel så blir det också gjort, vilket är ganska ovanligt.I mitt fall var det en läckande duschkabin, som behövde silikon och det fixades.
Mia H. Ensamresenär Sweden, den 10 mars 2013
Litet hotell med små rum och trångt vid frukost

Gåavstånd till city, lugn omgivning
Fick ett litet rum precis bredvid "allrummet" och tyvärr är hotellet lyhört.... lite irriterande, tur att sängen var skön. Frukosten var liten o trång men där fanns det nödvändigaste (även bra gf bröd). Litet gym men fullt tillräckligt för vardagsmotion. Gåavständ till city. Hade gärna sett mer än 1 kaffe till vattenkokaren. Fick checka in tidigt - super. Info på rummet om hotell o omgivning kan förbättras mkt.
Kicki N. Ensamresenär Sweden, den 25 januari 2013
Utmärkt läge

Läget
Fantastiskt läge och bra för shopping och uteliv. Kände tidigare inte till detta hotell men kommer nu att boka där igen. Om du bara behöver övernattning är detta hotell perfekt.
Par W. Reste med partner Sweden, den 1 december 2012
Centralt, fräscht och prisvärt hotell

Centralt, matsalen, ingen insyn
Ett centralt hotell utan direkt insyn i den delen av hotellet med riktning mot Tegnerlunden. Ljus och trevlig frukostmatsal på högsta våningen får ett klart plus. Flera bra resturanger inom 3-5 min gångavstånd.
Jessica N. Reste med partner Sweden, den 6 november 2012
Toppen läge

Fint rum
fint rum och bra läge! det var bra personal, och bra utbud på frukosten. rummen var små men väldigt fräscha. det enda som man kanske kan anmärka på är att det var dåligt med pakerings platser, då vi hade bilen med oss. men det var lätt att finna till hotellet. sammantaget ett väldigt bra vistelse.
Carl-Arne E. Ensamresenär Sweden, den 4 november 2012
Bra läge nära Drottninggatan

Lugnt, trivsamt, gemytligt, vänligt, rent, skaplig frukost.
Allt fungerar. Frukosten är fräsch och duger bra med bl.a. inlagd sill. Dock ingen stekt frukostmat. Bästa WiFi av alla hotell jag besökt-4 Mbit/s på rummet. Vattenkokare med gratis kaffe och te på rummet. 15 minuters promenad till Cityterminalen(Arlandabussen), T-centralen och Tågstationen. Enda hotellet -vad jag hittat- i norra Europa där man kan/måste betala till Agoda i förskott. Jag gillar det då det inte blir problem med valutaväxling vid direkt betalning till hotellet.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Stockholms city är koncentrerat till en rätt liten yta så man når väldigt mycket med promenader från Tegnerlunden.
Hanna L. Gruppresenär Finland, den 8 juli 2012
Utmärkt läge, ljusa rum

Bekväm säng, bra frukost, perfekt läge
Rummet var fräscht och ljust, sängen bekväm. Tysst var det också. Mycket bra frukost! Bara några minuters promenad från shopping och i krokarna fanns det småbutiker och restauranger. Kaffet på frukosten var mycket svagt, men det kanske råkade blivit fel den gången, hoppas jag.

Hotel Tegnerlunden StockholmHotel Tegnerlunden Stockholm - SvitHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - EntréHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - BadrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Pub/loungeHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - ReceptionHotel Tegnerlunden Stockholm - GymHotel Tegnerlunden Stockholm - Lobby