Tillbaka till hotellinfo

Kent L. från Sverige
Bodde i 14 nätter i februari 2014
Centralt och högljutt
Rummet, läget och frukosten
Allt fungerade, men personalen i receptionen har mycket kvar att lära sig om kundservice. Hög ljudnivå dygnet runt, inte minst från a/c-aggregatet på den pyttelilla balkongen.
Recenserad 01 mars 2014

Sandra B. från Sverige
Familj med småbarn
Bodde i 3 nätter i januari 2014
Bekvämt boende nära shopping.
Rent, fräscht och nära både strand och shopping.
Spenderade våra tre sista nätter innan hemfärd i Pattaya på LK the Empress. Valde detta hotell för att det hade pool, låg vid stranden och var nära shopping. Hade ett dubbelrum med extrasäng vilket fungerade kanon för oss med två barn.
Recenserad 03 februari 2014

Karina K. från Sverige
Familj med småbarn
Bodde i 4 nätter i juli 2013
Både bra och dåligt!
frukosten, maten och läget
balkongen till vårt deluxe beach-front rum var bra, stor och med fin utsikt (om man bortser från kommersen med tjejerna som stod och väntade dygnet runt på kunder). Frukosten och maten var riktigt bra. Extrasängen vi hade var näst intill osovbar. Städerskorna glömde tömma den fulla papperskorgen och fyllde inte på toalettpapper, det fick jag hämta själv i städvagnen som jag hittade i korridoren. Vi är inte så petiga och har bott på liknande många gånger men då har det varit 2, 3-stjärnigt. Ett 4-stjärnigt hotell är det inte, men ett bra 3-stjärnigt.
Recenserad 26 juli 2013

Jan W. från Sverige
Bodde en natt i mars 2013
Lyxigt boende med snabb service och bra frukost
Centralt läge, nära till både shopping och bad, spektakulär lyxig inredning, vänlig och serviceinriktad personal med goda engelska språkkunskaper.
Helt bekymmersfri vistelse. Belysningen i badrummet något dämpad för att kunna sminka sig.
Recenserad 20 mars 2013

Marie B. från Sverige
Bodde i 6 nätter i februari 2013
Fint hotell
Nära stranden
ett mycket fint hotell med väldigt trevlig personal. vi kom 1½ timme innan man ska checka in, men det fixade de snabbt, vi fick bara vänta en halvtimme i lobbyn tills rummet va fixat. rummet va väldigt fint. sängen va skön. badrummet var väldigt snyggt, bra vattentryck i duschen. tv:n hade usb-ingång och där fanns även en dvd. free wifi som fungerade toppen poolen var fin men där fanns inget räcke att hålla i när man gick ner i den, och det var obehagligt för en med dålig balans.
Recenserad 22 februari 2013

Emil J. från Sverige
Bodde i 6 nätter i juli 2012
trevligt hotel perfekt läge
läge,komfort,personal
Fantastiskt hotel i ett perfekt läge. trevlig personal och inget strul.
Recenserad 15 februari 2013

Marcus L. från Sverige
Bodde i 5 nätter i januari 2013
Fin inredning, bra läge
Stora och snyggt inredda rum, utmärkt läge, trevlig pool
Bodde här 5 nätter och var i stort sett nöjda med vistelsen. Rummen var stora och kul inredning. Vi trodde vi skulle få en balkong där man kunde sitta men det kunde man inte, vilket var synd. Frukosten var helt ok, ganska mycket att välja på men det fylls inte på så snabbt när något tar slut. Personalen vid frukosten var ganska otrevliga och försökte skynda på en att äta. Supergoda omeletter som görs efter ens önskemål. Maten var prisvärd och god på restaurangen. Vi ville gärna träna på gymmet under vår vistelse men båda löpbanden var trasiga och blev inte lagade under tiden vi var där trots att vi sa till om detta. Även vårt avlopp i badrummet var trasigt och det blev inte heller fixat.
Recenserad 20 januari 2013

Thomas F. från Sverige
Bodde i 21 nätter i november 2012
Utmärkt läge men urdåligt internet
Really enjoyed this hotel.. for the price of the rooms i would put it up there with one of the best hotels i have ever stayed in.. everything about it was good from the lobby to the rooms and everything between.. nice pool, good restaurant, great staff, great bed and room all together, right on the beach and just a short walk from all the night life.. Tips: Walking street is just a small walk away and definitely worth a look during the night as it all just comes alive
Recenserad 11 december 2012

Emil J. från Sverige
Bodde i 11 nätter i juli 2012
läge,komfort,personal
Trevligt hotell med perfekt läge vid beach road, nån minut till walking streat med Bath bussarna. Hotelet är gästvänligt. Jacuzzi är lite för liten iallafall om man vill vara två i den. Poolen är bra med solstolar runt om, finns både platser i skuggan och i solen hela dagen. Frukosten kunde ha varit lite bättre mycket thailänsk mat men betydligt mindre västerländsk frukost. Kocken som lagar omelett verkar få slut på ingredienser utan att fylla på.
Recenserad 31 oktober 2012

Stefan T. från Sverige
Bodde i 5 nätter i juli 2012
Lyxigt hotel med perfekt läge
Läget, designen, servicen...allt!
LK har många väldigt fina hotel i Pattaya men detta är nog deras flaggskepp. Detta nybyggda hotel med lite speciell rokoko inpriread guld/silver design har allt, läge, lyx, service etc. Hotellet är egentligen flera byggnader och har nog en av de mest imponerande lobbys i stan. Fin pool på taket och trevlig utomhusservering med utsikt mot beachen. Rummen är stora med jättebadrum. Liger i soi 12 som är nära till allt!
Recenserad 08 augusti 2012