Mitt konto (logga in)

Lana Beach Residence

561 Patak Rd. Karon Muang, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Gästrum Lana Beach Residence Phuket - Badrum Lana Beach Residence Phuket - Badrum Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang
Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Pub/lounge Lana Beach Residence Phuket - Pub/lounge Lana Beach Residence Phuket - Pub/lounge Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Restaurang Lana Beach Residence Phuket - Strand
Läge: Karon Antal rum: 15

Sofie S. Familj med småbarn Sweden, den 20 mars 2014
Nära till allt, enkelt, du får vad du betalar för

Nära till allt, relativt nytt hotell, det låga priset
Receptionen bestod utav en resturang, trångt och många trappor. Skulle inte rekommendera detta till amåbarnsfamiljer då det var väldigt svårt att ta sig fram med vagn. I övrigt enkla fräscha rum med det man behöver. Ligger precis på gatan så det är bara att gå ut å äta eller shoppa. Ca 1km till stranden vilket absolut var lagomt. Vi hade dock myror på rummet, inget aom störde för oss då de endast var i fönstret men barnen blev lite rädda.
Michael J. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
God mat och trevlig personal

Trevlig personal med bra mat och bar.
Mycket trevlig personal med väldigt goda drinkar i baren. Hotellet ligger ett par hundra meter från stranden men känns ändå som att det har ett bra läge. Nackdelen var att vårt rum inte hade något fönster eller balkong vilket gjorde att vi stannade ute på kvällen till dess det var dax att sova. Inget balkongmys med ett vinglas i handen.
Erica M. Gruppresenär Sweden, den 1 februari 2013
Ödlefritt och bra läge!

Bra service, fint läge då de inte låg precis vid partyt men ändå bara en två minuters gång från stranden.
Mycket fint. Som sagt väldigt nära till allt. Precis vi det vackra templet i Karon där det är en suverän kvällsmarknad vissa dagar :)
Maria K. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2013
bra läge med bra personal

Läget & priset
Bra läge & serviceminded personal. Enkla & rena rum!
Gunnar B. Reste med partner Norway, den 19 januari 2013
Trevligt litet hotel nära stranden

GAnska nära stranden
Receptionisten försökte lura oss då vi ville bo där 2 dagar extra
Urban J. Reste med partner Sweden, den 17 januari 2013
Bra läge men små rum

Läget är jättebra,små rum men helt ok, rent och fräscht, trevlig hjälpsam personal
Daniel H. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2013
Okej hotell

Centralt beläget
bodde här i 3nätter. rummen är små, handfatet är bredvid tv:n vilket inte var någon höjdare. finns inget badrumsbord att ställa sina saker på. snålt med eluttag. vårt dörrlås var trasigt, märkte det efter 2nätter, vem som helst hade kunnat ta sig in i vårt rum om man bara tryckt på dörren lite. de gjorde en panikåtgärd åt det under sista natten. dörren gick då att låsa om man inte tryckte till den ordentligt. vårt fönster satt löst, väldigt lyhört från trappen. wifin var under all kritik. hotellet verkar bättre när man läser om det, mycket negativt här, skulle ge det 2/5 i betyg.
Bradley L. Reste med partner Canada, den 6 mars 2014
great stay!

close to prety much everything. good central location. nice room
Manfred B. Ensamresenär Germany, den 28 februari 2014
Dirty&noisy air condition, slow Internet, to noisy

I don't know
Nothing special! There are much better places for less money. I would never stay there again.
Amanda U. Reste med partner Australia, den 26 februari 2014
Modern, clean and great location

Modern, close to beach, good restaurant
We were really pleased with the hotel it is at Karon beach which we would highly reccommend over Patong for a quieter nicer beach. There is still plenty to do, great restaurants and shopping at your doorstep. Lana is very modern and great value for money would definately stay there again .

Lana Beach Residence Phuket - Hotellet från utsidanLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - GästrumLana Beach Residence Phuket - BadrumLana Beach Residence Phuket - BadrumLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - Pub/loungeLana Beach Residence Phuket - Pub/loungeLana Beach Residence Phuket - Pub/loungeLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - RestaurangLana Beach Residence Phuket - Strand