Manila Airport Hotel

99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex, Parañaque, Manilla, Filippinerna 1705 (Visa karta)

Manila Airport Hotel Manilla - Café Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Manila Airport Hotel Manilla - Lobby Manila Airport Hotel Manilla - Butiker Manila Airport Hotel Manilla - Omgivningar Manila Airport Hotel Manilla - Omgivningar Manila Airport Hotel Manilla - Omgivningar Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum
Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Mat och dryck Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Manila Airport Hotel Manilla - Restaurang Manila Airport Hotel Manilla - Gästrum Manila Airport Hotel Manilla - Restaurang
Område: Parañaque Antal rum: 50

6,2
5,9
5,5
Robert W. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2014
Helt ok boende för en natt, nära flygplatsen!

Billigt, nära flygplatsen och gratis transferservice!
4,7
Jag och min flickvän bodde här två nätter, vid två olika tillfällen. Då endast för att vara nära flygplatsen. Första natten vi bodde här, var rummet ok. Dock vid andra tillfället luktade jätte mycket rök på rummet, vilket inte var skoj alls. Hotellet funkar för en nattsövernattning.
Henrik Z. Ensamresenär Sweden, den 23 juli 2013
Övernattningshotell

Nära flygplats
Bra när man kommer sent o är trött,stannade ju bara över natten dvs 6 timmar o sen iväg men skönt o duscha o sova några timmar
Linda L. Reste med partner Sweden, den 8 juli 2013
Nära till flyget

Nära till flygplatsen. Flexibla!
Supernära till flygplatsen. Personalen var flexibel och väldigt trevliga!
Bjoern H. Ensamresenär Sweden, den 4 juli 2013
I'll be back.

nära flygplatsen.
Ingmar S. Familj med småbarn Sweden, den 18 maj 2013
Mycket nära till flygplatsen

Närhet flygplats, billigt, bra ettdygnshotell
Kjell-Arne A. Reste med partner Sweden, den 10 april 2013
Bra läg för övernattning

Nära till flygplatsen
Mikael S. Gruppresenär Sweden, den 3 februari 2013
Perfekt transferhotell

Närheten till flygplatsen (5-7 minuter)
Ett perfekt hotell att bo på för att få ett par timmars sömn i väntan på sin connecting flight. Rummen håller väl ingen vidare klass men dom duger gott att bara sova i. Frukosten är väldigt basic ,rostat bröd/ägg/bacon + Kaffe/te eller Juice.
Andreas B. Reste med partner Sweden, den 2 februari 2013
Billigt hotell 5 min från flygplatsen

Läget
Inte så hög standard men perfekt för en natt när man ska flyga vidare dagen efter. De hade bra koll de väntade på oss utanför flygplatsen och körde oss med bil till hotellet. Var dock bara ca 5 min promenad men skönt att slippa gå runt och leta när man är lite seg efter en lång flygning. Frukosten var helt okej inget att klaga på.
Stefan C. Familj med småbarn Sweden, den 27 december 2012
Bra läge och trevlig personal

Läget är bra om man ska flyga vidare
Vi fick en bungalow inne i en liten fin trädgård. Poolen var helt okej. Det var en del kackerlackor inne på rummen men för övrigt rätt rent.
Ulf B. Reste med partner Sweden, den 20 december 2012
Utmärkt läge om man skall flyga vidare.

Ett bra fungerande hotell med trevlig personal.
Man har fräsch upp delar av hotellet sedan vi senast sov där. Ny matsal för frukost med mera. Klart prisvärt och mycket bra läge när man skall vidare från Manila Airport. Transfer till och från flyget fungerade också utan anmärkningar.

Manila Airport Hotel ManillaManila Airport Hotel Manilla - CaféManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - Hotellet från utsidanManila Airport Hotel Manilla - LobbyManila Airport Hotel Manilla - ButikerManila Airport Hotel Manilla - OmgivningarManila Airport Hotel Manilla - OmgivningarManila Airport Hotel Manilla - OmgivningarManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - Mat och dryckManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - Hotellet från utsidanManila Airport Hotel Manilla - RestaurangManila Airport Hotel Manilla - GästrumManila Airport Hotel Manilla - Restaurang