Legian Village Hotel

Jl. Padma Legian, Legian, Bali, Indonesien (Visa karta)

tidigare : Pension Joni
Legian Village Hotel Bali - Pool Legian Village Hotel Bali - Reception Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Trädgård Legian Village Hotel Bali - Badrum Legian Village Hotel Bali - Spa Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Pool
Område: Legian

Trevligt

6,9

6,6
6,4
7,1
6,4
Karl B. Reste med partner Sweden, den 18 februari 2010
lugnt läge mitt i legian

Det var ett fint bemötande och trevlig personal. Joni 2 var lugnt.
Bodde denna gång i Joni 2 och det var betydligt lungnare då denna del låg in en bit från gatan och man då slapp trafiken och alla försäljare. Poolen var bättre och personalen trevlig.Det var nära både till stranden och till restaurangen och shopping runt omkring.Det som fattades i den byggnaden vi bodde i var att det inte fanns balkong, det fanns det i de andra byggnaderna. Vi hade uppgraderat oss från superior men tycker inte att rummet blev bättre utan bara läget.
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 3 februari 2010
Bra hotell

Priset
Bra service pa hotellet. Vanlig personal som hjalpte till med allt mojligt. Rummet var stort och rent och snyggt, stadades varje dag. Maten i restaurangen var mycket bra och varierande, bra service av personalen och billigt var det ocksa. Hotellet lag i ett bra forhallande till allt vad staden hade att erbjuda, manga barer och restauranger i narheten och nara till stranden. Detta hotell rekomenderas till alla som inte har alltfor stora ansprak pa hotell och comfort.
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 31 januari 2010
Bra hotell

Priset
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 28 januari 2010

Hotellet ligger mitt i smeten, så du kan gå till allt du behöver.
Jag stannade i en bottenvåning bungalow som var bra att inte behöva uppför trappor. Hotellet var trevligt och tyst så att du kunde fly all galenskap. Rummen var mycket rena, och staff very friendly. The breakfast very small, så jag köpte frukost. För det pris jag fick betala sa var mycket nojd, bara inte förvänta sig något att blinka. Men det är en ren hotell med bra pool. Detta är inte en plats för smekmånad men för någon annan passar det utmarkt.
Joopie T. Reste med partner Indonesia, den 15 december 2009
ok

ac
ja do var det andra gongen vi e har,,tycker det e ok hotell fro det priset man sover ju mest bara och kan anvanda pengarna till nojen o shopping,,ac ,o rummet e helt ok bara lite trokig frukust men helt ok
Joopie T. Reste med partner Indonesia, den 12 december 2009
ok

Ac va bra,,nara til shoping
rummet var ok ,ac bra servicen var bra ,,nara till stranden och shopingen.mysiga smogator att strossa runt po,restaurangen e mysig med underhollning po kvallarna och internet var bra att det fanns,so i hel het var det ok hotell for priset po hotell rummet
Wendy C. Reste med partner Australia, den 6 december 2014
Derwen

Location pool pricr
Pleasant and comfortable
Dian P. Familj med småbarn Indonesia, den 29 november 2014
Good hotel to spent holiday at Legian

Perfect Location; just walk to the beach n market, and easy location to find. Friendly staff. Clean hotel.
It's our second times stay at Legian Village. Everything is good here...and the next time we take vacation we'll stay here again...We always recommended thee Legian village to our friends
Janine M. Familj med småbarn Australia, den 13 november 2014
Legian November 2014

location
Michelle G. Gruppresenär Australia, den 26 oktober 2014
Cheap rooms proper Bali style love it

Location, price and staff
Loved my stay here, nice and quiet

Legian Village Hotel BaliLegian Village Hotel Bali - PoolLegian Village Hotel Bali - ReceptionLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - TrädgårdLegian Village Hotel Bali - BadrumLegian Village Hotel Bali - SpaLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - Pool