Kalim Beach Place

322/3 Prabaramee Road, Patong, Phuket, Thailand

2 omdömen på svenska

5,9
Malin E. Reste med partner Sweden, den 13 januari 2014
fina rum, för övrigh dåligt.

rummet, fungerande ac, poolen
hotellet var nybyggt och fräscht, men som några innan skriver så byggs det för fullt bredvid hotellet! däremot var det inget som störde en när man låg vid poolen, kunde läsa min bok i lugn och ro! blev väckt vid halv 8 på morgonen av att dom började hamra och en tupp som gal, men tog bara i öronpropparna och somnade om utan problem. stank amoniak från toan på morgonen som osade ut i rummet, men vi hade bett om att få byta till ett rum med utsikt över poolen kvällen innan så vi bytte rum efter frukosten. frukosten var väldigt tråkig och man var tvungen att korsa vägen för att komma dit, lunch/middagar där var dock goda! hjälpsam personal i lobbyn, otroligt dyrt med tuck tuck i patong, 300 baht för en åktur på knappt 10 minuter, så vågar man ge sig på mopeder är det ett smartare val! ligger lite utanför (i kamala) så om inte nattlivet/pulsen inne i stan stör en är det nog ett bättre allternativ. dagen innan vi skulle åka hem lämnade vi in lite tvätt till hotellet, som dom lyckades förstöra... en bh, ett linne, en t-shirt och ett par trosor! att tvätta vitt och ljusa färger för sig tror man är en självklarhet.. dom sa att dom skulle tvätta om det och försöka fixa det, vilket dom inte lyckades med. fick kompensation för det som täckte halva kostnaden bara! riktigt uselt.
Anna-Karin L. Familj med äldre barn Sweden, den 29 november 2012
Fräscht, charmigt hotell. Extra + för personalen

Ett helt nybyggt hotell där ägarna verkligen gör allt för att din vistelse ska bli så bra som möjligt.
Rummen var hyfsat stora. Luftigt och fräscht. Personalen tog verkligen hand om oss och våra barn. De körde oss gärna till marknader och sevärdheter för liten peng (mkt billigare än om vi tagit taxi. Samt att de väntade på oss och kunde köra oss tillbaka...)Vi hade en mkt positiv vistelse där (vi stannade i 7 dgr). Det enda negativa var att man var tvungen att ta en taxi för att komma till resturang och butiker. Rekomenderar gärna detta hotell!
Restaurangtips: En liten bit upp längs vägen bortom hotellet (bort från centrum) ligger en liten lokal resturang. God mat till mkt liten peng!
Rob J. Reste med partner United Kingdom, den 4 februari 2016
Very nice place to stay

Value for money
Very nice place, friendly and helpful staff! Good location near there beach an not to far from nightlife.. Very good value for money!
Amy G. Reste med partner Singapore, den 6 november 2015
Good location, nice clean room, friendly staff

Good location, nice clean room, friendly staff
Constantin-Emil A. Reste med partner Romania, den 30 september 2015
Best place for budget travel

Swimming pool, room,restaurant
Relaxing
Naveen K. Ensamresenär India, den 28 juli 2015
Best hotel- value for money

Peacefull, Clean and neat
Excellent
Faizul B. Familj med småbarn Bangladesh, den 19 juli 2015
Nice Hotel . Staff are very friend.NICE S/pool

Good staff. Cheap. Clean
It was nice.
Paul K. Reste med partner Netherlands, den 26 juni 2015
Wonderful

Location, cozy comfortable rooms and pleasant staff
Wonderful place, will be back
Muhamad F. Gruppresenär Malaysia, den 7 juni 2015
Nice Hotel and near to beach

Clean and spacious room
New hotel and comfordable room
Muhamad F. Gruppresenär Malaysia, den 31 maj 2015
New hotel and clean

Halal foods provide beacause the owner company is muslim Phuket Rasident. Many staff from muslim comunitty of Thailand. Good hotel for muslim travel. Near to kalim beach only 100 meter.
My group stay 4 deluxe room for 2 night. The hotel is still new build up. Comfordable room to sleep. The hotel provide halal food coz the owner is a muslim. Good for muslim traveller.
1 - 2 av 2 omdömen
Kalim Beach Place PhuketKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - PoolKalim Beach Place Phuket - PoolKalim Beach Place Phuket - PoolKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - PoolKalim Beach Place Phuket - PoolKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - RestaurangKalim Beach Place Phuket - RestaurangKalim Beach Place Phuket - RestaurangKalim Beach Place Phuket - Hotellet från insidanKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - Hotellet från insidanKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - Balkong/terrassKalim Beach Place Phuket - Business CenterKalim Beach Place Phuket - ReceptionKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - BadrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - Balkong/terrassKalim Beach Place Phuket - UtsiktKalim Beach Place Phuket - Balkong/terrassKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - LobbyKalim Beach Place Phuket - ReceptionKalim Beach Place Phuket - FritidsfaciliteterKalim Beach Place Phuket - StrandKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - PoolKalim Beach Place Phuket - GymKalim Beach Place Phuket - SpaKalim Beach Place Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKalim Beach Place Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKalim Beach Place Phuket - OmgivningarKalim Beach Place Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKalim Beach Place Phuket - FaciliteterKalim Beach Place Phuket - FaciliteterKalim Beach Place Phuket - StrandKalim Beach Place Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKalim Beach Place Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKalim Beach Place Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - GästrumKalim Beach Place Phuket - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.