Majestic Hotel Tower

Mankhool Road, Bur Dubai, Dubai, Förenade Arabemiraten (Visa på karta)

tidigare : Majestic Hotel
Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum
Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Gästrum Majestic Hotel Tower Dubai - Hotellet från utsidan Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang Majestic Hotel Tower Dubai - Restaurang
Område: Bur Dubai Antal rum: 252

Fredrik N. Familj med äldre barn Sweden, den 2 januari 2013
Centralt och fräscht!

Utsikten, den stora lägenheten och läget.
Vi hade en lägenhet på 21:a våningen med balkong och utsikt mot både floden och Burj Khalifa. Lägenheten var fräsch och rymde två extrasängar i vardagsrummet. Läget är bra med gångavstånf till floden och taxiresor på 10-15 minuter till stranden eller Dubai Mall. T-banan ligger ett kvarter bort. Vi hade rum utan frukost vilket inte var något problem då det ligger en supermarket i samma kvarter och det fanns stort kök i lägenheten. Räkna dock inte med att laga något annat än frukost i köket då köksutrustningen i form av kastruller etc är undermålig. Ett minus var att den trevliga poolen låg i skugga större delen av dagen pga höghuset bredvid. Gymmet var helt Ok, med två löpband och de styrketräningsgrejor man behöver.
Simona I. Familj med äldre barn Sweden, den 6 november 2011
Utmärkt läge, superfina rum, bra utsikt

Mycket stora rum, snygga, hjälpsam personal, bra utsikt över staden
Otroligt fina och stora rum, mycket trevlig och hjälpsam personal. Fick rum på 22 våningen, bra utsikt över staden. Allt super bra. Fick rummet tidigare, personalen hjälper till att få taxi, hjälper med bagaget. Det missförstång vid bokningen av antal sängar löste personalen på plat. En extra säng i rummet utan extra betalning. Alla bekvämligheterna i lgh. Hade family suite, vardagsrum, stor kök, sovrum med kingsuze säng och två stora balkonger. Skulle bo på samma hotell nästa gång. Fick verkligen valuta för pengarna. Rummet betalade vi ca 1000 kr/ natt. Vi bokade 3 nätter och en extra säng för sonen som är 12. Allt gick på 4000kr inkl. hämtning på flygplatsen (100 kr). Rekommenderas.
Berivan A. Reste med partner Sweden, den 12 april 2011
Mycket trevligt hotell med valet parkering

Fräscht, modernt och trevlig/hjälpsam personal
Modernt och lite lyxigt hotell.Ligger ca 15 min från The Dubai mall. Ligger dock nära Al Karama en marknad med bra kopior av designerväskor, skor och klockor. Den grekiska restaurangen har super god mat. Hotellet har en pool samt barn pool.
Sara P. Ensamresenär Sweden, den 8 mars 2011
Trevligt hotell i neutral område

Hotellet är rent, enkelt, med trevlig och hjälpsam personal
Jag mellanlandade och ville ha ett hotell som ar relativt nära flygplatsen, rent, enkelt, säkert och smidigt. Majestic uppfyllde mina krav.
Par M. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2011
trevligt hotell med serviceinriktad personal

allmänt vänlig atmosfär
chefen för frukostrummet väldigt tillmötesgående, lätta att få kontakt med och hjälpsam, hans förnamn började med K... fin hjälp av bellboy då jag hade svårt att gå, fanns tyvärr inga ledstänger i trappan i lobbyn, cirka 10 trppsteg ned till gatan. Fnns bara 2 hissar för huset som var 28 våningar, det ledde till viss väntan, men inget besvärande, personalen hade separat servicehiss. Trivsam känsla i det stora Executive rummet med separat vardagsrum: soffgrupp och bord med stolar, Frukosten bra med stort urval, knappast någon risk att bli magsjuk som svensk resenär. Pool låg utanför frukostmatsalen, inte väldigt stor, men ok och snygg, låg kanske 5 våningar upp från gatunivån, inte sol hela dagen vid poolen pga av skugga från hus.
Markus L. Gruppresenär Sweden, den 4 december 2010
Mycket för pengarna

Bra läge, hög service, bra mat, stiligt och rent.
Jag kan starkt rekommendera detta hotell för både semesterresenärer och affärsresenärer. Rummet som vi hade var rymligt, fint och välstädat samt hade även en trevlig balkong. Hotellet har flera restauranger med bra mat och trevlig personal. Det finns även ett litet gym samt en pool som har sol på förmiddag samt sen eftermiddag.
Martin L. Ensamresenär United States of America, den 1 maj 2015
Review

View, price, nice bed
The water pressure was almost non existant on the 23rd floor, the food was very over priced. The staff were rude upon my check out and one wanted to look in my bag for me to find something, he was just about ready to open my bag when I stopped him
Ashish V. Ensamresenär India, den 28 april 2015
Great hotel ,nice staff ...

Nothing
John R. Ensamresenär United States of America, den 19 april 2015
Would go back!

The room was quiet and clean. Service was very good.
Relaxing.
Jafar A. Affärsresenär Saudi Arabia, den 18 april 2015
comfortable and perfect hotel.

lovely staff, high speed wi fi and wonderful room .
very relaxing and amazing hotel .