Mitt konto (logga in)

L'esprit De Naiyang

91/8 Moo3 A.Sakhu, Naiyang / Naithon, Phuket, Thailand 83110 (Visa karta)

L’esprit De Naiyang Phuket - Entré L’esprit De Naiyang Phuket - Lobby L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Restaurang L’esprit De Naiyang Phuket - Gästrum L’esprit De Naiyang Phuket - Gästrum L’esprit De Naiyang Phuket - Gästrum L’esprit De Naiyang Phuket - Mat och dryck L’esprit De Naiyang Phuket - Spa L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Lobby L’esprit De Naiyang Phuket - Omgivningar
L’esprit De Naiyang Phuket - Omgivningar L’esprit De Naiyang Phuket - Svit L’esprit De Naiyang Phuket - Pool L’esprit De Naiyang Phuket - Pool
Läge: Naiyang / Naithon Antal rum: 47

7,1
6,8
Petter S. Reste med partner Sweden, den 10 februari 2013
Lyxigt hotell och bra service

Rent, fräscht och lyxigt
Vi fick en Ocean Vill med en altan som gick rakt ut i poolen, var fantastiskt härligt att sitta och ta en drink på. Vi var rädda att promenaden till stan skulle vara lång men var precis lagom och genom lugn trevlig skog och tog ca. 5 min.
Tips om att göra på hotellet: Känns som att det är ett krav att ha en Ocean Villa för att det skall vara värt att bo på hotellet.
Harri A. Reste med partner Sweden, den 26 november 2012
Bra resort i lugnt läge

Fridfullt läge med trevlig personal
Resorten ligger lite för sig självt från övriga utbuden på denna strand. För dem som vill ha lugn och ro är detta ett bra ställe.
Anders L. Familj med småbarn Sweden, den 29 mars 2012
över förväntat

delux rum var stort och högt upp
vi stannade bara en natt och då var det fantastikt och påverkas inte av "att man måste ta båt till stranden", "dyrt i restaurangen samt att det inte finns någon annanstans att äta" taxin vi beställde från hotellet var (som alla andra nämnt) snordyr. vi hade önskat att vi stannat där 2 nätter istället för en. positivt är att alla verkligen är supertrevliga coh att man får låna dvdfilmer gratis.
Claes A. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2012
Hotell i utkanten och en bit från stranden

Poolen och mycket trevlig personal
Fina men lite mörka rum i vår "green villa" där den s.k. egna poolen tillhörande villan i princip obrukbar. Frukosten var sådär och inte så variationsrik som man kunde förvänta sig av ett 4-stjärnigt hotell. Största svårigheten var promenaden från hotellet till stranden där man var tvungen att passera en dyig å med hjälp av en flotte! Dessutom oerhört att få betala transfer från flyget med 400 bath, vilket är dubbelt så dyrt som normalt. Andra hotell har dessutom gratis transfer till och från flygplatsen.
Restaurangtips: Nära till restaurang Batik på stranden. God mat till bra priser.
Bengt O. Reste med partner Sweden, den 11 februari 2012
Nytt och fint hotell med hög standard, men ensamt.

Nytt och välskött hotell men ensamt och isolerat i placeringen.
mycket tilltalande hotell med fina bungalows invid pool. tyvärr inget liv i hotellet och utan något gemensamt samlingsställe för gästerna att samlas. inget internetrum. kunde bara bara beställa hotellets egen taxi (dubbelt pris) eftersom andra inte fick köra in för att hämta gäster. kunde endast nå stranden via "repfärja" för att komma över ett vattendrag. problem efter 22-23 på kvällen.
Tips om att göra på hotellet: tyvärr ett hotell som byggts upp helt för sig själv. vill ni ha lite mera att göra eller ha service nära inpå. välj annat hotell.
Stefan S. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2012
Mycket mysigt hotell

Stranden, lugnet, Poolen, rummen, lyxen.
Första gången som vi bokade vid Phuket airport. Lyxit Hotell med ett bra läge till en mycket fin strand, rummen var mycket trevliga, personalen underbara, Pool direkt till rummet vilket man njuter extra av när man känner för att ta sig ett dopp utan att behöva krångla. Valuta för pengarna.
Restaurangtips: Går man ut på stranden och tar höger ca 5 - 10 min bort finner man trevliga, mysiga små restauranger vid stranden som har en mycket god mat.
Krister M. Familj med äldre barn Sweden, den 11 januari 2012
Trevligt

Bra standard
Hotellet var trevligt och fräscht men låg helt avsides från allt. För att komma hem på kvällen fick men gå igenom en park som var helt mörk för att sedan bli dragen över en kanal med en dragpråm. Toaletterna var under öppen miljö vilket gjorde att myggorna bet en på natten
Tips om shopping: Taxi till Phuket rekommenderas att inte bokas via hotellet de blir då ca 35% dyrare då
Ulf N. Familj med äldre barn Sweden, den 5 januari 2012
Dåligt läge med kanal mellan hotel och strand .

Bra frukost .
4,3
Nybyggt hotel som inte känns färdigt , personalen är inte riktigt så proffsig som man önskat. Hotellet har en bäck som ligger mellan hotellet och stranden, samt långt från restauranger och affärer. Rummen i huvudbyggnaden är ok , men tyvärr är poolen grund och det känns som den tillhör poolvillorna . Positivt är den lilla flotten som fraktar folk över bäcken , båtmannen är alltid på plats om man ringer hotellet efter 20.00 och bokar.
Jan A. Familj med äldre barn Sweden, den 18 december 2011
Mycket fräscht och bra

Poolvilla och läget nära strand
mycket fräscht och bra hotell i mycket lugna omgivningar. hade poolvilla vilket starkt kan rekommenderas. nära lugna och mycket fina nai yang beach och dess lilla centrum med några få butiker och ett 20-tal restauranger. inget tjat om allt möjligt som på de större turistorterna. 5-10 min med taxi från flygplatsen. perfekta stället för start och avslut på thailandsresan. enda negativa var att passeringen över floden stängde 20.00 på kvällen. då tvingas man åka taxi för baht.
Zac S. Reste med partner United Kingdom, den 26 mars 2014
This Place is Rubbish (Don't Book)

Fast laundry service was the only good thing about this place!
Awful, This place is rundown and has not even been finished. Do Not stay here. They supply you with all the amenities you don't need!

L’esprit De Naiyang PhuketL’esprit De Naiyang Phuket - EntréL’esprit De Naiyang Phuket - LobbyL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - RestaurangL’esprit De Naiyang Phuket - GästrumL’esprit De Naiyang Phuket - GästrumL’esprit De Naiyang Phuket - GästrumL’esprit De Naiyang Phuket - Mat och dryckL’esprit De Naiyang Phuket - SpaL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - LobbyL’esprit De Naiyang Phuket - OmgivningarL’esprit De Naiyang Phuket - OmgivningarL’esprit De Naiyang Phuket - SvitL’esprit De Naiyang Phuket - PoolL’esprit De Naiyang Phuket - Pool