Kata Palm Resort & Spa

60 Kata Road, T. Karon , Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100

25 omdömen på svenska

Carina J. Reste med partner Sweden, den 24 september 2015
Dålig lukt och luft

centralt, bra städning,tyst och lugnt.
dålig lukt på rummet, mögeldoft ej fräch luft. Vi påtalade detta för personalen när vi kom att vi ej kan använda aircondition ville ha en fläkt istället det kunde dom ej bistå med så vi fick köpa en själva för 500 bath samma eftermiddag vi anlände till hotellet d 19/9.MYCKET DÅLIGT ATT DET EJ FINNS FLÄKT PÅ RUMMET/alternativ låna.
Birgitta P. Ensamresenär Sweden, den 2 februari 2015

Location breakfast
Jonas S. Reste med partner Sweden, den 14 juli 2014
Bra personal, trevligt rum och pool

Varierande frukostbuffé, lätt att boka olika turer via hotellet, trevlig personal.
Hotellet var helt Ok, men själva läget var vi mindre nöjda med. Det låg en golfbana mellan hotellet och stranden så man var tvungen att gå runt för att komma dit. Inget ställe för barnfamiljer skulle vi säga.
Stefan S. Reste med partner Sweden, den 16 juli 2013
Mysigt, rent, vackert, bra läge

Designen, poolen och frukosten
Trevligt Thai-style hotell med bra frukost, stora pooler, med poolbar. Det är en bot att gå till stranden men ingen större fara. Verkligen värde för pengarna. Lite dyrare än de billigare men betydligt trevligare. Det finns bättre hotell men de kostar mycket mer än detta.
Anna F. Reste med partner Sweden, den 16 november 2012
Fint hotel med vackert poolområde

direktaccess till poolen från rummet
Bodde 4 nätter i ett rum med trappa direkt ner i poolen. Det var väldigt fint. Gillande poolområdet med alla växter. Blev dock matförgiftad efter att beställt roomservice. Kändes annars som ett väldigt snyggt och välvårdat hotell.
Christoffer A. Reste med partner Sweden, den 21 april 2012
Tillmötesgående personal och förvånansvärt lugnt

Tillmötesgående personal och förvånansvärt lugnt
Mycket trevlig och hjälpsam personal. Fin hotellsfrukost. Helt ok hotelrum märker dock att det har några år på nacken. Tyvärr drabbades jag av nån slags kontaktallergi på rummet vilket gjorde att jag fick rejäl klåda på händerna. Fint och stort poolområde. Helt ok träningslokal.
Lars S. Gruppresenär Sweden, den 26 mars 2012
Härlig miljö och mysigt poolområde

Bra service, bra poolområde.
Bokade en vistelse med mina två barn (flickor 8,10år). Alla tre gillade hotellet väldigt mycket. Bra service, vänlig personal och bra poolområde med mysig poolbar där man kan beställa mat ,glass och dryck.
Lars S. Familj med småbarn Sweden, den 25 mars 2012
Bra hotell.

Härligt poolområde med romantisk touch.
underbart avslappnande upplevelse vid kata palm resort.härligt poolområde och god service från trevlig personal. rekommenderas starkt.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Åk taxi till Big Buddhastatyn, den är mäktig. Gillar man snorkling är Raya Island ett måste.
Ann R. Gruppresenär Sweden, den 13 december 2011
Bra läge och fint hotell.

Bra läge och billigt!
Vi tog ett rum med x-tra säng och blev förvånade då x-tra sängen var en himmelssäng! Men längden på den dom ska sova i den bör inte vara längre än 165-170 cm. Det gick att dra för mörkläggningsgardiner runt fönstren och gardiner runtsängen så det kändes som ett eget rum. Luktade lite unket i rummet vid ankomst men antingen försvann lukten eller så vande vi oss vid den. Thailand är ett land med hög luftfuktighet så det brukar lukta lite unket både här och där på hotellen. Jag kan tänka mej att bo där igen, och det var billigt att boka via Agoda!
Mats L. Familj med äldre barn Sweden, den 7 november 2011

Nära strand , lugnt läge
Har bott på Kata Palm 3-4 ggr nu . Första gången 2003 eller 2004. Dessvärre har inget underhåll skett så allt är sig likt men mycket mer slitet. Speciellt utomhusmiljön runt poolområdet. Rummen är ok men lite nya färger skulle inte skada. Personalen är bra, trevliga. Mycket bra frukost. Med antalet ökande turister så har även priset stigit och motsvarar inte värdet då det går att få betydligt modernare boende för mindre pengar.
1 - 10 av 25 omdömen Nästa sida
Kata Palm Resort & Spa PhuketKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - GästrumKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - FaciliteterKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - BarnklubbKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - SpaKata Palm Resort & Spa Phuket - UtsiktKata Palm Resort & Spa Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKata Palm Resort & Spa Phuket - RestaurangKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - RestaurangKata Palm Resort & Spa Phuket - RestaurangKata Palm Resort & Spa Phuket - UtsiktKata Palm Resort & Spa Phuket - PoolKata Palm Resort & Spa Phuket - RestaurangKata Palm Resort & Spa Phuket - LekplatsKata Palm Resort & Spa Phuket - ReceptionKata Palm Resort & Spa Phuket - Sport och fritidsaktiviteterKata Palm Resort & Spa Phuket - OmgivningarKata Palm Resort & Spa Phuket - ReceptionKata Palm Resort & Spa Phuket - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.