Hyde Park Suites

55 Inverness Terrace, Hyde Park, London, Storbritannien W2 3JN (Visa karta)

Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Badrum Hyde Park Suites London - Badrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Badrum Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Gästrum
Hyde Park Suites London - Badrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Hotellet från insidan Hyde Park Suites London - Badrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Gästrum Hyde Park Suites London - Gästrum
Område: Hyde Park Antal rum: 125

6,5
5,4
Roman G. Reste med partner Sweden, den 20 mars 2014
Par resa

ganska bra läge, nära till förbindelse med centrum, vänlig personal.
Vi valde detta hotell då rummen skulle var 20 m2 och beställde en superior dubbel suit med önskemål om två sängar. Det rum vi fick låg fyra trappor upp,utan hiss och en jätte smal trappa, där man skulle bära upp sina väskor. Väl uppe, så var det inga 20 m2, utan ett litet rum. Min sons rum är ca 13 m2 och det var större. Sängen var knölig och obekväm och det var ganska smutsigt. Fanns bara en garderob, ingenstans att lägga tröjor och underkläder,ingenstans att sitta utom ett par obekväma stolar. Jag frågade om detta var ett superior rum, hur ser då ett standard rum ut. Vi fick då byta rum, dagen efter utan problem. Vi fick ett etage rum för tre personer som var betydligt större med en soffa i det nedre rummet. Behövde inte betala någon mellanskillnad. Förmodligen var det första rummet ett av de sämre och de var medvetna om det, annars hade vi nog inte fått byta så lätt. Men det gjorde att vi blev jätte nöjda och hade några fantastiska dagar i London, annars vete katten vad vi hade tyckt.
Markus L. Reste med partner Sweden, den 4 december 2013
mycket för pengarna

bekväm säng, lugnt område, nära till lokala transportmedel som buss/tunnelbanna.
var vistelse på hyde park suites var jättebra. vi fick ett stort rum i källaren med ett litet kök som fungerade väldigt bra under våra dagar där, även en bekväm säng. ingen städning under våra 4 nätter där men det fick vi information om innan.men dom bytte handdukarna efter halva vistelsen. läget på hotellet var jättebra i ett lugnt område, nära till bussen, samt tunnelbanan som tog oss in till centrala london på några minuter. så väldigt prisvärt lägenhetshotell.
Helen L. Familj med småbarn Sweden, den 30 november 2013
Lägenhet vid Hyde Park

Närheten till allt
Bra kommunikation och närhet till centrum och Hyde Park
Sofie S. Reste med partner Sweden, den 14 juli 2013
Ett mycket bra hotell i ett bra område.

Köksvrå, nära till oxford street, mycket affärer runt omkring
Den var kanon, dåligt att rummet inte städades någon gång under vistelsen.
Kristina R. Familj med äldre barn Sweden, den 12 mars 2013
Lägenhetshotell med toppenläge

Smidig in och utcheckning. Självhushåll. Alldeles nära två tunnelbanestationer.
Min dotter och jag valde detta lägenhetshotell pga av dess ypperliga läge intill Hyde Park och tillgång till både gul, grön och röd tunnelbanelinjer runt hörnet. Vårt rum var relativt litet men det gör inget då vi var i London för att upptäcka staden, dvs behövde mest en trygg plats att sova, äta och återvända till. Ett stort minus var att vårt enda (typiskt hiss-)fönster i rummet, dels var enkelglasat (dragit) och svårt att stänga men framförallt inte gick att låsa i stängt läge. Kändes otryggt i en storstad speciellt då det var en meterbred avsats utanför. Vi sa till i receptionen om detta. Vårt andra minus var de tunna väggarna, dvs det var mycket lyhört. Skönt med en modern hiss då vi bodde på femte våningen.
Zorica T. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
Perfekt läge för shopping och god mat!

Läget och allt du behöver i rummet
Tyvärr började inte vår vistelse så bra på hyde park suites. Vi fick ett rökfyllt rum, och ett skynke var uppsatt på en sida av väggarna. Bakom skynket var det en tunn vägg där folk satt och festa och rökte. Vi klagade givetvis och fick byta rum och det var mycket bra med tanke på engelsk standard. Skulle boka ett finare hotell nästa gång.
Joachim T. Ensamresenär Sweden, den 2 februari 2013
OK övernattning

Rent, fräscht, billigt.
jag använde endast lägenheten för övernattning. jag hade ganska låga förväntningar eftersom priset var så lågt, men blev positivt överraskad. fräscht rum, helt ok säng, fräscht badrum. enda besvikelsen var avsaknad av schampo.
Christian O. Reste med partner Sweden, den 16 december 2012
Lyhört litet hotell men nära till tunnelbana

Nära till tunnelbana
Detta hotell var väldigt lyhört. Hörde exakt vad grannarna pratade om och de visade inte hänsyn trots att det va mitt i natten. Rummet var väldigt litet och det var inte så fräscht badrum. Duschen kom det inte så mycket vatten ur så det va lite svårt att duscha. Personalen var väl sådär vi träffade dem endast vid incheckning och de va inte så servicevänliga. Sängen var en liten dubbelsäng men mjuk och skön. Det var nära till tunnelbanan och lätt att komma till oxfordstreet och alla olika sevärdigheter.
Luisa R. Gruppresenär Sweden, den 26 maj 2012
trevlig personal och fina byggnader

Jag tyckte att det var trevligt område promenad avstånd till centrum, fina mysiga rum.
Jag trivdes jätte bra på hotellet har dock inga hissar så man ska nog inte ha med sig alltför tunga väskor, för övrigt bra läge trevlig personal och fina rum
Restaurangtips: Alla som besöker London borde gå minst en gång till Nandos
Johanna T. Gruppresenär Sweden, den 13 maj 2012
Fräscht och modernt lägenhetshotell

Trevlig incheckningspersonal, fräscht och modernt rum i etage samt rymligt rum med bra kök och sittplats
Vi var 4 styck kära väninnor som åkte på en weekendresa till London. Vi möttes av trevlig incheckningspersonal på Inverness terrace 55 som låg en liten bit längre upp på gatan som vi sedan fick vårt hotellrum på (nr 34). Det tog ca 1 minut där emellan att gå. Rummet var mycket fräscht, modernt och rymligt. Det fanns 2 bäddsoffor och en (mindre 140) cm dubbelsäng att sova på. Det fanns kokmöjligheter och kylskåp att hantera mat (Ikea). Bra matplats att sitta vid. Dock något liten toalett som låg på etaget bredvid dubbelsängen. Vi alla 4 var mycket nöjda och tyckte det var bättre än på bilden på agodas hemsida. Vi kommer absolut tillbaka!

Hyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Hotellet från insidanHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - BadrumHyde Park Suites London - GästrumHyde Park Suites London - Gästrum