arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

Lyxigt.. Bra läge,, Nära nattliv

peter A.
26 november 2012
Hög kvalitet
Inget krångel, allt fungerade som utlovats
Mycket hög klass: vänlig personal, rent mycket bekväma och noderbna rum och skållhett vatten i duschen. Läget vid Soi Diana är ypperligt

MIKAEL I.
11 november 2012
Mycket påkostat hotell
Tyst hotell även fast det ligger på en mycket livlig gata
Tyvärr var personalen inte alls serviceminded, utan snarare besvärad att vi skulle bo där, frukost buffén inte alls så stor,däremot kunde man välja en typ av lunchrätt som ingick, inte ofta man äter hamburgare och pommes till frukost.Poolen ligger på 3:e våningen och är inte stor,ingen barn pool få solstolar,men okay för att doppa sig i.

18 september 2012
Bra hotell med trevlig personal
Utmärkt läge i centrala Pattaya
Mycket bra hotell med trevlig och service inriktad personal , läget är perfekt och nära till allt.Väldigt bra frukost med fin buffe.

17 januari 2012
Perfekt läge
Nära till allt !
Bra hotell , trevlig rum och mycket bra mat på hotellet ( billigt)

Roger K.
24 mars 2010
Dyrare, samre och otrevligare
WIFI - fungerade chockerande bra, varot 7 ar i thailand sa varit med om en hel del i internetvag men detta var det basta nagonsin. Vacker pool. Centralt lage till saval nojen som shopping etc.
EXTREMT arrogsnt personal just de 4 dygn jsg bodde dar. Jag gar vanligtvis i kostym, aven i thailand, jobbar som jurist och kan fora mig val. Men en tatuering oa underarmen gjorde dem arroganta, vagrade tro pa annat an att jag bokat och betalt det billigaste rummet (tog superior med balkong). Otrevlgt bemotande vid hemkomst pa natten, forsta gangen i thailand pa 7 st dom JAG men inte min flickvan fick visa leg for att bli inslappta. Har alltid tidigare bott pa LK Metropol strax intill, men ville kosta pa oss nagot lyxigare (dyrare) denna langweekens. MEN rummet mindre ah ett billigare pa Metropol, balkong mindre, service nara nog sagt fornedrande och INGEN fordel jamfort med Metropol nar man raknar samman allt. Daligt behandlade bade jag och min flickvan. Och anledningen till att valja LK ar som bekant service! Jag kommer att se till att ingen av nagon jag ens ar bekant med nagonsin bor dar igen. Inte ens ett hej trots att jag pratar flytande thai, och an mindre hjalp med att bara in vaskorna, standig kanska av att vara till besvar, Det ar daligt stil, mot en hogutbildad och saval artig som skotsam kund!!! Aldrig mer, om nagon van till mig bor dar sa sager jag upp bekantskapen, de har behandlat mig sa illa att jag aldrig forlater dem - detta galler framst nattpersonalen av lagavlonade thai-personal som uppenbart bildad kvinna dagtid i receptrinen.
Oj 50 ord? Jag kan utan problem ge er 5000 ord men vem vill lasta det? Hotellet ar skrap, och de behandlar kunder under all kritik, om nagon av mina anstallda gjort i narheten av halften sa daligt jobb sa hade det enligt lagen om anstallningsskydd varit giltigt skal att saga upp dem pa staende fot eftersom de skadar foretaget. Usel uoolevelse bar vi vantade oss nagot lite annu lyxigare an LK Mettopol, och betalade extra - bara for att upptacka att det inte ens holl ahalva kvaliteten jamfort med Metropol Bojkotta dem sa borde det finnas en styrelse och ktieagare nagostans som forstar att service at A och O i den aktuella branschen. Som sagt snygg pool och bralage, men att bekosta det med sa daligt bemotande och stadning etc" Aldrig igen!!! Nu ar det Metropol som galler.

26 oktober 2009
LK Pattaya
Central beläget
Slitna rum
Bra centralt beläget hotell , hyfsad frukost och bra städning av rummen , ganska slitna rum men på det hela helt okey för det priset . Bra ljudnivå på kvällarna och mycket trevligt pool område på 3:våningen.

Joakim N.
04 oktober 2009
nice
sängen är underbar..
whery good
deta hotel ligger mycke bra till..centalt och ett mycket bra område soi diana..rumen är mycket fina..Men sängen gör att man vill sova jämt tyvärr..Mycket skön säng..personalen är mycket trevlig o servicinriktade...kommer bo här fler gånger...