Lost Horizon Resort Annex

Barangay Danao, Panglao Island, Alona Beach - Panglao Island, Bohol, Filippinerna (Visa på karta)

Lost Horizon Resort Annex Bohol - Utsikt Lost Horizon Resort Annex Bohol - Hotellet från utsidan Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pool Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pool Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pool Lost Horizon Resort Annex Bohol - Balkong/terrass Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Utsikt Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pool Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Reception Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Hotellet från utsidan Lost Horizon Resort Annex Bohol - Hotellet från utsidan
Lost Horizon Resort Annex Bohol - Utsikt Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Hotellet från utsidan Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pub/lounge Lost Horizon Resort Annex Bohol - Hotellet från utsidan Lost Horizon Resort Annex Bohol - Gästrum Lost Horizon Resort Annex Bohol - Gästrum Lost Horizon Resort Annex Bohol - Hotellet från insidan Lost Horizon Resort Annex Bohol - Butiker Lost Horizon Resort Annex Bohol - Gästrum Lost Horizon Resort Annex Bohol - Utsikt Lost Horizon Resort Annex Bohol - Pool
Område: Alona Beach - Panglao Island Antal rum: 23

Malou K. Reste med partner Sweden, den 1 maj 2015
Prisvärt och fräscht hotell

Rent, nära stranden, valuta för pengarna
Bra Wi-fi , bra fräscha rum med ac, kylskåp, balkong, trevlig personal, nära till stranden. Mycket prisvärt så bo här! 😊
Nelly J. Reste med partner Sweden, den 18 mars 2015
Bra, fräscht och prisvärt hotell!

Priset för hotellet var värt. Nära till stranden och restauranger. Fräscht och rent.
Vi hade en mycket bra vistelse på Lost Horizon Annex. Vi stannade 7 nätter och det ligger bara några minuter ifrån stranden vilket vi tycker var mycket skönt. Det är billigare men håller fortfarande mycket bra standard! Det är rent och fräscht och personalen är trevlig! Finns även gott om restauranger nere vid stranden.
Julia L. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2015
Prisvärt och fräscht boende!

Fina rum, pool, prisvärt
Jättetrevligt hotell med pool och jättefräscha rum! Hotellet ligger en bit upp med en promenad på 5 min till vattnet. Hotellets fina rum tillsammans med pool gör hotellet väldigt prisvärt!!! Rekommenderas!
Stefan J. Reste med partner Sweden, den 9 januari 2015
förlängde vistelsen

moderna rum läget o priset
rymligt modernt rum till ett vettigt pris med balkong o bra läge...
Stefan J. Reste med partner Sweden, den 7 januari 2015
Mycket för pengarna

läget,nytt o balkong
endast 5 min ner till beachen så väldigt prisvärt...nära till flera resturanger o rummen moderna med bra dusch många el uttag o ett väl fungerande internet...balkong stor nog för bord o stolar... mycket för pengarna
Frans S. Reste med partner Sweden, den 7 januari 2015
Helt ok men inte mer än så

Billigt, bra läge och trevlig personal
Har bott på flera olika hotell i Panglao, detta var helt klart det sämsta av dem i samma prisklass. Vi hade ingen fungerande kabel-tv trots att vi påpekade det varje dag. Varmvattnet fick de komma och fixa två gånger varje dag, fungerade aldrig då man ville duscha. Vill man vila på morgonen skall man inte välja detta hotell för rakt nedanför fönstret finns ett helt land med frigående höns. Kan väl kort sammanfatta att man får vad man betalar för.
Ulf N. Reste med partner Sweden, den 25 oktober 2013
Prisvärt

Personal, pris närhet till strand
Hotellet är ett annex som ligger 5 minuters promenad från stranden och huvudhotellet. personalen är mycket vänlig och hjälpsam.Ligger utmed en lokalväg som går ner till stranden men det är inget som stör. Just vårt rum var det fuktskador i badrummet men enligt chefen så höll de på att göra i ordning dessa efter hand. detta gäller rummen på bottenvåningen.
Lise L. Reste med partner Sweden, den 12 juli 2013
Värt pengarna

Trevlig personal, mysig pool, bra rum.
Trevligt hotell, några minuter från stranden, trevlig personal. Rekommenderas
Mari P. Gruppresenär Sweden, den 5 april 2013
bra familjehotell

sköna sänga, fina och rena rum, pool
Andreas R. Reste med partner Sweden, den 18 mars 2013
Okey hotell med bra läge

bra läge, poolen/jacuzzi,snabbt internet