Mitt konto (logga in)

Melia Kuala Lumpur

16, Jalan Imbi, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Malaysia 55100 (Visa karta)

Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Gästrum Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Gästrum Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Gästrum Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Restaurang Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Restaurang Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Restaurang Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/lounge Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/lounge Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Mötesrum Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Mötesrum Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pool Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Gym Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan Melia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan
Område: Bukit Bintang Antal rum: 288

9,0
Fredrik S. Familj med äldre barn Sweden, den 2 februari 2014
Toppen

Nära till shopping!
Bra. Nära till det mesta, doping i världsklass med time squere rakt över gatan!
Nilly A. Familj med småbarn Sweden, den 20 januari 2014
Utmärkt frukost och bra läge samt trevlig persona.

Frukost , läge , personal
Våran vistelse på Melia va jätte bra, kommer nog bo där igen
Stefan O. Familj med äldre barn Finland, den 26 juni 2013
nära till shopping

bra hotell mitt i kuala lumpur med stora shoppingkomplex inom gångavstånd.rummen rena och frächa. frukosten är riktigt bra.enda minuset med hotellet är att wi-fi inte ingår.
Ulrica H. Familj med småbarn Sweden, den 11 april 2013
Perfekta boendet Kuala Lumpur

Läget, Hotellfrukosten, Rent och fräscht
Vår vistelse var fantastisk. Vi var nöjda med allt på hotellet, nära till shopping och monorail, så vi kunde ta oss till vad vi ville. Bra service och mysig lite pool och fantastisk hotellfrukost. Riktigt lyxhotell i våra ögon, till ett bra pris via Agoda.Hotellrum som var fräscha och rena. Vi kommer nog att bo där igen om vi återvänder. Behandlade oss med precis samma respekt som de rika affärsmännen som bodde på hotellet. Rekommendera det mycket.Provade dock inte resturangen då det inte var i vår prisklass.
Torbjorn M. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2013
prisvärt hotell med bra läge

Bra frukost bra rum och hjäpsam personal
Hannah G. Reste med partner Sweden, den 1 mars 2013
Fint hotell med kanonbra läge!

Ligger väldigt centralt med en monorail precis utanför dörren, trevlig personal, fina rum
Vi började vår resa i Malaysia med att bo på detta hotellet i två nätter. Det är en mycket trevlig personalstyrka som jobbar här. Hotellet är väldigt fint och ligger perfekt med en monorail utanför dörren. Ett tips är att åka monorail istället för taxi, en tur med monorail för två personer kostar ungefär 10kr, en taxitur ligger runt 40-50kr. Frukosten på hotellet är mycket bra, ett stort utbud serveras.
Frida A. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
Bra läge och trevlig personal

Bra läge, trevlig personal och god frukost
Hotellet ligger bra och nära till shopping. Trevlig och väldigt hjälpsam personal och mycket god frukost. Negativt var att vi fick betala extra för att få ett rökfritt rum, samt att där inte var gratis wifi på alla rummen. Vi anser att det var ganska dyrt också.
Jenny M. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2013
Lyxigt men billigt

Läget, poolen, frukosten
Väldigt trevligt. Billigt för ett sånt bra hotell. Mycket bra läge, trevligt område och nära till allt. Härligt med pool utomhus. Plus, helt underbar frukost!
Lisa T. Reste med partner Sweden, den 10 februari 2013
Bra läge stora rum

Läget, frukost
Bra läge nära bra shoppingcenter och restauranger. Dessutom 50 meter till monorailen. Stora rum, bra frukost, städning helt ok. Trevlig personal. Dåligt var att wifi kostade och det var ganska dyrt ca 120 kr per dag, vi hade ingen säkerhetsbox i vårat rum vilket också är negativt. Men jag skulle absolut kunna tänka mig att bo här igen, framförallt på grund av läget.
Ronnie P. Familj med småbarn Sweden, den 6 januari 2013
Mycket bra hotell - trevlig service centralt läge

Mycket fräscht, Centralt läge precis bredvid shoppingcentra och lokaltågstation
Vårt besök på Melia var mycket positivt! Bra rum med stora sängar så att hela familjen fick plats. Våra barn är 3 och 5 år gamla, men de ingick i bokningen utan frågor och extrakostnader. Frukosten var mycket bra inför våra dagar på stan. Hotellet är mycket fräscht. Servicen var också oklanderlig - frågade om kall luft som strömmade ut genom ventilen. Trots sen kväll så dök en vaktmästare upp och beskrev vänligt att det fanns ett reglage mellan sängarna... Vi fick också hjälp att beställa taxi (till bra pris) när vi skulle till flygplats. Då vi åkte hem sent, långt efter utcheckning fick vi tillgång till ett särskilt rum där vi kunde duscha då vi varit på stan hela dagen. Shopping fanns också i flera stora varuhus precis utanför. Ett av dem innehöll dessutom en nöjespark, men en berg- och dalbana värd namnet! Precis utanför entrén fanns en tågstation som gör att man på ett enkelt och billigt sätt kan ta sig runt om i stan utan långa promenader i onödan. Läste att det fanns en klädkod för restaurangen, men den verkade inte gälla för frukosten.

Melia Kuala Lumpur Kuala LumpurMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GästrumMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GästrumMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GästrumMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurangMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurangMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - RestaurangMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/loungeMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Pub/loungeMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - MötesrumMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - MötesrumMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - PoolMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - GymMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet från utsidanMelia Kuala Lumpur Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan