Mitre House Hotel

178-186 Sussex Gardens, Hyde Park, London, Storbritannien (Visa karta)

Mitre House Hotel London - Reception Mitre House Hotel London - Hotellet från utsidan Mitre House Hotel London - Lobby Mitre House Hotel London - Svit Mitre House Hotel London - Gästrum Mitre House Hotel London - Pub/lounge Mitre House Hotel London - Hotellet från insidan Mitre House Hotel London - Svit Mitre House Hotel London - Hotellet från utsidan
Område: Hyde Park Antal rum: 69

6,6
6,8
Ase J. Familj med äldre barn Sweden, den 9 maj 2014
Rent,välskött och lättillgängligt!

Bra läge,rent ,snyggt och suveränt omhändertagande av oss som gäster.
Bokar gärna där igen. Bra sängar,rent,suverän frukost service,tyst och lugnt mitt i sta`n!
Tomas V. Familj med småbarn Sweden, den 27 juni 2013
Mitre House hotel ger lite mer än vad det kostar

Läget, läget, läget
Hotellet ligger nära mycket goda kommunikationer. Närheten till Hyde park, om du vill jogga eller om barnen behöver springa av sig, är ett stort plus. Rummen är enkla och slitna men städningen är bra. Frukosten är mer än ok och servitriserna är precis lagom rara och hjälpsamma. Enda minuset är portiern (ägaren?) som verkar hata sitt jobb och därmed människor i allmänhet och gäster i synnerhet. Åsnan Ior framstår som en muntergök i jämförelse. För barnen blev det en lek att ta sig förbi "arge mannen". Jag kan varmt rekommendera hotellet till den som vill ha ett enkelt rum att sova i och prioriterar närheten till Paddington station och Hyde park framför mer kostsamma men komfortablare alternativ. Jämfört med andra hotell som jag har bott på i London så ger Mitre hotell lite mer än vad det kostar.
Patrik J. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2013
OK. Små rum. Uppgraderade till en "svit".

Närhet till kommunikationer.
3,3
Små rum, drag från fönster, inga ljudisolerade fönster. Trevlig receptionspersonal. Frukosten ok, vad man får räkna med i England.
Annelie K. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2013
Trevligt hotell med bra läge och vänlig personal.

Trevlig personal, centralt läge, nära till buss o t-bana.
Mycket trevligt o lugnt område med mysiga pubar o restauranger i närheten. Nära till buss o t-bana. Trevlig personal ! Bra att man kunde lämna väskan efter utcheckning. Mycket trevlig vistelse både på hotellet o i London !
Hossein H. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2013
Det var tjusigt hotel och trevliga personal

Paren och personalen
Jag var mycket nöjd med hotellet och personalen var mycket trevliga och utmärkt läge nära allt tåg, centrum ,restauranger och man kan promenera till många ställe utan att pendla .till slut jag är mycket nöjd med resan och hotellet och många tack.
Christian S. Reste med partner Sweden, den 20 oktober 2012
Utmärkt läge men små rum

Utmärkt läge
Hotellet ligger bra till tar ca 3min till Paddington stationen. Rummen är väldigt gamla men funkar att sova i.
Tips om shopping: Primark samt hela Oxford street
Magnus I. Reste med partner Sweden, den 16 oktober 2012
helt klart värt pengarna

bra frukost, rent, små rum, bra bemötande
det är nära till allt. buss eller tunnelbana. missa inte besök på sayers pub. öronpropp - tar bort gnissel från golvplank i runnet ovanför.
Lovisa S. Reste med partner Sweden, den 9 juli 2012
Super mysigt hotell

Mycket nära till det mesta
Bra läge, mysigt, typiskt engelsk hotell. Vi trivdes väldigt bra.
Tips om shopping: Oxfoord street
Nicola H. Familj med äldre barn Sweden, den 7 juli 2012
Närhet till det mesta

Närheten, frukost och trevlig atmosfär.
Vi trivdes väldigt bra på hotellet,bra service, närhet till allt och gång avstånd till park, buss, underground. God frukost och trevligt med möjlighet att fixa te och kaffe på rummet. Det enda negativa för oss var att frukost serveras mellan 7-9 lite i det tidigaste laget för oss på semestern.
Johanna B. Reste med partner Sweden, den 25 juni 2012
Trevlig personal, äldre inredning

Trevlig personal
Personalen var väldigt trevlig. Nära till stan, tunnelbana, buss och restauranger. Äldre rum, men det är standarden på nästan alla Londons hotell. Det var väldigt lyhört. Städning varje dag, frukosten var samma varje dag, engelsk standard frukost. Vi är nöjda med våran vistelse.
Tips om att göra på hotellet: Man fick ställa sina väskor om man åkte senare under utcheckningsdagen, vilket var väldigt smidigt.

Mitre House Hotel LondonMitre House Hotel London - ReceptionMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - LobbyMitre House Hotel London - SvitMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - Pub/loungeMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - SvitMitre House Hotel London - Hotellet från utsidan