Lanta Mermaid Boutique House Hotel

333 Moo 3, Saladan, Klong Dao Beach / Pra Ae Beach, Koh Lanta, Thailand 81150 (Visa på karta)

Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Gästrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Badrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Badrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Badrum
Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Badrum Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidan Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Trädgård Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Lobby Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Lobby Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Restaurang Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidan Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidan Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Restaurang Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Lobby Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Restaurang Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Restaurang
Område: Klong Dao Beach / Pra Ae Beach Antal rum: 18

9,5
9,8
9,5
Anna-Lena H. Familj med äldre barn Sweden, den 28 december 2015
Fräscht och fint, trevlig personal!

Trevlig och hjälpsam personal, rent och fräscht, skön stämning.
Redan när vi kom blev vi väl emottagna och fick en bra beskrivning av hotellet och olika delar av ön. Vi stannade sex nätter i december 2015 och hade två rum, ett mot gatan och ett med "garden view". Rummet mot gatan var lite större och fräschare. Det var väldigt rent, man fick inte använda skor inomhus, vilket vi tyckte var bra. Frukost med beställningsmeny, skön kontrast till bufféalternativet på större hotell. Allt vi behövde fanns på menyn. Eftersom hotellet saknar pool fanns beachmattor och strandtennis mm till utlåning. Enda nackdelen var nog egentligen avsaknad av pool och att det kunde vara lite störande med trafiken på gatan utanför när man åt frukost. Det är nära till stranden, men ska man stanna en längre tid kan det bli besvärligt att inte ha tillgång till solsängar, parasoll och dusch. Ägaren och personalen var fantastiska, de gjorde allt för att hjälpa till och bokade till och med hotell i Phuket åt oss. Återvänder vi till Lanta bor vi gärna på Mermaid igen!
Veronica W. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2015
Jättebra!

Trevlig serviceminded personal, fräscht, bra frukost
Trivdes jättebra på detta hotell, nära stranden och 5 min tuk tuk färd till Saladan (piren) med marknad. Supertrevlig personal som hjälpte till med allt. Frukosten var bra. Rekommenderas starkt!
Magnus N. Familj med småbarn Sweden, den 16 februari 2015
Strålande Hotell med 5 stjärniga service

servicen, rent & fantastisk personal
Detta var en riktigt bra hotell, personalen agerade som om de var ett lyxhotell!! Nära den långgrunda stranden, rena rum som städades varje dag, bra frukost där man fick välja själv från en meny! Vi bokade även speedboat & minivan via hotellet och fick bättre priser där än ute på gatan!
Jonas K. Ensamresenär Sweden, den 7 februari 2015
Superfräscht o mycket bra personal

Fräscha rum. Mycket trevlig personal. Gratis bra wifi.
Very good
Anna S. Affärsresenär Sweden, den 10 november 2014
Litet familjärt hotell

Personalen, Frukosten, rent och snyggt
Susanne M. Reste med partner Sweden, den 9 januari 2014
Utmärkt hotell och personal. Mycket god service.

Utmärkt hotell och personal. Mycket god service. Fin design.
Utmärkt! Överträffade våra förväntningar med mtcket god service.
Per E. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
Välskött hotel

Rent och snyggt
Ett mycket trevligt hotel som var riktigt väl underhållet, skulle gärna bo där igen. Rymliga rum med god standard. Ingen frukostbuffé utan enkel färdig meny att välja från. Blev kanske lite besviken när jag berättade för ägaren av hotellet att jag slagit sönder ett dricksglas och han frågade om jag tänkte betala för det. Jag svarade aldrig på hans fråga. Jag blev minst sagt förvånad när vi vid utcheckningen hade en räkning på 50 Baht att betala för ett dricksglas. Gör man så av betalande kund?
Lars E. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2013
Bra hotell

rummen var rena och trevliga , trevlig personal
Hotellet är trevligt. Man korsar en väg för att komma till stranden. Nära till staden Saladan. Bra frukost, trevlig personal. Rent och snyggt. Bra hjälp vid bokning av transfer mm. Koh Lanta är en lugn och behaglig ö.
Anders H. Familj med äldre barn Sweden, den 11 februari 2013
Fantastiskt Hotell på alla sätt

Stora "lyxiga" rum, bra frukost, bra service
Ett av de bättre hotellen vi bott på i den prisklassen. Hotellet ligger bara några hundra meters promenand från stranden där bra restuarenger och barer finns. Hotellet var väldigt renligt, snyggt och relativt nybyggt. Man fick bra personlig service. Vi hade två rum med "Connecting door", bra när man har barnen med Rekommenderas verkligen
Mats R. Reste med partner Sweden, den 3 januari 2013
Fantastiskt och mysigt på alla sätt.

De som drev hotellet och arbetade där
Har aldrig känt oss så välkomna någonstans. Personligt, trivsamt rent o jätte fint. Hjälpsamma goa människor. Perfekt läge, trevliga rum. Tror detta är ett perfekt hotell för alla par eller ensamma som reser utan barn och kanske över 35 år i alla fall.
1 - 10 av 23 omdömen Nästa sida

Lanta Mermaid Boutique House Hotel Koh LantaLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - GästrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - BadrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - BadrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - BadrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - BadrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - TrädgårdLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - FritidsfaciliteterLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - StrandLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - FaciliteterLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - TrädgårdLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - FaciliteterLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - BadrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - LobbyLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - BadrumLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - FaciliteterLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - UtsiktLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - TrädgårdLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från utsidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Hotellet från insidanLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - RestaurangLanta Mermaid Boutique House Hotel Koh Lanta - Utsikt

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.