Mai Spa Resort

54 omdömen på svenska

7,1
7,1
Susanne R. Reste med partner Sweden, den 17 januari 2016
Mycket låg standard på rummen som luktade mögel.

Välfungerande wi-fi, gott kaffe, bra läge.
Vi blev tyvärr mycket besvikna då rummen visade sig ha väldigt låg standard, uppskattningsvis 1-2 stjärnor. Som en hydda med hål i taket där de lagt ett plastskynke över för att det inte skulle regna in. Väggarna gick inte hela vägen upp till taket i badrummet utan där rådde utomhusklimat med ödlor inkluderat. Som dörrlås var ett klent hänglås och en hasp. Ingen Safe på rummet och ingen belysning utanför huset eller i trädgården så man såg när man skulle öppna hänglåset på kvällen. Vi hade tyvärr förbokat och betalt 5 nätter men var nära att ge oss av direkt. Läget var fint på stranden och restaurangen var trevlig men som nästan allt på Phu Quoc dyr. En standardmåltid utan dricka kostar ca 75 kronor. Frukosten var klen men ändå ok pga att det goda starka chokladsmakande kaffet fanns. Vi rekommenderar ingen att ta in på Mai Spa så tillvida att man inte råkar få det för ett mycket lågt pris och har en låg resebudget. Vilken miss! Just nu byggs hela området om för att göras fin med nytt avlopp och gångpromenader vilket säkert förvärrar helhetsintrycket i nuläget.
Jarmo H. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2016
Helt OK!

Stranden,Läget,Lagom stort.
Frukosten lite enkel,Litet Hotell med relativt stor strand = Aldrig trångt på Stranden.
Laila A. Familj med småbarn Sweden, den 17 december 2015
Stora rum och hårda sängar

Läget, stort rum och wifi
Hotellet har ingen pool det missade vi vid bokningen. Stora rum med myggnät vilket behövs. Det kom in mygg på natten genom hål mellan vägg och tak. Sängarna mycket hårda. Försökte pruta men det var billigare att boka via agoda. Frukosten ok men inget större urval. Fint läge vid stranden.
Merja P. Reste med partner Sweden, den 20 mars 2015
Paradiset

Personalen,rummen,stranden
Kanonbra! Fjärde gången vi var på Mai Spa. Restaurangens läge perfekt. Frukostbuffén toppen. Bra att man röjer undan allt skräp på stranden. Positiv överraskning! Personalen mycket serviceinriktade och vänliga. Behandlingarna på spa toppen. Rummets standard och städning av rummet ok. Enkelt,rent och mysigt. Enda negativa var att internetuppkopplingen oftast dålig, men gjorde inger eftersom vi var där på semester och för avkoppling. Rekommenderar starkt Mai Spa till dom som inte vill ha lyx utan vill bo på ett lugnt och mysigt ställe.
Jens L. Reste med partner Sweden, den 16 mars 2015
Bra läge, hyggliga rum, bra pris.

Läget på bästa stället överkomliga priser och bra och stora rum. Sängarna lite hårda men personalen är väldigt serviceinriktad. Maten i restaurangen är lite blandad men frukosten okej.
Mycket bra ställe till ekonomiskt överkomligt pris. Jag har varit och tittat runt om på ön och jag tror att long beach söder om staden är det bästa stället att bo. På gatan ovanför finns ganska många restauranger att välja mellan. På de andra stränderna så finns endast enstaka hotell och inget annat, man blir helt fast att äta på hotellets restaurang. Phu Quoc som turistmål har långt kvar innan de har samma standard på sina erbjudanden som t.ex. Thailand. Men å andra sidan vill man ha lugn och ro så kan detta vara platsen för dig.
Sara G. Gruppresenär Sweden, den 26 februari 2015
Lugnt

Läget personal och nära stranden
Väldigt lugnt och avslappnande. Nära till allt som fanns. Ganska god mat, frukosten var ok roligt kaffe med choklad smak.
Sandra D. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2015
Mai Spa Resort

Det enda som var bra med detta hotell var miljön/omgivningen. Det ligger fint på stranden med gångavstånd till stora vägen där flertal restauranger och centrum ligger.
4,7
Det som var mindre bra var att sängarna var stenhårda och då menar jag verkligen lika hårda som en planka. Personalens bemötande kunde varit bättre gällande att tillgodose sina gästers behov, de gjorde ingen ansträngning att försöka lösa saker.
Windt P. Familj med äldre barn Sweden, den 14 februari 2015
Personalen verkade uttråkade

Nära till stranden
Nära till stranden. Men hotellet hade låg standard och personalen verkade omotiverade.
Anette S. Familj med småbarn Sweden, den 31 januari 2015
Underbar strand

Läget. Personalen. Restaurangen
Härligt ställe med underbar strand. Det byggs mycket på ön och precis brevid vår bungalow (trädgård)byggs det ett nytt hotell. Dom jobbar 06-22 varje dag. Men personalen hjälpte oss att byta rum efter 4 dagar. Till andra änden av anläggning. Annars var allt bra. Bodde här i 2 veckor.
Camilla T. Reste med partner Sweden, den 22 januari 2015
Charmigt boende vid stranden

Personalen, läget, stranden
Mysigt hotell med bra läge precis vid stranden med solstolar. Jättetrevlig och hjälpsam personal. Rummen är väldigt enkla men funkar fint. Väldigt lyhört dock, lite otur att under vår vistelse håller dom på att bygga ett nytt hotell precis bredvid som gav oljud redan 7 på morgon ibland. Kommer nog dåna i några månader till.. Frukosten är blandning mellan västerländsk och vitames och mycket kakor! Kan dock få pannkakor och omelett till med :)
1 - 10 av 54 omdömen Nästa sida
Mai Spa Resort Phu Quoc IslandMai Spa Resort Phu Quoc Island - Hotellet från utsidanMai Spa Resort Phu Quoc Island - Hotellet från utsidanMai Spa Resort Phu Quoc Island - Hotellet från utsidanMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - Hotellet från utsidanMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - UtsiktMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - Pub/loungeMai Spa Resort Phu Quoc Island - EntréMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - GästrumMai Spa Resort Phu Quoc Island - GästrumMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - Hotellet från utsidanMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - TrädgårdMai Spa Resort Phu Quoc Island - GästrumMai Spa Resort Phu Quoc Island - GästrumMai Spa Resort Phu Quoc Island - GästrumMai Spa Resort Phu Quoc Island - GästrumMai Spa Resort Phu Quoc Island - SpaMai Spa Resort Phu Quoc Island - SpaMai Spa Resort Phu Quoc Island - StrandMai Spa Resort Phu Quoc Island - Mat och dryckMai Spa Resort Phu Quoc Island - Mat och dryck

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.