Link Costel

Jl. Pulau Sayang 9B, Teuku Umar, Denpasar, Bali, Indonesien 80113 (Visa på karta)

Link Costel Bali - Gästrum Link Costel Bali - Badrum Link Costel Bali - Reception Link Costel Bali - Hotellet från utsidan Link Costel Bali - Gästrum Link Costel Bali - Gästrum Link Costel Bali - Gästrum Link Costel Bali - Restaurang Link Costel Bali - Hotellet från utsidan Link Costel Bali - Restaurang Link Costel Bali - Badrum Link Costel Bali - Gästrum Link Costel Bali - Reception Link Costel Bali - Hotellet från utsidan Link Costel Bali - Reception Link Costel Bali - Badrum
Link Costel Bali - Reception
Område: Denpasar Antal rum: 12

1 omdömen på svenska

5,9
6,1
Robin V. Reste med partner Sweden, den 13 februari 2013
Fina rum men dåligt läge

Hotellet var nybyggt och därför mycket fräscht
Himla fina rum och inga kryp. Vi bodde där endast en natt eftersom vi ankom så sent på kvällen och skulle resa vidare till Giliöarna dagen därpå. Frukosten var ingen hit alls enligt mig, men min pojkvän tyckte det var okej, det enda vettiga var nudlarna.. Taxin hade problem med att hitta och vi hade förhandlat fast pris redan innan Och betalt. Skulle få växeln när vi väl var framme, men chauffören sa inget utan gav bara hälften av det vi skulle haft. Vi var så himla trötta efter resan så vi orkade inte tjabba med honom. Så tänk på att dubbelkolla vad ni får tillbaka ni åker taxi
Choong K. Familj med småbarn Malaysia, den 27 november 2015
Good service.

1. Service 2.cleanliness 3.food
Nice stay although the location is abit far from the main road.food is ok but variety is limited.
Rofiqul A. Affärsresenär Indonesia, den 28 september 2015
Best hotel with low budget

Low price
Wileen J. Ensamresenär Indonesia, den 2 februari 2015
Great Stay

Clean, Location. Confort
Rathendra P. Familj med småbarn Indonesia, den 5 januari 2015
Good value of money

Clean & good value of money
Good value of money!
Brigitta S. Ensamresenär Indonesia, den 8 september 2014
Good enough

Polite and warm staff. Clean. Comfortable.
Good.
Paramitha W. Familj med äldre barn Indonesia, den 29 juli 2014
Good Hotel

Location near city, room big and clean.staff good
Location near city,big room and clean but food is eat less many kinds
Hind C. Gruppresenär Morocco, den 17 juli 2014
You get what you pay for

Located in Denpasar, nice cheap restaurants around, cheap for a night in Denpasar for backpackers.
Tjhin C. Affärsresenär Indonesia, den 25 juni 2014
Small budget hotel

Value for money, clean, and calm surounding
A bit difficult to find this premise. The number on the street are not sorted. But the staffs very friendly, value for money place. Just beware of small insects if you open the room door.
Edward K. Affärsresenär Indonesia, den 20 maj 2014
oke

centrally located, mid cost hotel
4,7
oke, its not a long stay, i think its quite oke, even the place is hard to find becouse its gotta enter a small road.
1 av 1 omdöme

Link Costel BaliLink Costel Bali - GästrumLink Costel Bali - BadrumLink Costel Bali - ReceptionLink Costel Bali - Hotellet från utsidanLink Costel Bali - GästrumLink Costel Bali - GästrumLink Costel Bali - GästrumLink Costel Bali - RestaurangLink Costel Bali - Hotellet från utsidanLink Costel Bali - RestaurangLink Costel Bali - BadrumLink Costel Bali - GästrumLink Costel Bali - ReceptionLink Costel Bali - Hotellet från utsidanLink Costel Bali - ReceptionLink Costel Bali - BadrumLink Costel Bali - Reception

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.