Manila Airport Hotel

99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex, Parañaque, Manila, Filippinerna 1705

Trevligt

Mikael G. Reste med partner Sweden, den 23 juli 2015
Övernattningshotell

läget och transfer
4,3
Hotellet skall bara användas om man kommer sent och skall flyga vidare dan efter eller om man skall resa tidigt dan efter från terminal 1. Shuttle till och från flygplatsen fungera perfekt och är gratis. Vi kom klockan 2 på natten och de hämtade trots att det bara är 2-300 meter att gå och dan efter körde de oss till terminal 3 direkt när vi bad om det ingen väntan. Men sen tar det goda slut, lång tid i incheckning, rummet hade enbart takbelysning, knappt vatten i kranarna, detta skylldes på att vi bodde på våning 3. Frukosten som förr var en riklig buffé, var nu utbytt till ris och stekt ägg med kött i olika former, allt under all kritik med tanke på priset för rummet.
Per O. Ensamresenär Sweden, den 18 juni 2015
Enkelt och värt pengarna

Skjuts till flygplatsen
En bra natt, helt ok
Robert W. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2014
Helt ok boende för en natt, nära flygplatsen!

Billigt, nära flygplatsen och gratis transferservice!
4,7
Jag och min flickvän bodde här två nätter, vid två olika tillfällen. Då endast för att vara nära flygplatsen. Första natten vi bodde här, var rummet ok. Dock vid andra tillfället luktade jätte mycket rök på rummet, vilket inte var skoj alls. Hotellet funkar för en nattsövernattning.
Henrik Z. Ensamresenär Sweden, den 23 juli 2013
Övernattningshotell

Nära flygplats
Bra när man kommer sent o är trött,stannade ju bara över natten dvs 6 timmar o sen iväg men skönt o duscha o sova några timmar
Linda L. Reste med partner Sweden, den 8 juli 2013
Nära till flyget

Nära till flygplatsen. Flexibla!
Supernära till flygplatsen. Personalen var flexibel och väldigt trevliga!
Bjoern H. Ensamresenär Sweden, den 4 juli 2013
I'll be back.

nära flygplatsen.
Ingmar S. Familj med småbarn Sweden, den 18 maj 2013
Mycket nära till flygplatsen

Närhet flygplats, billigt, bra ettdygnshotell
Kjell-Arne A. Reste med partner Sweden, den 10 april 2013
Bra läg för övernattning

Nära till flygplatsen
Mikael S. Gruppresenär Sweden, den 3 februari 2013
Perfekt transferhotell

Närheten till flygplatsen (5-7 minuter)
Ett perfekt hotell att bo på för att få ett par timmars sömn i väntan på sin connecting flight. Rummen håller väl ingen vidare klass men dom duger gott att bara sova i. Frukosten är väldigt basic ,rostat bröd/ägg/bacon + Kaffe/te eller Juice.
Andreas B. Reste med partner Sweden, den 2 februari 2013
Billigt hotell 5 min från flygplatsen

Läget
Inte så hög standard men perfekt för en natt när man ska flyga vidare dagen efter. De hade bra koll de väntade på oss utanför flygplatsen och körde oss med bil till hotellet. Var dock bara ca 5 min promenad men skönt att slippa gå runt och leta när man är lite seg efter en lång flygning. Frukosten var helt okej inget att klaga på.
1 - 10 av 28 omdömen Nästa sida
Manila Airport Hotel ManilaManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - Mat och dryckManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - Hotellet från utsidanManila Airport Hotel Manila - RestaurangManila Airport Hotel Manila - GästrumManila Airport Hotel Manila - RestaurangManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - OmgivningarManila Airport Hotel Manila - Omgivningar

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.