Liberty Central Saigon Centre Hotel

175-177-179 Le Thanh Ton Street, District 1, Distr. 1 - Ben Than, Ho Chi Minh-staden, Vietnam (Visa karta)

tidigare : Liberty Central Hotel
Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pool Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pool Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pool Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pool
Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gym Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Gym Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive Lounge Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive Lounge Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive Lounge Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive Lounge Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive Lounge
Område: Distr. 1 - Ben Than Antal rum: 140

8,5

9,1
8,8
Lennart B. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2014
Centralt hotell med bra standard och personal

Nära till shopping,restauranger ,rent och snyggt hotell och bra frukost
Det är tredje gången vi or på detta hotell och blir alltid bemött med en trevlig service.Hotellet är ett fyrstjärnigt hotell med snudd på fem stjärnor. Närheten till shopping och restauranger gör att det är gångavstånd till det mesta och krigsmuseet ligger också nära. Vi tycket att hotellet är prisväst och vi bor där säkert nästa gång vi besöker vietnam .
Michael L. Reste med partner Sweden, den 9 januari 2014
Fem nätter i Saigon.

Bra service, pålästa vid incheckningen, bra frukost buffé.
Bra hotell centralt beläget med god service. Nära Till det mesta i city. Enda plumpen var att vi Blev tvungna att betala för en vattenflaska som Fattades i kylskåpsbaren som vi inte använt! Inga stora pengar men lite irriterande.
Lovisa M. Affärsresenär Sweden, den 11 maj 2013
Vila mitt i kaos

Personalen både talar engelska och
Susanne S. Reste med partner Sweden, den 4 mars 2013
Perfekt läge

Toppen frukost
Här bodde vi i 2 nätter och bättre läge kan man inte ha när man vill bo i centrala Ho Chi Minh City. Rummet var stort, fint och rent. Från vårt fönster såg vi nattmarknaden. Frukosten var jättebra och väldigt trevligt upplagd det fanns tom nybakat GROVT BRÖD. Hotellet hade även en pool med ett par solsängar och bord och stolar. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Inga problem alls att få vara kvar vid poolen efter vi checkat ut. De hade även transfer till flygplatsen med det kostade 3 ggr så mycket som att bara gå ut på gatan och ta en taxi så det är inte att rekommendera.
Joakim J. Reste med partner Sweden, den 25 februari 2013
Fint hotell med pool

Fina, välstädade rum. Fin pool, dock bara sex solstolar. Trevlig personal med bra engelska. Ligger på perfekt läge. Mycket sevärdheter runtomkring hotellet. Servicenivån på personalen var utmärkt.
Lars L. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2013

Fina rum, trevlig personal, bra frukost
Vi blev uppgraderad 3:e natten , till våning 11, trevlig personal, sköna sängar
Restaurangtips: Hotell
Lars L. Reste med partner Sweden, den 8 februari 2013
Trevlig personal, bra bemötande. Fina rum

Vi blev uppgraderar ,när vi återkom till hotellet den19 feb, efter vistelse på Phuket Quoc
Rent, trevlig personal, bra bemötande. God frukost med rikligt uppbud på " allt" av en frukost. Rekommenderar detta hotell till vänner, återkommer gärna till Liberty. Otroligt bra läge, till allt,,,,
Kristina B. Reste med partner Sweden, den 6 februari 2013
Tjusigt hotell mitt i smeten.

Inbjudande trevliga rum.
Känner oss jättenöja med detta hotell. Mycket trevlig personal, fick en mycket bra service. Rummen ljusa och fina. Hotellet ligger mitt i, nära till allt. Stor fin hotellfrukost. Kanoonhotell!
Tips om shopping: Undvik nattmarknaden, handlarna dra och sliter i en, fick panikkänslor, kommer aldrig mer att gå dit. Rekommendera i stället Saigon Squirecenter.
Lars T. Reste med partner den 30 januari 2013
Utmärkt läge och trevlig personal

Välskött, välordnat, service ända från entredörren
Om vi kommer till Ho Chi Minh igen kommer vi absolut bo på detta hotell igen. Det ligger mycket bra till med bl.a. marknaden precis runt hörnet. Mycket rena och fina rum, mycket hjälpsam personal. Utmärkt frukost med mycket att välja på. Härlig, inte så stor, solterass med pool på taket, men den räcker gott. Vi rekommenderar varmt detta hotell!
Sightseeing/ tips om sevärdheter: På samma gata fast på andra sidan, mittemot en av ingångarna till marknaden ligger ett Vietnam Travel kontor. Ordnade bra dagstur bl.a. till Cu Chi tunnlarna tvådagars till Mekongdeltat.
Carina B. Reste med partner Sweden, den 23 januari 2013
Centralt läge med bra frukost

Fräscht hotell med mycket centralt läge.
Bra och fräscht hotell, centralt beläget i anslutning till Ben Hhanh Market i Ho Chi Minh City. Bra frukost och buffelunch. Hjälpsam personal.
Tips om shopping: Trevlig shopping på Ben Thanh Market och nattmarknaden i anslutning till hotellet. Bra shopping på Saigon square bakom operahuset.

Liberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-stadenLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - PoolLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - PoolLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - PoolLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - PoolLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GymLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GymLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive LoungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive LoungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive LoungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive LoungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive LoungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Executive LoungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - MötesrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - MötesrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - MötesrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - MötesrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pub/loungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pub/loungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pub/loungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Pub/loungeLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - LobbyLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - LobbyLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Business CenterLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - MötesrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - BadrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - SvitLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - SvitLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - SvitLiberty Central Saigon Centre Hotel Ho Chi Minh-staden - Svit