Mitt konto (logga in)

Inn Patong Beach Hotel - Phuket

209/21-25, 207/29-31 Rat-U-Thit Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

tidigare : Patong Beach Lodge

Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Omgivningar Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Strand Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Pool Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Pool Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Pool Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Restaurang Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Omgivningar Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Reception Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Omgivningar Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Restaurang Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum
Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Gästrum Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Pool Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Omgivningar Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Restaurang Inn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Hotellet från utsidan
Läge: Patong Antal rum: 64

5,9
Vivianne R. Reste med partner Sweden, den 7 mars 2014
Prisvärt

Centralt, lugnt, trevlig personal
Kan tänka oss att bo där igen. Dålig städning och Wi-Fi täckning på rummet. Prisvärt som sagt.
Kristian F. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2014
dåligt städat, slapp personal, ej det rum man ser

tyvärr inget kommentar här
2,7
fick ej det rum vi bokade,gick ej att byta, rum utan fönster, dåligt städat, rum och hela hotellet, personal var var slapp, hette inte ens samma på utsidan, så troligvis finns det 2 ställen(samma ägo) och de andra är eventuellt det man ser på bilderna när man boka.. kan på inga sätt rekommendera detta ställe
Emelie O. Familj med äldre barn Sweden, den 4 januari 2014
Okej hotell om man bara ska sova

Trevlig personal, helt okej frukost, lugnt.
Det var ett helt okej boende om man inte kräver hög standard.
Hans A. Reste med partner Sweden, den 29 december 2013
Obefintlig städning på rummet.

Centralt läge, WI FI fungerade skapligt även på femte våning, hiss
4,3
Städningen fruktansvärt dålig på rummet, snuskigt. Vid frukostbuffe´n fattades alltid saker-koppar, glas, salt, juice, kaffe, bröd etc.etc.etc....varje dag i fyra veckor. Personalen i receptionen trevlig och hjälpsam.Lugnt läge och ändå nära allt. WI FI fungerade hyfsat på rummet.
Sven E. Ensamresenär Sweden, den 22 december 2013

Nära till havet, shopping och nöjesliv
Den var helt Ok för det priset jag betalade, man får vad man betalar för, positivt med närhet till hav, nöje restauranger mm
Stefan O. Ensamresenär Sweden, den 24 mars 2013
BILLIGT BRA ENKELT HOTELL

LÄGET,PERSONALEN OCK SERVICE
MYCKET BRA ,BARER OCK RESTURANGER I NÄRHETEN ,NÄRA TILL HUVUDGATAN I PATONG ,CA 500 METER TILL PATONG BEACH SOM ÄR CA 4 KM LÅNG, 2 MINUTER ATT PROMENERA TILL KÖPCENTRAT JUNGCELON OCK SAMMA AVSTÅND TILL BANGLA THAI BOXING,5 MINUTERS PROMENAD HAMNAR MAN PÅ GATAN BANGLA ROAD FÖR MUSIK OCK MYCKET MER,TREVLIGT HOTELL
Jenny H. Gruppresenär Sweden, den 29 februari 2012
Lugnt för att vara Patong.

OK läge, rena rum
helt ok hotell. personalen kunde ha varit lite mer glada. rena, men lite slitna rum, men smutsigt i trappor och korridorer. liten toalett o dusch med bara draperi, så det blev vått på golvet. liten balkong med utsikt över pool och byggområde. många taxichaufförer förväxlade detta hotell med ett annat, så spesifisera att det ligger nära christines massage till exempel. nästa gång väljer jag hellre ett billigare hotell utan pool, då vi inte använde poolen alls.
Petteri H. Ensamresenär Sweden, den 15 februari 2012
ok

Läget
Lite besviken när jag kom. Hade bokat via agoda men fick inte alls det rummet jag betalt för p.g.a. överbokning. Fick bo första natten i ett rum utan fönster och rummet var väldigt trist. Fick byta rum dagen efter, sa till i receptionen att detta var inte vad jag betalat för. Lite dåligt att de inte kompensera mig med någonting. Annars var läget bra, nära till stranden ca: 10 min gångväg och nära till ökända Bangla road om man gillar nattliv.
Jeff R. Gruppresenär Sweden, den 15 december 2011
Utmärkt läge men fruktansvärt dålig frukost

Trevlig personal, bra pool.
Hotellet var fint o mysigt. Kul med ett biljardbord o det lilla biblioteket.
Mr D. Reste med partner Sweden, den 5 december 2011
Dåligt hotell men bra läge

Läget
4,7
Tråkigt rum med dålig dusch och inte ett fönster i hela rummet

Inn Patong Beach Hotel - Phuket PhuketInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - OmgivningarInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - StrandInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - PoolInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - PoolInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - PoolInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - RestaurangInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - OmgivningarInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - ReceptionInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - OmgivningarInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - RestaurangInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - GästrumInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - PoolInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - OmgivningarInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - RestaurangInn Patong Beach Hotel - Phuket Phuket - Hotellet från utsidan

Kundrecensioner - Inn Patong Beach Hotel - Phuket, Phuket