Kamala Sea View Hotel

74/12 moo 3, Rimhaad Road, Kamala, Phuket, Thailand 83150 (Visa på karta)

Kamala Sea View Hotel Phuket - Gästrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Gästrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Gästrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Gästrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Balkong/terrass Kamala Sea View Hotel Phuket - Badrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Strand Kamala Sea View Hotel Phuket - Utsikt Kamala Sea View Hotel Phuket - Utsikt Kamala Sea View Hotel Phuket - Gästrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Strand Kamala Sea View Hotel Phuket - Badrum Kamala Sea View Hotel Phuket - Hotellet från utsidan
Område: Kamala Antal rum: 6

baserat på 77
omdömen

8,5
8,6
Linda K. Familj med äldre barn Sweden, den 10 februari 2015
Fina rum med bra läge.

Stora rena rum med bra läge. Musiken kan vara lite störande ibland på kvällen men inte så farligt. Nära till stranden och resturanger.
Ann-Charlotte E. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2015
Mycket bra läge

Läget, stort rum och renlighet
Mycket trevligt och jag återkommer gärna.
Marianne W. Reste med partner Sweden, den 21 juli 2014
Toppen läge

Nära till stranden, restauranger o affärer
Toppen fast vädret kunde varit bättre o att det inte fanns solstolar på beachen var ett minus.
Agneta G. Reste med partner Sweden, den 16 februari 2013
Perfekt läge nära stranden

Stort rum, rent o snyggt, nära shopping o bad.
Stort rum med pentry. Utrustat med micro, brödrost, vattenkokare o porslin för två. Trevlig personal som var anträffbar på fm. Nära shopping, restauranger och stranden.
Kari A. Reste med partner Finland, den 14 februari 2013
Enkellt, rent och funktionellt

Bra läge nära strand, rymlig lägenhet
Ligger vid en livligt trafikerad gata med barer mittemot men ljudisoleringen var bra så varken trafiken eller nattlivet störde nämnvärt. Mycket affärer och restauranger i närheten och stranden på bekvämt avstånd, Möjlighet att fixa mat och frukost själv om man vill,
Erik O. Reste med partner Sweden, den 26 januari 2013
Stort och bra faciliteter!

bra faciliteter
Hotellet hade ingen reception, så vi fick fråga tanten i butiken bredvid om hon visste hur man checkade in. Rummet var stort, det kändes som att bo i en en rums lägenhet med kök. Brödrost, te kokare, kyl med bra frysfack fanns. Ingen kokplatta. med mycket bra faciliteter för den som vill kunna fixa lättare mat på rummet. Det fanns ingen restaurang eller frukost på hotellet. Rummet var varje dag städat,rena handdukar och strandhanddukar varje dag. Balkong mot vägen. Ett super bra hotell med trevlig städ personal, det var den enda vi såg av personalen. Nära till allt, 7 eleven i botten av huset. Rekommenderar detta hotell.
Rebecka J. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2013
kanonläge - dock ingen reception!

bra läge och stor balkong. stort rum
jättebra rum som hade allt man behövde - brödrost, kyl, micro - så det gick bra o fixa egen frukost / mat om man så ville !
Rosita S. Reste med partner Sweden, den 15 november 2012
Trevlig personal när vi var där.

Nära till 7 eleven, affärer och restauranger. Gångavstånd till stranden!
bodde precis vid vattnet tidigare vid kamala beach. vi förflyttade oss till detta ställe de sista nätterna på resan. hade nära till affären om vi skulle handla mat varor, bra då vi lagade egen frukost på rummet, fanns dock ingen spis men brödrost och vattenkokare! 5 minuters promenadavstånd till stranden vilket var bra. fräscht rum med balkong, dock ingen seaview som vi trott vid bokningen, det var en å nedanför och sedan massa träd som täckte havsutsikten. vi fick lämna rummet kl 14.30 vid ut checkning vilket passade oss fint då planet gick till sverige 18.00.
Camilla B. Familj med småbarn Sweden, den 9 mars 2012
Prisvärt och nära till allt

Litet hotell med trevlig tillmötesgående personal. Nära till stranden och precis i centrum.
Vi bad om spjälsäng innan vi åkte och det hade de fixat till vi kom ner. Stora balkonger där det inte fanns någon risk att våran ett år gamla tjej skulle gå emellan. Ett par minuter till stranden, 7eleven nedanför och trevligt fik över gatan gjorde vistelsen mycket bekväm.
Gunilla E. Reste med partner Sweden, den 5 februari 2012
Jätte bra läge och urgullig personal.

nära både shopping och strand
Läget är perfekt i slutet på shoppinggatan och några minuter för att komma till stranden. Personalen är vänlig och tillmötesgående, hjälper till så mycket de kan, Hjälpe oss med vistelse på annt hotell 2 nätter så vi sen kunde komma tillbaka till Sea View. Rummen var stora med AC, Vattenkokare, Safebox, kylskåp och framförallt balkong ut mot gatan och lite havs utsikt. Här finns allt som VI behöver.Vi kommer att bo där igen.

Kamala Sea View Hotel PhuketKamala Sea View Hotel Phuket - GästrumKamala Sea View Hotel Phuket - GästrumKamala Sea View Hotel Phuket - GästrumKamala Sea View Hotel Phuket - GästrumKamala Sea View Hotel Phuket - Balkong/terrassKamala Sea View Hotel Phuket - BadrumKamala Sea View Hotel Phuket - StrandKamala Sea View Hotel Phuket - UtsiktKamala Sea View Hotel Phuket - UtsiktKamala Sea View Hotel Phuket - GästrumKamala Sea View Hotel Phuket - StrandKamala Sea View Hotel Phuket - BadrumKamala Sea View Hotel Phuket - Hotellet från utsidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.