Manhattan Hotel

13 Soi 15 Sukhumvit Road, Sukhumvit, Bangkok, Thailand

80 omdömen på svenska

7,1
Johan G. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2016
Värt varje krona - geografisk succé

Prisvärdheten - överlägsen geografisk placering - helheten
En del buller hördes ibland från gatan och/eller hotellet kvällstid. Flera bland personalen kan inte engelska. Vi fick ett rum som luktade cigarettrök (i en del för icke-rökare) men det gick bra att byta. Rummen (och hotellet) känns gamla och icke underhållna vilket ger ett lite smutsigt intryck även om det sannolikt var riktigt bra städat. Heltäckningsmattor lite överallt gör inte saken bättre. Fönstren går inte att öppna vilket ger en lite klaustrofobisk känsla. AC:n är effektiv men går inte att köra på "lugnt läge." Bullrar dock inte allt för mycket. Förutom allt positivt i rubriken jag angivit (prisvärdheten - överlägsen geografisk placering - helheten) måste jag nämna det fantastiska swimingpool-området där man dessutom kan beställa från menyn och personal levererar via telefon eller poolkillen. Måste testas. Finns ett gym också med minimalt med grejer. Funkar nog om man vill träna lite ett par dagar. Observera dock att det inte alls finns något spa som hemsidan anger. Det har funnits tidigare enligt uppgift. Jag och frugan släpade tunga väskor - fyra stycken till Skytrain och åkte till internationella flygplatsen kommunalt för att inte fastna i trafiken och bränna pengar på en taxi (dock billigt det med.) Detta var kämpigt och extremt svettigt i 35 plusgrader. Området är INTE uppbyggt för promenader och rulltrappor/hissar förekommer endast sporadiskt. Men är man stark och motiverad så funkar det ok. Jag och frugan kommer sannolikt att använda Manhattan Hotel nästa gång också om vi ska övernatta i BKK. Med vänlig hälsning joje från Sätra i Stockholm
Patrik I. Ensamresenär Sweden, den 23 februari 2016
Bra läge på Soi 15. Något slitna rum. Förhållandev
4,3
Läger är utmärkt i början av Soi 15, nära till Asok BTS. Rummen är dock slitna och badrummet kändes ofräscht. Även heltäckningsmattan i rummet kändes som den skulle behöva bytas. Gymet har det nödvändigaste. Polen är OK. Dock bara fem solstolar.
Ronny N. Reste med partner Sweden, den 7 december 2015
trevligt

läget maten centralt
Bjorn J. Reste med partner Sweden, den 20 oktober 2015
Läget.

Läget,frukosten och personalen
Personalen,läget och frukosten är det som skulle kunna få mig att bo här igen.Rummen börjar bli väldigt dåligt skick. Men det är kanske bara jag som har otur ;)
Carolus V. Reste med partner Sweden, den 27 juni 2015

Personalen var väldigt hjälpsamma och trevliga.Personligen tyckte jag att läget var toppen, nära till allt jag var ute efter.
Jag hade ett par jättesköna dagar här och massagen vid poolen var den bästa jag fått i Thailand
Tommy F. Reste med partner Sweden, den 18 juni 2015
Snäll och trevlig personal bra frukost

Personal rummen och god mat
Den var trevlig som vanligt
Pranee Y. Ensamresenär Thailand, den 27 maj 2015
Bra mellanklass hotell

Läget, Personalen, Valuta för pengarna
Bra som vanligt.
Bjorn J. Reste med partner Sweden, den 17 april 2015
Läget

Läget,frukosten och personalen
Har varit här ett antal gånger nu.Rummen börjar bli väldigt slitna. Personalen är toppen och frukosten är också kanon.Läget är helt perfekt men rummen drar ner helheten.
Rose-Marie I. Reste med partner Sweden, den 13 mars 2015
Låg bra på sidogata med nära till allt
Bra hotell mitt i Bangkok, nära till skytrain, lätt att ta sig runt. Kanonfrukost
Karl-Gunnar L. Ensamresenär Sweden, den 12 februari 2015
semester

läget wifi
1 - 10 av 80 omdömen Nästa sida
Manhattan Hotel BangkokManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - GästrumManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från insidanManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från insidanManhattan Hotel Bangkok - LobbyManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - BufféManhattan Hotel Bangkok - BufféManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från insidanManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från insidanManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - CaféManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - PoolManhattan Hotel Bangkok - EntréManhattan Hotel Bangkok - EntréManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanManhattan Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanManhattan Hotel Bangkok - LobbyManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - LobbyManhattan Hotel Bangkok - BadrumManhattan Hotel Bangkok - MötesrumManhattan Hotel Bangkok - LobbyManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - PoolManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - LobbyManhattan Hotel Bangkok - PoolManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - PoolManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - MötesrumManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - EntréManhattan Hotel Bangkok - GymManhattan Hotel Bangkok - RestaurangManhattan Hotel Bangkok - FaciliteterManhattan Hotel Bangkok - Badrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.