arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 6,1

Josefine N.
30 mars 2010
Sisådär
Hotellet ligger väldigt centralt, nära till walk of stars och vattnet. Lätt att ta sig över till Central. Även nära MTR.
Internet fungerade inte trots att vi klagade vid 3 tillfällen. Första dagen fick vi byta rum eftersom det stank väldigt illa. Ganska slitna rum och utsikten inåt gården var hemsk. Helt ok hotel men inte mer. Det finns bätter i HK.
Hotelet ligger väldigt centralt och det är lätt att ta sig dit och ifrån. ett tips är att man kan åka buss 21 a någonting direkt till flygplatsen och det kostar endast 33 HKD. Hotelet erbjuder frukost vilket vi dock aldrig tog. Som ja nämnt innan var rummen ganska slitna och inget för den som kräver lyx. Betala hellre till och få fönster ut mot Nathan Road. innåt gården är det inte så vackert. Helt ok hotel om man får det till en billig summa.

Anna D.
19 mars 2010
Imperial hotel Hong Kong
Läget ligger 10meter från buss A21 som tar ca 1 timme från flygplatsen.Fina rum vi hade utsikt över Hong Kong.
Inget
Detta hotell ligger mitt på Nathan rd. du går ner till Star Ferry på 10 min och till det stora shopping centret Harbour city. Tunellbanan är 5 min bort så det är det bästa läget på hotell. Rummet vi fick hade utsikt över vattnet så om det hade varit bättre väder hade vi sett till Hong Kong. Rummet var rätt stort och fint jag skulle verkligen rekomendera detta hotell.

Lars J.
17 mars 2010
Vistelsen i Hong Kong
Hotell Imperial.Det rum vi fick luktade illa förmodligen fuktproblem. Alla våra kläder även de i resväskan luktade illa.Fick få tvättat alla kläder på nästa resmål för att bli av med lukten.(Rum 711) Efter 2 nätter stod vi ine ut mer utan vi ville byta rum. Var och tittade på 2 andra rum men luktade lika dåligt. Receptionisten lovade att om vi väntade till nästa morgon så skulle vi få ett bättre rum vilket vi också fick. Detta luktade också fukt men tillnärmelsevis inte lika mycket.
Det var ett hyfsat hotell med ett jättebra läge i Hong Kong. Lite jobbigt med alla försäljare utanför hotellet som ville sälja kopior av klockor och väskor. Lukten på hotellrummet tog lite av glädjen med vår vistelse i ettt annat så välordnat Hong Kong. Vi var och åt på den Japanska restaurangen på hotellet och det var god mat och bra betjäning. Överlag bra och trevlig personal på hotellet.

Jens J.
09 augusti 2009
Hong Kong
Läget är toppen. Prisvärt.
Rummen är bara ok, men renovering pågår.
Ett trevligt och prisvärt hotell med bra läge på södra delen av Kowloon. Nära till tunnelbana och promenadavstånd till båtarna som går över sundet. Rummen är ok - luktar dock konstigt, renovering pågår. Fräscha badrum. Säkerhetsbox finns på rummet. Tyvärr saknas tillgång till internet på såväl rum som lobby. Personalen är ok men kanske något strikt och byråkratisk. Läge och pris gör dock att detta trots allt är ett utmärkt val.

agus T.
Indonesien
28 juni 2016
Small
Good location, but staff not good in englsh

kendra J.
Indonesien
28 juni 2016
So so
Location is good, cleaness is bad.my neighboor smoking in front of my room.

Sirinan S.
Thailand
27 juni 2016
Dirty towels
Dirty towels and staff not so nice

KAUSIK P.

lauri M.
Filippinerna
21 juni 2016
Very Good Location
The location is very good because it is very accessible to a lot of need.

Chaichana T.
Thailand