Manila Airport Hotel

99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex, Parañaque, Manila, Filippinerna 1705

Trevligt

5,9
6,2
5,6
Kent O. Reste med partner Sweden, den 20 april 2016
Godkänt hotell för en natt.
Ett bra hotell för en övernattning. Bra transport till flygplatsen.
David B. Ensamresenär Sweden, den 15 april 2016
Man kan få mer för pengarna
4,7
Hotellet i sig är helt ok, man får det nödvändigaste men inte mer. På hotell gården finns en bar men vad jag förstod hör den inte till hotellet vilket ju det beskrevs som i beskrivningen. Om det hade varit mer prisvärt hade läget gjort att jag hade rekommenderat hotellet till samtliga andra (jag gick från flygplatsen, mindre än 5 min) men man kan få bra mycket mer för 600kr natten i Filippinerna!
Rolf R. Ensamresenär Sweden, den 12 april 2016
Inget vidare bra hotell men dyrt
?
Lars-Anders G. Ensamresenär Sweden, den 20 mars 2016
Helt ok för en övernattning

Nära till NAIA1. Hämtar och lämnar gratis om du uppger flyg vid bokning.
Helt ok när man ska flyga nästa dag
Kjell-Arne A. Ensamresenär Sweden, den 3 februari 2016
Nära airport

Nära till flygplatsen, fri shuttle bus
4,3
Lars-Anders G. Ensamresenär Sweden, den 29 november 2015
Nära terminal

Perfekt läge för övernattning innan man reser vidare
Helt ok
Mikael G. Reste med partner Sweden, den 23 juli 2015
Övernattningshotell

läget och transfer
4,3
Hotellet skall bara användas om man kommer sent och skall flyga vidare dan efter eller om man skall resa tidigt dan efter från terminal 1. Shuttle till och från flygplatsen fungera perfekt och är gratis. Vi kom klockan 2 på natten och de hämtade trots att det bara är 2-300 meter att gå och dan efter körde de oss till terminal 3 direkt när vi bad om det ingen väntan. Men sen tar det goda slut, lång tid i incheckning, rummet hade enbart takbelysning, knappt vatten i kranarna, detta skylldes på att vi bodde på våning 3. Frukosten som förr var en riklig buffé, var nu utbytt till ris och stekt ägg med kött i olika former, allt under all kritik med tanke på priset för rummet.
Per O. Ensamresenär Sweden, den 18 juni 2015
Enkelt och värt pengarna

Skjuts till flygplatsen
En bra natt, helt ok
Robert W. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2014
Helt ok boende för en natt, nära flygplatsen!

Billigt, nära flygplatsen och gratis transferservice!
4,7
Jag och min flickvän bodde här två nätter, vid två olika tillfällen. Då endast för att vara nära flygplatsen. Första natten vi bodde här, var rummet ok. Dock vid andra tillfället luktade jätte mycket rök på rummet, vilket inte var skoj alls. Hotellet funkar för en nattsövernattning.
Henrik Z. Ensamresenär Sweden, den 23 juli 2013
Övernattningshotell

Nära flygplats
Bra när man kommer sent o är trött,stannade ju bara över natten dvs 6 timmar o sen iväg men skönt o duscha o sova några timmar
1 - 10 av 34 omdömen Nästa sida
Manila Airport Hotel ManilaManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - Mat och dryckManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - Hotellet från utsidanManila Airport Hotel Manila - RestaurangManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - RestaurangManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - Omgivningar

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.