arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Valuta för pengarna 8,0
  • Mat/Middag 7,9

9,3 Ronny N.
26 januari 2013
Kanon fint hotell med bra och trevlig personal.
Rent och snyggt,trevlig och tillmötesgående personal.
Bra hotell som låg centralt för våra utflykter. Bra med affärer,matställen och barer..

9,7 Eva N.
11 januari 2013
Bra lage
bra service
mycket bra lage och trevlig personal, hog service. Trevligt poolomrade pa taket med bra service och fullstandiga rattigheter dygnet runt. spa/behandlingarna var mycket bra. Hela hotellet var rent och frascht.

9 Henrik L.
31 december 2012
Västerländskt med bra läge
Utmärkt läge, hög standard med bästa utsikten i stan
Utmärkt läge, hög standard med bästa utsikten i stan. Från vårt rum på nionde våningen med city view fick vi väldigt fin utsikt för att se marknaden och bitexco tornet. Hotellet har västerländsk standard och blir på så sätt lite opersonligt men samtidigt behöver man inte gå långt i saigon för att få det "personligt"/vietnamesiskt.

9,7 Lovisa M.
19 december 2012
Säkert hotell med serviceminded personal
centralt, god service, rena och säkra rum
direkt i receptionen möter en trevlig personal som är måna att se till att gästerna känner sig välkomna även om de inte får tillgång till rummet med en gång. man förses med karta och får ett personligt samtal om vad som kan vara av intresse i omgivningen. rummen är rena och frukosten är vad man förväntar sig. matsalen dock mycket tråkig. hotellet är mainstream efter internationell standard och har ingen annan lokalfärg än den trevliga personalen.

8,3 Mariella A.
29 januari 2012
"Jättefint hotell med oslagbart läge"
Läget
Mycket fint och trevligt hotell med jättefräscha rum i Skandinavisk stil, rummen något små. Pool på taket med härlig utsikt och bra mat i restaurangen.

9,3 Petra J.
29 januari 2012
Perfekt lage
Mycket rent och fint rum. Skona sangar och tyst rum. Bra service.
Sov bara en natt men trivdes bra! Hotellet var mycket rent och rummet var valdigt fint. Det var skona sangar och ett valdigt tyst rum. Hotellet hade bra service. Pool finns pa taket, dock ganska liten men absolut vard att ta ett svalkande dopp i. Det ar ett jattebra lage om man vill shoppa, ga pa restaurang, sightseeing mm. Vi var mycket nojda med var vistelse.

9,7 Eva A.
28 januari 2012
Utmärkt läge, trevlig personal
Läget, trevlig personal samt rent och snyggt på hotellrummet
Hotellet har ett otroligt bra läge, gångavstånd till många sevärdheter. Fastän hotellet ligger mitt i centrum störs man ej av den intensiva trafiken.

6 Sven-Ole B.
25 januari 2012
Bra läge men små rum.
Bra läge för upplevelse av nyårsfirande vietnameser
Vi bodde på 11:e våningen med utsikt över Saigon. Häftig upplevelse av alla motorcyklister som körde runt i rondellen fram till fem i tolv, då alla stannade och stod still och inväntade tolvslaget. En stor marknad låg alldeles runt hörnet, ett måste att besöka. Där fanns allt att köpa, både matvaror, kläder, skor, ja allt.

8 Erik S.
01 januari 2012
Fint hotell med suveränt läge.
Fräscha rum, bra läge. Skönt med en, om än liten, pool på taket.
schysst hotell där vi framförallt var ute efter läget med närhet till det mesta man som turist vill se. vi bodde på tionde våningen( näst högst upp) och vi hörde inte ett ljud av all trafik i området. bra frukost. skönt att kunna gå till poolen om det var för varmt på stan. dock ingen stor yta där för eventuellt solbadande utan mer för snabb avkylning.

6,7 Gilbert W.
Schweiz
14 november 2011
Schöne Anlage, Frühstücksbüffet gut u. ausreichend
Preis Leistung in Bezug auf Z/F. OK
Schöne Anlage, schöner Pool, Personal freundlich müsste aber in der englischen Sprache gefördert werden. Strand nicht sehr anziehend.