arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

Helt ok

Jonatan J.
15 oktober 2015
Bra ställe
Fantastisk läge, bra personal, trevlig Spa anläggning

Ingrid L.
20 juli 2015
Lungt läge men ändå supercentralt
Rena fina lokaler och rum. Läget: lugnt men centralt med tunnelbana runt hörnet. Rummet (tvåbäddsrum) och badrummet var inte stora till ytan men moderna och välplanerade.
Vi gillade verkligen det här hotellet. Gemensamhetsytorna var luftiga och personalen hjälpsam och aldrig långt borta. rummet var inte stort, men väl planerat och utrustat, samt fräscht. Frukosten var generös, men ej helt gratis. Läget super med tunnelbanan runt hörnet. Gångavstånd till Hyde Park och de stora museerna. Det enda som var dåligt var Internet. Det förvånade oss mycket att man tog 10 pund för 24 h wifi-uppkoppling. Detta i en tid när du kan få gratis internet nästan överallt i London.

Peter S.
08 juli 2015
Kaos
Läget Lugnt sköna sängar
Tvn fungerade inte. Kallvattnet fungerade inte, toaletten fungerade inte under en kväll. Det fanns ingen möjlighet att tvätta sig, eller gå på toaletten. Ingen förklaring eller ursäkt från hotellet.

Caroline M.
27 februari 2015
O
oo

Robert B.
15 december 2014
Trevligt boende i ett bra läge i London
Läget, fosjen och sängen
Den var bra, enda minusen är Wifi systemet och det dåliga vatten trycket i duschen

Beatrice B.
07 december 2014
Bra hotell och trevlig personal men dålig städning
Hjälpsam personal, pool och prisvärt
Bra men duschen var trasig hela tiden vi var där och fast vi påpekade det var det ingen som lagade den. Tveksam städning. Maten i restaurangen var ok men inte mer. Annars var det ett bra hotell med väldigt trevlig personal

Claes P.
27 november 2014
Läget, bra rum, bra personal
Allt var bra utom dåligt internet!

Max R.
19 september 2014
Fräscht alternativ
Ett stort hotell till rimligt pris för att vara London. Ligger i ett bra område mycket nära tunnelbanan. Känns smålyxigt.
Mycket bra. Londons hotellpriser är redan höga som det är och det här hotellet erbjuder verkligen ett bra rum till bra pris. De som har svårt för engelsk standard och ofräscha toaletter ska välja det här hotellet. Det är fräscht och fungerar alldeles utmärkt. En välkomnande och stor entre och hjälpsam personal. Närheten till tunnelbanan gjorde det enkelt att ta sig till och från. Om man gillar att promenera är promenaden genom Hyde Park till Marble Arch och Oxford Street ungefär 35-40 min lång. Hit kommer vi igen.

Ann-Louise N.
07 september 2014
Hissar
Restaurang och bar och det var rent
Hissarna är ett storrt problem mycket strul och långa väntetider. Lite problem med service, vi bad t ex om extra kuddar och tecken till babyn men det fick vi aldrig lite struligt med vår förbetalda frukost som vi sedan blev ombedda betala igen vid utcheckning. Annars var servicen bra