Karon Living Room Hotel

481 Patak Road, Muang, Karon, Phuket, Thailand (Visa karta)

Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Gästrum Karon Living Room Hotel Phuket - Lobby Karon Living Room Hotel Phuket - Restaurang
Karon Living Room Hotel Phuket - Business Center Karon Living Room Hotel Phuket - Strand Karon Living Room Hotel Phuket - Svit
Område: Karon Antal rum: 33

8,6
6,8
Ingela L. Reste med partner Sweden, den 17 januari 2014
Alldeles utmärkt,allt med hotellet är perfekt.

Personalen är mycket hjälpsam o trevlig på ett naturligt sätt,läget är bra och rummens storlek är perfekt
Vi bodde där i 22 nätter o vår vistelse var helt underbar på alla sätt.Jag kan verkligen rekommendera detta hotell.Är man ute efter att sköta sig lite själv men få tips om man behöver hjälper den trevliga personalen dig.Vi bodde på samma hotell förra året så vi visste att det var ett bra val.Det är lugnt o skönt. Vi kommer att välja detta hotell nästa gång med.
Madeleine B. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2013
Myrparad

Trevlig personal, lätt att hitta, fin utsikt
4,3
Inte tillräckligt bra om man tänker på priset. Stod att det var nära till stand - det håller jag inte med om. Tog ju ungefär 20 min, och det för mig är för långt i värmen. På trappan upp till vårt rum (fanns ej hiss), låg en död kackerlacka, och på rummet hade vi myrparader. Var en brun fläck i sängen, så varken jag eller min partner ville ligga på den sidan.
Micaela I. Reste med partner Sweden, den 16 februari 2013
stort och rent rum

rent
stora och mycket enkla rum, mycket rena. bra läge bara en kort promenad till stranden.
Lena B. Reste med partner Sweden, den 2 februari 2013
Prisvärt boende.

Rent o fint, med trevlig personal.
Vi trivdes mycket bra under våra dagar på Karon Livingroom hotell. Kan rekommendera detta för vistelse under några dagar. Genväg genom annat hotell så tar det ca 15 min. ner till stranden. Nära till bra restauranger o shopping kvällstid. Hjälpsam personal.
Restaurangtips: Peppes bodega inte långt från hotellet, god mat både thai mat o annat.
Eva C. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2013
Fräscht hotell med trevlig personal

Ljust, fräscht och rent rum.
Fint och ljust rum, fräscht badrum. Frukosten väljs på en meny med 4-5 olika valmöjligheter. Strandhanddukar gick att låna i receptionen.
Caroline W. Reste med partner Sweden, den 23 december 2012
trevlig och hjälpsam personal

fräscht och enkelt
Undertbart trevlig personal, fina rum och bra städning, bra läge om man vill sova gott om nätterna.
Conny J. Reste med partner Sweden, den 1 februari 2012
trevlig personal.

bra pris.
mycket trevlig personal, bra rum, bra frukost. tog cirka 5-10 min att gå till stranden, inga problem.
Anneli B. Reste med partner Sweden, den 16 januari 2012
Mysigt och mycket trevlig och hjalpsam personal

snyggt , rent bra pris
vill rekommendera detta varmt till at\lla glada resenarer fran skandinavien +++++++
Adam E. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2012
Mysigt fräscht hotell ca 2km från strand

Gratis WiFi, och bra service. Mycket trevlig personal.
vi bodde på hotellet i 4 dagar :) det var perfekt för oss, stora rum. bra med utrymme! vi tyckte att det var en lite för lång bit att gå varje dag så vi hyrde moped så att vi kunde ta oss vart vi ville och när vi ville. bensinen är jättebillig och att hyra en moped 1 dag kostar ca baht (50kr) det var bra städat på rummet, personalen var hjälpsam och gav massa tips på ställen man kunde åka till. det är lätt att ta sig runt, speciellt med moped. det är ca 20 min med moped från karon till patong. värt att åka dit en sväng och kolla läget!! stranden i kata ca. 4 min med moped är finare än den i karon och även lugnare om man letar efter lugn och ro.
Restaurangtips: restauranger i karon finns det gott om. vi tyckte att en restaurang som heter bamboo var bäst. lite av det dyrare laget kanske men helt klart värt det! servicen där var förträfflig och maten hur god som helst. prova deras spring rolls! frukosten på hotellet är inte värt! så vårt tips till er är att åka ner nästan hela vägen ner till stranden och svänga av på en tvärgata till höger och äta frukost på karon café.
Lilian L. Gruppresenär Sweden, den 19 mars 2011
mordernt hotell, med stora rymliga rum

gratis internet på rummen, rent och välstädat
läget var inte presic vad vi trott, lite långt till stranden,men de var lätt att få transport dit man ville, utav en mycket hjälpsam och trevlig personal.saknade en pool på området.städningen var den bästa av alla ställen vi besökte under vår resa.lite enformig frukost, men fullt godkänd.

Karon Living Room Hotel PhuketKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - GästrumKaron Living Room Hotel Phuket - LobbyKaron Living Room Hotel Phuket - RestaurangKaron Living Room Hotel Phuket - Business CenterKaron Living Room Hotel Phuket - StrandKaron Living Room Hotel Phuket - Svit