Legian Village Hotel

Jl. Padma Legian, Legian, Bali, Indonesien (Visa karta)

tidigare : Pension Joni
Legian Village Hotel Bali - Pool Legian Village Hotel Bali - Reception Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Trädgård Legian Village Hotel Bali - Badrum Legian Village Hotel Bali - Spa Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Pool
Område: Legian

6,4
7,1
6,4
Karl B. Reste med partner Sweden, den 18 februari 2010
lugnt läge mitt i legian

Det var ett fint bemötande och trevlig personal. Joni 2 var lugnt.
Bodde denna gång i Joni 2 och det var betydligt lungnare då denna del låg in en bit från gatan och man då slapp trafiken och alla försäljare. Poolen var bättre och personalen trevlig.Det var nära både till stranden och till restaurangen och shopping runt omkring.Det som fattades i den byggnaden vi bodde i var att det inte fanns balkong, det fanns det i de andra byggnaderna. Vi hade uppgraderat oss från superior men tycker inte att rummet blev bättre utan bara läget.
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 3 februari 2010
Bra hotell

Priset
Bra service pa hotellet. Vanlig personal som hjalpte till med allt mojligt. Rummet var stort och rent och snyggt, stadades varje dag. Maten i restaurangen var mycket bra och varierande, bra service av personalen och billigt var det ocksa. Hotellet lag i ett bra forhallande till allt vad staden hade att erbjuda, manga barer och restauranger i narheten och nara till stranden. Detta hotell rekomenderas till alla som inte har alltfor stora ansprak pa hotell och comfort.
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 31 januari 2010
Bra hotell

Priset
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 28 januari 2010

Hotellet ligger mitt i smeten, så du kan gå till allt du behöver.
Jag stannade i en bottenvåning bungalow som var bra att inte behöva uppför trappor. Hotellet var trevligt och tyst så att du kunde fly all galenskap. Rummen var mycket rena, och staff very friendly. The breakfast very small, så jag köpte frukost. För det pris jag fick betala sa var mycket nojd, bara inte förvänta sig något att blinka. Men det är en ren hotell med bra pool. Detta är inte en plats för smekmånad men för någon annan passar det utmarkt.
Joopie T. Reste med partner Indonesia, den 15 december 2009
ok

ac
ja do var det andra gongen vi e har,,tycker det e ok hotell fro det priset man sover ju mest bara och kan anvanda pengarna till nojen o shopping,,ac ,o rummet e helt ok bara lite trokig frukust men helt ok
Joopie T. Reste med partner Indonesia, den 12 december 2009
ok

Ac va bra,,nara til shoping
rummet var ok ,ac bra servicen var bra ,,nara till stranden och shopingen.mysiga smogator att strossa runt po,restaurangen e mysig med underhollning po kvallarna och internet var bra att det fanns,so i hel het var det ok hotell for priset po hotell rummet
Nick Y. Reste med partner Australia, den 24 mars 2015
just going downhill slightly

location, reception, staff
4,7
Ive stayed here before and its just getting worse, rooms are really tired, peeling paint and mold. Pool was so dirty we could not use it.
Barry R. Reste med partner Australia, den 20 mars 2015
Best place in Legian

Value for money, Friendly staff, wonderfully owner.
This was the second time we stayed here in two weeks first time we stayed four nights and this time three nights. It is close to everything and we recommend it to everyone
Ian M. Ensamresenär Australia, den 18 mars 2015
Awesome

Location food staff
Awesome and funny
Barry R. Reste med partner Australia, den 6 mars 2015
Second booking in 2 days

Close to everything in Legian, friendly staff, clean and tidy.
This was our second booking in 2 days, we liked it so much we stayed 4 days originally only 2 days were booked, and we are booking again for next week for another two days.

Legian Village Hotel BaliLegian Village Hotel Bali - PoolLegian Village Hotel Bali - ReceptionLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - TrädgårdLegian Village Hotel Bali - BadrumLegian Village Hotel Bali - SpaLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - Pool