arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 5,6

Linda L.
26 juli 2013
Nära till flyget
Nära till flygplatsen. Flexibla!
Supernära till flygplatsen. Personalen var flexibel och väldigt trevliga!

Bjoern H.
08 juli 2013
I'll be back.
nära flygplatsen.

Ingmar S.
04 juni 2013
Mycket nära till flygplatsen
Närhet flygplats, billigt, bra ettdygnshotell

Kjell-Arne A.
15 april 2013
Bra läg för övernattning
Nära till flygplatsen

Andreas B.
19 februari 2013
Billigt hotell 5 min från flygplatsen
Läget
Inte så hög standard men perfekt för en natt när man ska flyga vidare dagen efter. De hade bra koll de väntade på oss utanför flygplatsen och körde oss med bil till hotellet. Var dock bara ca 5 min promenad men skönt att slippa gå runt och leta när man är lite seg efter en lång flygning. Frukosten var helt okej inget att klaga på.

Mikael S.
18 februari 2013
Perfekt transferhotell
Närheten till flygplatsen (5-7 minuter)
Ett perfekt hotell att bo på för att få ett par timmars sömn i väntan på sin connecting flight. Rummen håller väl ingen vidare klass men dom duger gott att bara sova i. Frukosten är väldigt basic ,rostat bröd/ägg/bacon + Kaffe/te eller Juice.

Stefan C.
21 januari 2013
Bra läge och trevlig personal
Läget är bra om man ska flyga vidare
Vi fick en bungalow inne i en liten fin trädgård. Poolen var helt okej. Det var en del kackerlackor inne på rummen men för övrigt rätt rent.

Ulf B.
23 december 2012
Utmärkt läge om man skall flyga vidare.
Ett bra fungerande hotell med trevlig personal.
Man har fräsch upp delar av hotellet sedan vi senast sov där. Ny matsal för frukost med mera. Klart prisvärt och mycket bra läge när man skall vidare från Manila Airport. Transfer till och från flyget fungerade också utan anmärkningar.

Jonas R.
10 december 2012
Behändigt hotell
Bekvämt, stilfullt rum och hjälpsam personal
Jag vart förvånad över hur pass bekvämt och fint rummet var. Servicen var också bra och hjälpsam där jag fick all den hjälp jag eftersträvade. Dock de problem jag uppfattade var speciellt två stycken, den ena var att det inte låg så pass nära ankomsthallen på flygplatsen som jag trodde så jag var tvungen att bekosta taxiresa dit och tillbaks vilket jag hoppades undslippa med tanke på titeln "Airport Hotel" i namnet. Det andra må vara trivialt men duschen var rätt nedgången och har sett bättre dagar, jag trodde att jag skulle råka förstöra den bara genom att bara använda den.

Nicklas L.
12 november 2012
Transithotell
Närheten till flygplatsen
Den enda och absoluta enda fördelen med att bo detta hotell är närheten till flygplatsen, ca 1 min med bil. Annars är detta det sunkhotell. Dock inget som levde och sprang på golvet...Skithotell!