Lotte Legend Hotel Saigon

2A-4A Ton Duc Thang Street, District 1, Distrikt 1, Ho Chi Minh-staden, Vietnam (Visa på karta)

Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Badrum Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidan Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidan Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Pool Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Pool Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gym Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gym Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gym Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gym Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang
Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Restaurang Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Festvåning Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Festvåning Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Festvåning Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidan
Område: Distrikt 1 Antal rum: 283

8,5

7 omdömen på svenska

8,6
8,9
Pia S. Reste med partner Sweden, den 9 februari 2013
Fint hotell

Rent och snyggt
Ett först klassigt hotell mitt i centrum med gångavstånd till affärer och varuhus. Trevliga rum men lite varma. Poolen var mycket bra och sevice och mat.
Elina S. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2013
Jättefint hotell nära Saigon River

Centralt, nära vattnet och otroligt fint frukostbuffe
vi bodde på hotellet i tre dagar precis när vi kom till vietnam. hotellet kändes jättefint och var mycket avkopplande, bra första-hotell. rummet var jättefint och väldigt rent. frukosten stor och otroligt god. hotellet låg väldigt centralt i staden. det var nära till saigon river. poolområdet var jättehärligt! rekommenderar verkligen det här hotellet!
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Åk till Cu Chi tunnlarna med båt på Saigon River. Det var en helt fantastisk utflykt på många sätt. War Remnants Museum var också intressant, men väldigt ledsamt.
Aake L. Reste med partner Sweden, den 10 januari 2013

Poolen var stor och mycket trevlig, frukosten kanon
ett mycket bra hotell, deras middagsbuffé var mycket prisvärd med många delikatesser.
Johan W. Familj med äldre barn Sweden, den 3 januari 2012
flott hotel

mycket elegant och välskött.
mycket elegant och välsköttt hotell. stilen påminner om lyxhotell i tokyo. bra service. bra pool område.
Therese H. Reste med partner Sweden, den 18 mars 2011
En legendarisk vistelse!

Läget och servicen är i tip top!
Fantastisk service. Två personer står hela dagarna och öppnar dörren till hotellet och en person ansvarar för att trycka upp hissen. Vi valde att åka på en sight seeing trip till Mekongdeltat som arrangerades av hotellet. Eftersom vi var de enda som valde just den turen den dagen, fick vi åka med privat chaufför samt privat guide i svart lyxbil. Snacka om att allt rullade på i det tempot vi valde. Allt var privat, privat bil, privat båt, privat lunch, privat tur med åsnelass. Ja, det var fantastiskt. Hotellets miljö var underbart vacker och frukost samt mat var kanon. Det enda som är en nackdel var att vi inte fick surfa på hotellets datorer kostndsfritt. Uppkopplingen är hemskt seg, men så är det överallt i Vietnam. Hotellet lever verkligen upp till sitt legendariska namn.
Magnus K. Affärsresenär Sweden, den 1 februari 2010
Legend Hotel Saigon

Hotellet är riktigt bra, kanske lite "slitet" för ett 5 - stjärnigt hotell men min upplevelse var bara positiv. Då jag reser mycket i Asien i min tjänst så ser jag många hotell och detta rankar jag som ett topp 10 hotell på min lista. Frukosten ät minnesvärd och omfångsrik.
Detta var min andra tur på detta hotell. Då hotellet körde en kampanj just vid detta tillfället så valde jag att boka här igen. Hotellet är riktigt bra, välskött och riktigt bra frukost. Hotellet kanske börjar bli lite slitet i hörnen men är fortfarande ett helt ok 5 - stjärnigt hotell. Jag kan klart rekommendera hotellet. Läget är ganska bra, man har 5 minuters promenad till bra shopping och bra matställen.
Asa A. Reste med partner Sweden, den 6 november 2009
Bra men gammalt

Pool Service Frukost Faciliteter
Bodde på hotellet under vår smekmånad och tyckte att det var ett okej hotell men samtidigt nådde det inte upp till våra förväntningar. Servicen var jättebra och frukosten fantastisk. Problemet är dock att hotellet känns ganska gammalt och slitet - trots omfattande renovering. Vacker utsikt över floden men relativt tråkiga och små rum. Fanns en utgång från baksidan som ledde direkt ut till staden vilken gav snabb access till stadslivet men dock väldigt gammalt och slitet. Kändes inte säkert när man kom ut på bakgatan. Pool-området på hotellet var otroligt bra med alla faciliteter man kunde önska sig. Mycket bra frukost och vänlig och hjälpsam personal. Låg lite avlägset till tyvärr. Väldigt dyra utflykter via hotellet - samma resor kunde beställas på stan för en femtedel av priset.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Cu Chi-tunnlarna och War Remnants Museum. Undvik Mekong
Christine H. Ensamresenär Hong Kong, den 30 december 2015
Excellent staff!

Great staff, nice location and cleanliness!
Had a pleasant 4 day day at the hotel, the staff were friendly and helpful! Will def return on my next trip to HCMC!
Wiwiyanti H. Reste med partner Indonesia, den 28 december 2015
Our second home in Saigon

Location, Staffs and Comfortness
My friend and I stayed at Lotte Saigon Hotel for a period of 8 days. So glad that we have chosen this hotel. There is complimentary shuttle for major sightseeing destination which includes shuttle drop off and pick up service. Staffs are very helpful and attentive. Moreover, Breakfast is great and hotel's location is very accessible to many good restaurants and shops. All within 5 minutes walking distant. My next trip in Vietnam, planning to stay at their sister hotel in Hanoi^^
Phuong G. Familj med småbarn Australia, den 26 december 2015
I love it!

The food, room cleanliness and the staff's positive attitude
Everything was superb. However, it's best to book early for the best rates! Will definitely be coming back soon.
1 - 7 av 7 omdömen

Lotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-stadenLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - PoolLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - PoolLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GymLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GymLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GymLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GymLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - RestaurangLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - FestvåningLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - FestvåningLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - FestvåningLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumLotte Legend Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.