Island Pacific Hotel

152 Connaught Road West, Västra Hongkongön, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

Island Pacific Hotel Hong Kong - Lobby Island Pacific Hotel Hong Kong - Restaurang Island Pacific Hotel Hong Kong - Pub/lounge Island Pacific Hotel Hong Kong - Restaurang Island Pacific Hotel Hong Kong - Mat och dryck Island Pacific Hotel Hong Kong - Gym Island Pacific Hotel Hong Kong - Gym Island Pacific Hotel Hong Kong - Pool Island Pacific Hotel Hong Kong - Pool Island Pacific Hotel Hong Kong - Business Center Island Pacific Hotel Hong Kong - Business Center Island Pacific Hotel Hong Kong - Business Center Island Pacific Hotel Hong Kong - Business Center Island Pacific Hotel Hong Kong - Business Center Island Pacific Hotel Hong Kong - Mötesrum Island Pacific Hotel Hong Kong - Festvåning
Island Pacific Hotel Hong Kong - Restaurang Island Pacific Hotel Hong Kong - Restaurang Island Pacific Hotel Hong Kong - Restaurang Island Pacific Hotel Hong Kong - Restaurang Island Pacific Hotel Hong Kong - Utsikt Island Pacific Hotel Hong Kong - Gästrum Island Pacific Hotel Hong Kong - Gästrum Island Pacific Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Island Pacific Hotel Hong Kong - Gästrum
Område: Västra Hongkongön Antal rum: 343

6,9
Yasmina P. Gruppresenär Sweden, den 27 maj 2013
Rent och bekvämt hotell

Rent, Stort rum, Bra läge
Christian R. Familj med äldre barn France, den 27 april 2013
Stort rum (för att vara Hongkong) vänlig personal

Rummet, poolen, utsikten
Personalen så hövlig att det nästan är pinsamt. Stort rum. Spårvagnen stannar runt hörnet.
Robin H. Reste med partner Sweden, den 26 januari 2013
Fräscht hotell med trevlig personal

Helt ok rum, trevliga i receptionen
Detta läget låg väldigt bra till på hong kong ön, nära till det mesta. Det är också väldigt billigt att åka taxi till Hong Kong, så när vi ville ta oss till marknader lite längre bort så var det inga problem. Hotellet var fräscht. Frukost buffen föll oss inte riktigt i smaken. Fanns inte jättemycket att välja på.
Goran O. Affärsresenär Sweden, den 23 oktober 2012
Bra läge lugn hotell miljö.

Trevlig hjälpsam personal.
har valt hotellet för sitt läge samt en lugn o behaglig miljö samt trevlig o hjälsam personal. jag har varit där fem gånger sedan 2010 och 2013 kommer jag att välja samma hotell med utsikt över sundet.
Tips om att göra på hotellet: Ett lite gym med ansl till pool.
Bjorn W. Ensamresenär den 7 oktober 2012
Fin utsikt men lite avsides för gående

Utsikten, trevlig personal
Det var dålig information om hur man skulle få den beställda upphämtningen på flygplatsen. Det fick man fixa själv fast ingen hade sagt hur. Trevlig och hjälpsam persdonal. Trevligt rum kanske lite litet men å andra sidan var jag inte på rummet för mer än att sova.
Christian N. Ensamresenär Sweden, den 4 december 2011

Grym utsikt.
Hörnrummen med utsikt över hamnen är väldigt fina.
Henric F. Affärsresenär Sweden, den 3 november 2011
Lugnt hotell med fint utsikt

utsikt och lugnt område
För att slippa Hong Kong mest stressade stadsliv så är detta hotell mycket bra om man är mest för att shoppa på resan och för att ändå de flesta förbindelser.
Tips om nattklubbar: Nära till Central LKF
Henric F. Affärsresenär Sweden, den 30 oktober 2011
Ett hotel med fint utsikt i ett lugnt område

Lugnt och skön usikt
till en början så var hotellet för mig långt ifrån de centrala delarna, men efter att man kom underfund med att det fanns shuttle-bus så in till de mest viktigaste ställena för att sedan kunna ta sig vidare så var det bra. i detta området som hotellet ligger så är det lugnt efter 22:00 på kvällen vilket är för mig skönt då de andra centralare områdena i hong kong oftast är full fart. fint utsikt utöver vattnet vid nordvästra hong kong ön. dock så tycker jag att priset hade kunnat vara lite billigare!
Tips: Shuutle bus!!! Enkelt och smidigt!
Philip A. Reste med partner Sweden, den 13 oktober 2011
Fräscht hotell med bra service

väldigt städade rum och bra internet
Hotellet var väldigt bra med alla bekvämligheter man kan tänka sig, rummen var dock små men en väldigt trevlig vistelse.
Tips: Gå runt i staden och känn stadskänslan vi gick på madame taussad och det var väldigt roligt
Roger L. Familj med äldre barn Sweden, den 13 juli 2011
Mycket bra hotell med fantastiskt trevlig person

Personalen
Plus: trevlig personal och snyggt rent hotell Minus: låg i ett ruffigt område och stenhårda sängar

Island Pacific Hotel Hong KongIsland Pacific Hotel Hong Kong - LobbyIsland Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangIsland Pacific Hotel Hong Kong - Pub/loungeIsland Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangIsland Pacific Hotel Hong Kong - Mat och dryckIsland Pacific Hotel Hong Kong - GymIsland Pacific Hotel Hong Kong - GymIsland Pacific Hotel Hong Kong - PoolIsland Pacific Hotel Hong Kong - PoolIsland Pacific Hotel Hong Kong - Business CenterIsland Pacific Hotel Hong Kong - Business CenterIsland Pacific Hotel Hong Kong - Business CenterIsland Pacific Hotel Hong Kong - Business CenterIsland Pacific Hotel Hong Kong - Business CenterIsland Pacific Hotel Hong Kong - MötesrumIsland Pacific Hotel Hong Kong - FestvåningIsland Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangIsland Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangIsland Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangIsland Pacific Hotel Hong Kong - RestaurangIsland Pacific Hotel Hong Kong - UtsiktIsland Pacific Hotel Hong Kong - GästrumIsland Pacific Hotel Hong Kong - GästrumIsland Pacific Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanIsland Pacific Hotel Hong Kong - Gästrum