Mitt konto (logga in)

Indigo Pearl Hotel

Nai Yang Beach & National Park, Amphur Thalang, Naiyang / Naithon, Phuket, Thailand (Visa karta)

Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit Indigo Pearl Hotel Phuket - Omgivningar Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit Indigo Pearl Hotel Phuket - Omgivningar Indigo Pearl Hotel Phuket - Pool Indigo Pearl Hotel Phuket - Omgivningar Indigo Pearl Hotel Phuket - Omgivningar Indigo Pearl Hotel Phuket - Festvåning Indigo Pearl Hotel Phuket - Hotellet från insidan Indigo Pearl Hotel Phuket - Restaurang Indigo Pearl Hotel Phuket - Fritidsfaciliteter Indigo Pearl Hotel Phuket - Hotellet från insidan Indigo Pearl Hotel Phuket - Strand Indigo Pearl Hotel Phuket - Restaurang Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit
Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum Indigo Pearl Hotel Phuket - Svit Indigo Pearl Hotel Phuket - Gästrum
Läge: Naiyang / Naithon Antal rum: 177

8,5
Magnus N. Familj med småbarn Sweden, den 23 mars 2013
Super trevligt

Atmosvären, poolerna, maten
Inget att klaga på förutom att man inte fattat "flexibilitet" gällande utbud och prissättning av mat för kinkiga barn
Jonas S. Reste med partner Sweden, den 13 mars 2013
Helt fantastisk avslutning på semestern

Underbart snygg design, inget lämnat åt slumpen, fantastisk mat och trevlig personal
Vi bodde i en svit med egen saltvattenspool, åt kungligt, njöt av bra strand och fina pooler! Kunde inte haft det bättre!!
Christine B. Familj med småbarn Sweden, den 23 februari 2013
Underbart designhotell men sämre läge

Unik design
Väldigt vänligt bemötande vid ankomst. Fick ett fantastiskt rum med egen liten pool. Gillade design upplevelsen som verkligen hade det lilla extra. Här är all detaljer genomtänkta och allt andas kvalité. Underbart sköna sängar vilket inte hör till vanligheten i Thailand. Vi var på resturangen Black Ginger vilket var en enorm upplevelse med en floating market och super läcker mat. Man fick åka med en flotte med facklor ut till resturangen. Priserna var genomgående höga ca. 3 gånger högre för dricka vid poolen än andra hotell i samma klass. Gillade inte stranden som var väldigt långgrund och lite trista omgivningar runt om hotellet. Perfekt ställe att stanna 1-2 nätter innan man flyger från Phuket.
Anette S. Affärsresenär Sweden, den 24 januari 2013
Härliga rum och en underbar personal

Gillade den stora balkong och badkaret som fanns där. Rummet och badrummet var väldigt luftigt.
Hotellet ligger vid lång och väldigt vacker beach. Ett ganska lugnt område med närhet till resturanger på beachen. Vill du ha nöjesliv ska du inte välja detta hotell.
Rolf T. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2013
Superbra designhotell, även detaljerna imponerar

Läget, servicen, rummen, sängarna, stranden m.m., allt tillgodoser även den kräsne och vane resenären.
Tredje veckan på årets nyårsresa till Thailand, den tredje i rad, hade vi tänkt variera med att bo på ett annat hotell än Indigo Paerl där vi bott sista veckan de två föregående åren. Men efter en natt checkade vi ut från en "turistfabrik", besvikna och längtande tillbaka till Indigo Pearl. Hittade ett rum via Agoda, en Pool Pavillion, till ett mycket bra pris för 6 nätter. Det känndes underbart att vara tillbaka trots att det var tredje året irad. Det blir nog fler gånger, kanske redan till nästa årsskifte.
Restaurangtips: En annorlunda och superkul restaurang upplevelse var Ka Yok See i Phuket Town, litet men en fantastisk rolig kväll.
Tommy D. Reste med partner Sweden, den 12 september 2012
Mycket design, men...

Genomgående spännande design.
Klart man blir imponerad av det verkligen genomarbetade designtemat, som inte missar en enda detalj. Imponerande! Inte minst vår Pool Pavilion, som var ett stort rum med egen pool. Första timmen på rummet användes enbart att titta på alla små spännande detaljer som rummet var fyllt utav. Men sen...... Nej, det är absolut inget riktigt lyxhotell, man verkar ha slagit sig till ro med det lyckade designtemat och alla priser man har vunnit. Personalen var söta och rara, men ungefär samma typ av personal du finner på 2-3 stjärniga hotell i Thailand. Inte professionella i sina roller och förvånansvärt dåliga på engelska på sina håll. En sak som förvånade oss var den gästernas unga ålder, skulle uppskatta att åldersgruppen 30 - 40 år var den största gruppen. Vi avslutade vår två veckors resa i Phuket på Indigo Pearl och det var bra, men vi var glada att vi bara tog tre dagar, det räckte. Boathouse/Kata Beach där vi stannade de andra 11 nätterna upplevde vi som mycket bättre, en helt annan klass!
Malin J. Gruppresenär Sweden, den 9 mars 2012
Underbart hotell

