Hotel Tegnerlunden

Tegnerlunden 8, Vasastan, Stockholm, Sverige 11359 (Visa på karta)

Hotel Tegnerlunden Stockholm - Svit Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Entré Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Badrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum
Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum Hotel Tegnerlunden Stockholm - Pub/lounge Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Buffé Hotel Tegnerlunden Stockholm - Reception Hotel Tegnerlunden Stockholm - Gym Hotel Tegnerlunden Stockholm - Lobby
Område: Vasastan Antal rum: 102

Säng, utrymme, frukost
Bra!
Eva L. Reste med partner Sweden, den 21 mars 2015
Bra!

Centralt läge, lugnt läge och nyrenoverade rum
Richard J. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2015
OK

Bra pris och vettig standard
Per B. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2015
Bedömning

Läget, Sängarna, Personalen
Vår vistelse var från början positivt bemötande i receptionen, välstädat rum. Läget nära Drottninggatan perfekt för en promenad till Hötorgshallen för en sen lunch, därefter lite shopping och tillbaka till hotellet för lite relaxing före kvällens begivenheter. Efter dusch och påklädning till receptionen för att ordna en taxi för transport till restaurang, snabbt fixat i receptionen. Vid hemkomst ca. 23.30 en glad person i receptionen som frågade om vi haft en bra kväll, vilket vi tyckte. Önskade oss god natt på ett trevligt sätt. På morgonen dusch och hissen upp till frukost där en pigg och glad värdinna önskade oss god morgon, vi åt en bra frukost där det enda jag saknade var stekt bacon till äggröran annars fanns vad man behöver. Inte minst fin utsikt över takåsarna. Ner till rummet och packa, lämna väskorna till förvaring hos en glad och trevlig dam i receptionen samt betala för en öl från gårdagen. Fick dessutom hjälp av vaktmästaren att smörja hjulen på ena resväskan som kärvade. Med andra ord en trevlig vistelse på ett trevligt hotel. Har lite att jämföra med då jag under 45 år i arbetet bott ca 3700 nätter på hotell runt om. Mycket prisvärt här. Mvh. Per Bonde
Laila A. Reste med partner Sweden, den 5 oktober 2014
Upplevelse medium

Läget, priset och sängarna
Hotellfrukosten var inte så omfattande. Nästan inget varmt, endast omelett som var slut hela tiden.
Annakarin L. Reste med partner Sweden, den 27 februari 2014
Övernattning med perfekt läge

Läget,storleken,lugn miljö
Bekvämt och komfortabelt. God frukost på takterrass, en bra start på dagen.
Asa E. Ensamresenär Sweden, den 1 oktober 2013
Rent, billigt hotell

Centralt, trevlig personal och bra rum
Carl O. Affärsresenär Sweden, den 21 maj 2013
Centralt hotell

Lågt pris, fritt internet, bra frukost
Bjorn M. Reste med partner Sweden, den 21 april 2013
Ligger bra till för de aktiviteter vi skulle göra

Läget, lokala restauranger och Internet
Positivt nästan lite familjärt hotell om man bor några dagar. När jag ber dem om att rätta till ett fel så blir det också gjort, vilket är ganska ovanligt.I mitt fall var det en läckande duschkabin, som behövde silikon och det fixades.
Mia H. Ensamresenär Sweden, den 10 mars 2013
Litet hotell med små rum och trångt vid frukost

Gåavstånd till city, lugn omgivning
Fick ett litet rum precis bredvid "allrummet" och tyvärr är hotellet lyhört.... lite irriterande, tur att sängen var skön. Frukosten var liten o trång men där fanns det nödvändigaste (även bra gf bröd). Litet gym men fullt tillräckligt för vardagsmotion. Gåavständ till city. Hade gärna sett mer än 1 kaffe till vattenkokaren. Fick checka in tidigt - super. Info på rummet om hotell o omgivning kan förbättras mkt.

Hotel Tegnerlunden StockholmHotel Tegnerlunden Stockholm - SvitHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - EntréHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - BadrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Pub/loungeHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - BufféHotel Tegnerlunden Stockholm - ReceptionHotel Tegnerlunden Stockholm - GymHotel Tegnerlunden Stockholm - LobbyHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - Mat och dryckHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - EntréHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - GästrumHotel Tegnerlunden Stockholm - Hotellet från insidanHotel Tegnerlunden Stockholm - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.