L’Elephant Bleu Cottages

Alona Beach, Tawala, Alona Beach - Panglao Island, Bohol, Filippinerna 6340 (Visa karta)

L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Gästrum L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från insidan L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Gästrum L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Balkong/terrass L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Trädgård L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Balkong/terrass L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Faciliteter L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Trädgård L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Trädgård L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Trädgård L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från utsidan L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Faciliteter L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Faciliteter L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Gästrum L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Faciliteter L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från utsidan
L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Entré L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från utsidan L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Trädgård L’Elephant Bleu Cottages Bohol - Badrum
Område: Alona Beach - Panglao Island Antal rum: 16

6,9
Christian S. Familj med äldre barn Sweden, den 6 januari 2014
otroligt trevlig och hjälpsam personal

billigt, ok avstånd till strand, billig mat
helt ok ett tag, men rummet var i minsta laget för 4 pers. man kan bara sova där. resten av tiden ska man vara på äventyr.vet ej övrig standard. bytte hotell ner till standen. dyrare men bättre och vi tyckte det var värt att flytta till större. men personalen ska ha ett stort plus och hjälpte oss när en av oss fick denguefeber och de ringde sjukhus och bokade tid till oss och fixade taxi som åkte dit och väntade och såg till att det gick bra.
Andreas G. Reste med partner Sweden, den 21 mars 2013
bra budgethotell med trevlig personal!

gratis dricksvatten, billigt pris, bra personal
Andreas G. Reste med partner Sweden, den 20 mars 2013
trevligt hotel med superb restaurang

restaurangen bredvid, nära till havet, nära till bar
Vistelsen på detta hotel var ok. Tyvärr var sängen dålig och rummet var varmt ( vi betalade extra för a.c senare och då blev det svalt och skönt) Internet fungerade endast nere i cafeét och ej på rummet. Restaurangen Lélephant bleu var superb! fantastiskt god mat.
Andreas G. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Varmt rum med osköna sängar.

bra restaurang bredvid, nära till strand, nära till hotell med pool.
3,3
Varma rum med dålig fläkt/ac. Osköna sängar av bambu. Dyra priser på trippar, taxiresor. Bra restaurang på andra sidan vägen och nära till stranden.
Johanna G. Gruppresenär Sweden, den 6 februari 2013
Fint och fräscht med bra service

Snäll och hjälpsam personal, rent och tryggt
Vi hade ett par superbra nätter och var nöjda och glada med allt de gjort för oss.
Joakim L. Ensamresenär Sweden, den 9 januari 2013
Litet men mysigt

fina små "bungalower"
trevligt och rent hotell, vi bodde i dom små "hyddorna" på andra sidan vägen väldigt enkelt men det fanns dusch, toa, säng och fläkt (ac om man ville) allt som behövs. utanför hyddan fanns det en liten trädgård med en paviljong i mitten med några soffor. en lite promenad på 2-3 minuter till stranden nära till tvätteri och restauranger.
Olivia J. Reste med partner Sweden, den 9 januari 2013
Perfekt läge med bra personal

Läget, om man inte vill bo precis vid hav. Priset!
Mycket god resturang mittemot med nästan samma namn som hotellet. Rekommenderas!
Ylva Z. Reste med partner Sweden, den 26 december 2012
bra och billigt

Rena rum nära stranden
Rena rum med okej standard. Helt okej läge men tuppen gal utanför fönstret från kl 5 på morgonen... Gång väg till stranden, cirka fem minuter.Frukost ingår, men den är i minsta laget.
Peter J. Reste med partner Sweden, den 5 oktober 2012
Mysigt, trevlig personl, bra pris för läget!

Bra pris om du inte e säker på om du vill bo vid stranden!
Bodde där bara 2 nätter eftersom vi ville ha pool och flyttade. Vattnet i duscharna hade tyvärr en sumpig doft i början. Nu bodde vi inte i mark lägeheterna ute mittemot i ett 2 våningshus. hade hellre bott i andra delen. prova alldrig restaurangen. frulle mycket basic. Ok att bo här en kort period men otroligt trevlig personal. Hoppas dom har bra betalt. Vi tippade bra och sa de till dom.
Restaurangtips: Mittemot ligger en falaffel restaurang. Riktigt fräsch mat om man blir trött på skaldjur å Thai restaurang.
Wirginia N. Reste med partner Poland, den 17 november 2014
Try the restaurant

Restaurant, nice bathroom, localization
It was very nice stay, everything was very good, except internet connection, it was not strong signal. Everywho in the neighbourhood should definately eat at the restaurant, impressive food :)

L’Elephant Bleu Cottages BoholL’Elephant Bleu Cottages Bohol - GästrumL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från insidanL’Elephant Bleu Cottages Bohol - GästrumL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Balkong/terrassL’Elephant Bleu Cottages Bohol - TrädgårdL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Balkong/terrassL’Elephant Bleu Cottages Bohol - FaciliteterL’Elephant Bleu Cottages Bohol - TrädgårdL’Elephant Bleu Cottages Bohol - TrädgårdL’Elephant Bleu Cottages Bohol - TrädgårdL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från utsidanL’Elephant Bleu Cottages Bohol - FaciliteterL’Elephant Bleu Cottages Bohol - FaciliteterL’Elephant Bleu Cottages Bohol - GästrumL’Elephant Bleu Cottages Bohol - FaciliteterL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från utsidanL’Elephant Bleu Cottages Bohol - EntréL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Hotellet från utsidanL’Elephant Bleu Cottages Bohol - TrädgårdL’Elephant Bleu Cottages Bohol - Badrum