Mitt konto (logga in)

I Residence Hotel Silom

67 Nara Thivas Racha Nakarin Road, Soi 3, Silom / Sathorn, Bangkok, Thailand 10500 (Visa karta)

I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum I Residence Hotel Silom Bangkok - Gästrum
Läge: Silom / Sathorn Antal rum: 122

8,8
6,9
Lars E. Familj med småbarn Sweden, den 14 december 2012
Bra läge men rätt låg standard

Läget
Läget är bra med närhet till skytrainstation. Roomservice var ok. Vi fick en fin spjälsäng till vår baby. Dessvärre motsvarade inte rummet förväntningarna. Rummet låg tråkigt till och hade större insekter (typ kackerlackstorlek) varje morgon. Vi sa till personalen och de bad om ursäkt men erbjöd ingen typ av kompensation. Varmvattnet funkade sådär, det blev först alldeles för hett och rätt snart därefter kallt.
Nives S. Ensamresenär Sweden, den 31 maj 2012
Prisvärt budgethotell

Nära skytrain
Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rummet är något slitet med inget som stör. Härligt med pool på taket. och frukosten är helt ok. Mycket nära skytrain, vilket är positivt. På kvällen kan man ta en promenad till Silom nattmarknad. Kommer jag till Bangkok igen kommer jag att bo på I Residence, utan tvekan.
Jutatip P. Familj med småbarn Sweden, den 6 mars 2012
Nice hotel and good service

Near everything
Jag och min sambo gillar denna hotel och kan tänka att komma tillbaka igen.
Tips: Hetelet ligger nära allting
Per S. Ensamresenär Sweden, den 2 mars 2012
Nära Sky train

Nära Sky train
Relativt litet turisthotell med trevlig pool och frukostbuffét. Det gåre inte att komma mkt närmre eb Sky Train station vilket är en stor fördel i BKK. En nackdel är att man tar betalt för internetanslutning vilket närliggande hotell bjuder på.
Hakan W. Ensamresenär Sweden, den 31 januari 2012
perfekt läge

nära till sky train
bra hotel om man ska utforska bangkok, sky trian utanför dörren så det är lätt att ta sig till vilka delar av bangkok som hellst två stationer från taksin där färjorna utgår ifrån och tar bara fem minuter till siam området med alla shopping-centra. silom ligger på gångavstånd.
Karl-Axel L. Familj med småbarn Sweden, den 13 januari 2012
trevligt rum och bra läge.

läget
det var tråkigt att de båda kvällarna hyrt ut pol området. polen var ju en av anledningarna till att vi valde hotellet.
Nives S. Reste med partner Sweden, den 28 december 2011
Trevligt hotell

Nära till Sky train
Mycket trevligt hotell och personalen är mycket hjälpsamma. Inget att klaga förutom heltäckningsmattan som är lite oren.
Nives S. Gruppresenär Sweden, den 12 december 2011
Trevligt hotell med trevliga personal

Nära till Sky train.
Ett trevligt hotell som ligger nära Sky train station Chongnonsi. Personalen är mycket trevliga och hjälpsamma. Trevligt med pool på taket. Frukost buffén är inget att klaga på. Rimligt pris till bra service. Jag kommer att bo på I Residence igen nästa gång jag är i BKK.
Tony E. Reste med partner Sweden, den 24 november 2011
centralt

alldeles vid skytrain. Bra personal.
mycket prisvärt hotell mitt i cntrum. 50m till skytrain.bra personal, som är mycket uppmärksamma. rummen ganska små, men bra utrustade med tv ac vattenkokare. minus dock för skitiga heltäckningsmattor. liten pool finns på takterassen.
Arun S. Familj med småbarn Sweden, den 4 juli 2011
utmärkt läge, hotellet matchade 3 stjärnor

bra läge, 1 min till bts
juli 2011, 1 vuxen, två barn (7,11). bästa med hotellet är läget, 1 min till närmaste bts station. också mycket restauranger i närområdet. poolområdet är fräscht, på kvällstid lite schysst bakgrundsmusik. finns även ett "gym" men var tyvärr stängt. frukosten är bra. mycket att välja på. rummet var lite slitet men hyfsat städat. room service funkar bra, men då personalen inte alltid var så duktig på engelska, var det ibland svårt att förklara. maten tycker jag var bra, smakade thailändskt... internet funkar bra, även trådlöst, men lite långsamt för tex svtplay. dock så kostar det extra. personalen generellt trevligt. känns som hotellet matchade väl sina tre stjärnor. kan rekommendera hotellet och kan tänka mig att bo där igen.

I Residence Hotel Silom BangkokI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - GästrumI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - RestaurangI Residence Hotel Silom Bangkok - GymI Residence Hotel Silom Bangkok - SpaI Residence Hotel Silom Bangkok - PoolI Residence Hotel Silom Bangkok - PoolI Residence Hotel Silom Bangkok - LobbyI Residence Hotel Silom Bangkok - LobbyI Residence Hotel Silom Bangkok - LobbyI Residence Hotel Silom Bangkok - Balkong/terrassI Residence Hotel Silom Bangkok - ButikerI Residence Hotel Silom Bangkok - OmgivningarI Residence Hotel Silom Bangkok - OmgivningarI Residence Hotel Silom Bangkok - Omgivningar