Mango Park Hotel

General Maxilom Avenue, Cebu City, Cebu City, Filippinerna (Visa karta)

Mango Park Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Mango Park Hotel Cebu City - Pool Mango Park Hotel Cebu City - Badrum Mango Park Hotel Cebu City - Badrum Mango Park Hotel Cebu City - Badrum Mango Park Hotel Cebu City - Fritidsfaciliteter Mango Park Hotel Cebu City - Gästrum Mango Park Hotel Cebu City - Restaurang Mango Park Hotel Cebu City - Restaurang Mango Park Hotel Cebu City - Lobby Mango Park Hotel Cebu City - Mötesrum Mango Park Hotel Cebu City - Mötesrum Mango Park Hotel Cebu City - Fritidsfaciliteter Mango Park Hotel Cebu City - Pool Mango Park Hotel Cebu City - Fritidsfaciliteter Mango Park Hotel Cebu City - Fritidsfaciliteter
Mango Park Hotel Cebu City - Utsikt Mango Park Hotel Cebu City - Hotellet från utsidan Mango Park Hotel Cebu City - Pool Mango Park Hotel Cebu City - Reception Mango Park Hotel Cebu City - Hotellet från insidan Mango Park Hotel Cebu City - Pool
Läge: Cebu City Antal rum: 48

7,1
Nataza S. Reste med partner Sweden, den 19 december 2012
Fint hotel på billiga pris

Rummet är litet men fint och fräscha
Nice hotel for a few days of staying, the room was little but seems fresh and clean. I like the carpeted floor and the aircon is good. The tv room and internet is also included for the standard room. I would like to come back again next tear hopefully and bring my family i like tahe top view its just simply uou can see the busy streets of cebu and the swimming pool up there. In the evening you can go down and eat dinner beside thehotel is the Lighthouse which is my favorite restaurant in the whole city! Delicious filipino foods.
Peter U. Ensamresenär Sweden, den 18 mars 2012
Nära till nöjen

Läget,rummet,nöjen
Kjell L. Reste med partner Sweden, den 2 december 2011
Prisvärt hotell

bra pris
ett bra budgethotell i cebu. ok frukost och gratis wifi som fungerade på rummet som annars var ordinärt. En liten pool fanns på taket men testades aldrig. Inget speciellt i hotellets omgivningar utan man fick ta taxi till centrum eller malls. Duger för några enstaka nätter. en ok restaurang låg precis bredvid hotellet
Lars S. Reste med partner Sweden, den 18 mars 2011
Hyfsat prisvärt

Priset
Godkänd frukostbuffé. Lite lätt bedagat hotell som ändå har det mesta man kan begära i prisklassen, t.ex pool. 10 minuters promenad till större köpcenter. Servicen var väl också hyfsad utan att sticka ut på något sätt. Skulle nog ändå välja ett lite dyrare och bättre hotell för en kortare vistelse, t.e.x. Waterfront om du bara är på genomresa.
Stig K. Ensamresenär Sweden, den 6 mars 2011
Ett hotell väl värt pengarna.

Läget, Internet i priset, Pool, Restaurang o Roomservice.
centralt beläget. 10 min. promenad till shopping center. nära till nattklubbar m.m. har man ändå bestämt sig för att bo i en stad, då kan man ju lika gärna bo där det "rör" sig lite.
Stig K. Ensamresenär Sweden, den 4 mars 2011
Hotell väl värt pengarna med bra läge.

Läge, internet, pool, restaurang, roomservice o personal.
Som jag skrivit i en tidigare recension, perfekt läge för några dagars stopp i Cebu City.
Erika L. Reste med partner Sweden, den 6 december 2010
Halvtaskigt intryck som varade under vistelsen

Trevlig och hjalpsam personal
4,7
Vi anlande en lordagkvall till Mango Park Hotel. Vi tittade fragande pa varandra nar vi forst mottes av en sunkig fasad. Men det blev battre nar vi val kom in. Vi tycker inte att bilderna pa Agoda overansstammer med verkligheten. Frukot och mat sadar. Trevlig personal var det plus som hotellet hade. Vi lamnade hotellet en natt innan vad vi egentligen hade planerat.
Owe A. Reste med partner Sweden, den 6 oktober 2010
Mango Park Hotel,

Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.
Läget är bra för det är nära till de större shoppingvaruhusen. Hotellet är är bra och rummen helt okey. Personalen var mycket trevlig och serviceminad. Frukostbuffén kunde vara lite mer "västerlänsk" i mitt tycke I stort sett ett bra hotell och prisvärt
Palle L. Reste med partner Sweden, den 15 maj 2010
Mango Park Hotel, Cebu City - mycket för pengarna!

En superservice - från registrering hela vägen genom housekeeping och restaurang - verkligen serviceminded personal! Alltid på språng för att hjälpa, när det behövs. ALLT rent och utan det minsta tecken på småkryp! Kan varmt rekommendera detta hotell.
Blev enormt förvånad, då någon annan hade frånrått detta hotellet, men då jag alltid går efter eget instinkt är jag väldigt nöjd med mitt val. Skulle helt klart vilja återkomma när som helst. Min tjej är helt av samma mening.
Restaurangtips: För vår del var vi såväl på hotellets restaurang (vilken serverade utmärkta rätter, både snabbt och välsmakande)såväl som på intill liggande superrestaurang med alla specialiteter och live-music - allt till överkomliga priser.
Maria S. Reste med partner Sweden, den 17 april 2010
Bra hotel

Prisvärt, tryggt och trevligt hotell nära centrum
Städning och renlighet får högsta betyg. Gratis, stor frukostbuffé, fräsch sallad och frukt ingår. Säkerheten på hotellet var mycket bra. Hjälpsam personal svarar på frågor, ordnar taxi. Tillgång till Internet i restaurangen mot lite avgift. Mango Park hotell har bra läge. Hotellet ligger i lugnt område på promenad avstånd till stort köping center Ayala. Du kan lämna trygg, grattis din baggage efter du har checkat ut medan du väntar några timmar på transfer till tex. flyggplats.
Tips om shopping: Ayala mail

Mango Park Hotel Cebu CityMango Park Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanMango Park Hotel Cebu City - PoolMango Park Hotel Cebu City - BadrumMango Park Hotel Cebu City - BadrumMango Park Hotel Cebu City - BadrumMango Park Hotel Cebu City - FritidsfaciliteterMango Park Hotel Cebu City - GästrumMango Park Hotel Cebu City - RestaurangMango Park Hotel Cebu City - RestaurangMango Park Hotel Cebu City - LobbyMango Park Hotel Cebu City - MötesrumMango Park Hotel Cebu City - MötesrumMango Park Hotel Cebu City - FritidsfaciliteterMango Park Hotel Cebu City - PoolMango Park Hotel Cebu City - FritidsfaciliteterMango Park Hotel Cebu City - FritidsfaciliteterMango Park Hotel Cebu City - UtsiktMango Park Hotel Cebu City - Hotellet från utsidanMango Park Hotel Cebu City - PoolMango Park Hotel Cebu City - ReceptionMango Park Hotel Cebu City - Hotellet från insidanMango Park Hotel Cebu City - Pool