härlig design tänkt på alla smådetaljer
Liten strand med lite folk, byn bestog av en gata med massage, restauranger och några få tshirtshopar. Men det gjorde inte så mycket för hotellet var så bra så då fick man utforska det istället Vi åt mat på hotellet och det var bra. Mysiga miljöer. Prova ej på spaaet.
Sebastian S. Familj med småbarn Sweden, den 16 februari 2012
Mysigt och trevligt Hotell

Bara jäkligt bra!
hade 2 nätter på indogo pearl som avslutning på vår vistelse i thailand. för oss kunde det inte bli bättre. mysigt och lugnt och hade allt vi önskade, bra med stor barnpool. det lilla negativa var att det var lite dyrt med mat och dricka på området, men vi har också varit på thailändska landsbygden tidigare så det är inte helt jämförbart. (priser på luncher ca baht) häftig design och inredning!
Bennett H. Reste med partner Sweden, den 30 december 2011
Toppenhotell som besöker för andra gången 2011

Designhotell med många olika aktiviteter och restauranger inom hotellområdet
vi besökte hotellet under tre veckor i januari 2011, och gillade det så mycket så vi ringde våra barn med respektive och barnbarn och bjöd dem ner över jul i två veckor. det är troligt att vi fortsätter att boka detta hotell varje år framöver. barn och barnbarn undrade om vi kunde fira jul där även i år.
Lovisa M. Reste med partner Sweden, den 24 oktober 2011
Vackert och avslappnat

Spännande arkitetktur, härlig trädgårdsanläggning, lugn strand, fina pooler, underbara rum
Efter en snabb incheckning kunde vi ta vårt fina rum med badkar och eget massagebord i besittning. På ett praktiskt och harmoniskt sätt har alla önskade funktioner fått plats på en lagom stor yta. Vi provade hotellets båda restauranger. Även om buffén var imponerande innehållsrik blev den enklare Tinmine vår favorit. Läget är lugnare och vi föredrar att ha lagom med mat på tallriken. En pool för vuxna endast och en för alla åldrar är skönt för oss med just utflugna barn. ibland tycker man att det är härligt med barn som skrattar och plaskar runt om , ibland föredrar man det kava lugnet kring vuxenpoolen. Havet låg lugnt och spegelblankt med en pittoresk utsikt runt bukten. Besöket i spa-avdelninge var skönt och avslappnat med proffesionell personal som bemötte med integritet, men priset var en aning för högt. Vi hade ett mycket skönt dygn på Indigo Pearl!
Sightseeing/ tips om sevärdheter: En promenad österut efter stranden tar dig till nationalparken där det är färre turister under vardagarna. Till helgerna intar dock lokalbefolkningen stranden. Se till att vårda stranden som den nationapark det är!

Indigo Pearl Hotel PhuketIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - PoolIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - FestvåningIndigo Pearl Hotel Phuket - Hotellet från insidanIndigo Pearl Hotel Phuket - RestaurangIndigo Pearl Hotel Phuket - FritidsfaciliteterIndigo Pearl Hotel Phuket - Hotellet från insidanIndigo Pearl Hotel Phuket - StrandIndigo Pearl Hotel Phuket - RestaurangIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - SvitIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - GästrumIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - SpaIndigo Pearl Hotel Phuket - FritidsfaciliteterIndigo Pearl Hotel Phuket - RestaurangIndigo Pearl Hotel Phuket - RestaurangIndigo Pearl Hotel Phuket - Pub/loungeIndigo Pearl Hotel Phuket - GymIndigo Pearl Hotel Phuket - BarnklubbIndigo Pearl Hotel Phuket - Hotellet från utsidanIndigo Pearl Hotel Phuket - LobbyIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - StrandIndigo Pearl Hotel Phuket - StrandIndigo Pearl Hotel Phuket - StrandIndigo Pearl Hotel Phuket - PoolIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - OmgivningarIndigo Pearl Hotel Phuket - VillaIndigo Pearl Hotel Phuket - VillaIndigo Pearl Hotel Phuket - VillaIndigo Pearl Hotel Phuket - VillaIndigo Pearl Hotel Phuket - VillaIndigo Pearl Hotel Phuket - Villa