Legian Village Hotel

Jl. Padma Legian, Legian, Bali, Indonesien (Visa karta)

tidigare : Pension Joni
Legian Village Hotel Bali - Pool Legian Village Hotel Bali - Reception Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Trädgård Legian Village Hotel Bali - Badrum Legian Village Hotel Bali - Spa Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Gästrum Legian Village Hotel Bali - Pool
Område: Legian

Trevligt

6,9

6,6
6,4
7,1
6,4
Karl B. Reste med partner Sweden, den 18 februari 2010
lugnt läge mitt i legian

Det var ett fint bemötande och trevlig personal. Joni 2 var lugnt.
Bodde denna gång i Joni 2 och det var betydligt lungnare då denna del låg in en bit från gatan och man då slapp trafiken och alla försäljare. Poolen var bättre och personalen trevlig.Det var nära både till stranden och till restaurangen och shopping runt omkring.Det som fattades i den byggnaden vi bodde i var att det inte fanns balkong, det fanns det i de andra byggnaderna. Vi hade uppgraderat oss från superior men tycker inte att rummet blev bättre utan bara läget.
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 3 februari 2010
Bra hotell

Priset
Bra service pa hotellet. Vanlig personal som hjalpte till med allt mojligt. Rummet var stort och rent och snyggt, stadades varje dag. Maten i restaurangen var mycket bra och varierande, bra service av personalen och billigt var det ocksa. Hotellet lag i ett bra forhallande till allt vad staden hade att erbjuda, manga barer och restauranger i narheten och nara till stranden. Detta hotell rekomenderas till alla som inte har alltfor stora ansprak pa hotell och comfort.
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 31 januari 2010
Bra hotell

Priset
Kaj S. Ensamresenär Finland, den 28 januari 2010

Hotellet ligger mitt i smeten, så du kan gå till allt du behöver.
Jag stannade i en bottenvåning bungalow som var bra att inte behöva uppför trappor. Hotellet var trevligt och tyst så att du kunde fly all galenskap. Rummen var mycket rena, och staff very friendly. The breakfast very small, så jag köpte frukost. För det pris jag fick betala sa var mycket nojd, bara inte förvänta sig något att blinka. Men det är en ren hotell med bra pool. Detta är inte en plats för smekmånad men för någon annan passar det utmarkt.
Joopie T. Reste med partner Indonesia, den 15 december 2009
ok

ac
ja do var det andra gongen vi e har,,tycker det e ok hotell fro det priset man sover ju mest bara och kan anvanda pengarna till nojen o shopping,,ac ,o rummet e helt ok bara lite trokig frukust men helt ok
Joopie T. Reste med partner Indonesia, den 12 december 2009
ok

Ac va bra,,nara til shoping
rummet var ok ,ac bra servicen var bra ,,nara till stranden och shopingen.mysiga smogator att strossa runt po,restaurangen e mysig med underhollning po kvallarna och internet var bra att det fanns,so i hel het var det ok hotell for priset po hotell rummet
Donna W. Reste med partner Australia, den 16 januari 2015
Not really impressed

location, staff performance,
It was ok,did expect more but i guess you get what you payed for. At least they could of given you free bottled water each day,but they didnt.Good location and friendly staff.
Kevin P. Reste med partner New Zealand, den 11 januari 2015
Pleasant stay

value for money, good staff, location
We had an enjoyable 9 night stay and would recommend it to anyone. None of the sewerage smells reported by some and a good central location in Legian. The free included breakfast menu is very limited and would not pay the extra again for it - plenty of affordable options available handy to the hotel. The queen size bed was wide enough but shorter than the standard Aussie equivalent, tall people be aware
Travis N. Gruppresenär Australia, den 4 januari 2015
Great spot

Location, friendly staff, nice cool aircon
Decent stay there. Few little things that would be nice is decent water pressure and a good towel. Rooms generally clean and staff fantastic.
Francois M. Reste med partner Canada, den 3 januari 2015
Perfect vacation

Ambiance, restaurent location
I love it Perfect

Legian Village Hotel BaliLegian Village Hotel Bali - PoolLegian Village Hotel Bali - ReceptionLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - TrädgårdLegian Village Hotel Bali - BadrumLegian Village Hotel Bali - SpaLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - GästrumLegian Village Hotel Bali - Pool