arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Valuta för pengarna 7,2
  • Mat/Middag 6,8

7,7 Tomas V.
01 juli 2013
Mitre House hotel ger lite mer än vad det kostar
Läget, läget, läget
Hotellet ligger nära mycket goda kommunikationer. Närheten till Hyde park, om du vill jogga eller om barnen behöver springa av sig, är ett stort plus. Rummen är enkla och slitna men städningen är bra. Frukosten är mer än ok och servitriserna är precis lagom rara och hjälpsamma. Enda minuset är portiern (ägaren?) som verkar hata sitt jobb och därmed människor i allmänhet och gäster i synnerhet. Åsnan Ior framstår som en muntergök i jämförelse. För barnen blev det en lek att ta sig förbi "arge mannen". Jag kan varmt rekommendera hotellet till den som vill ha ett enkelt rum att sova i och prioriterar närheten till Paddington station och Hyde park framför mer kostsamma men komfortablare alternativ. Jämfört med andra hotell som jag har bott på i London så ger Mitre hotell lite mer än vad det kostar.

3,3 Patrik J.
03 april 2013
OK. Små rum. Uppgraderade till en "svit".
Närhet till kommunikationer.
Små rum, drag från fönster, inga ljudisolerade fönster. Trevlig receptionspersonal. Frukosten ok, vad man får räkna med i England.

7 Annelie K.
02 april 2013
Trevligt hotell med bra läge och vänlig personal.
Trevlig personal, centralt läge, nära till buss o t-bana.
Mycket trevligt o lugnt område med mysiga pubar o restauranger i närheten. Nära till buss o t-bana. Trevlig personal ! Bra att man kunde lämna väskan efter utcheckning. Mycket trevlig vistelse både på hotellet o i London !

10 hossein H.
12 januari 2013
Det var tjusigt hotel och trevliga personal
Paren och personalen
Jag var mycket nöjd med hotellet och personalen var mycket trevliga och utmärkt läge nära allt tåg, centrum ,restauranger och man kan promenera till många ställe utan att pendla .till slut jag är mycket nöjd med resan och hotellet och många tack.

5,3 Christian S.
02 november 2012
Utmärkt läge men små rum
Utmärkt läge
Hotellet ligger bra till tar ca 3min till Paddington stationen. Rummen är väldigt gamla men funkar att sova i.

7,3 magnus I.
19 oktober 2012
helt klart värt pengarna
bra frukost, rent, små rum, bra bemötande
det är nära till allt. buss eller tunnelbana. missa inte besök på sayers pub. öronpropp - tar bort gnissel från golvplank i runnet ovanför.

8 Lovisa S.
25 juli 2012
Super mysigt hotell
Mycket nära till det mesta
Bra läge, mysigt, typiskt engelsk hotell. Vi trivdes väldigt bra.

9,3 Nicola H.
13 juli 2012
Närhet till det mesta
Närheten, frukost och trevlig atmosfär.
Vi trivdes väldigt bra på hotellet,bra service, närhet till allt och gång avstånd till park, buss, underground. God frukost och trevligt med möjlighet att fixa te och kaffe på rummet. Det enda negativa för oss var att frukost serveras mellan 7-9 lite i det tidigaste laget för oss på semestern.

5,7 Johanna B.
28 juni 2012
Trevlig personal, äldre inredning
Trevlig personal
Personalen var väldigt trevlig. Nära till stan, tunnelbana, buss och restauranger. Äldre rum, men det är standarden på nästan alla Londons hotell. Det var väldigt lyhört. Städning varje dag, frukosten var samma varje dag, engelsk standard frukost. Vi är nöjda med våran vistelse.

6,3 Theresa H.
25 juni 2012
Trevlig omgivning med närhet till mycket
Ingick frukost, närhet till trevlig omgivning och tunnelbana/buss
Bra var att man slapp ha hand om nyckeln då den lämnades och hämtades i den bemannade receptionen varja gång man gick och kom. Frukosten var inte inget speciellt men det var bra att kunna börja dagen med mat i magen. Det serverades toast med smör och sylt/marmelad, juice, kaffe/the, ägg - stekt eller äggröra, bacon, bönor eller tomat och champinjoner (burk, ej färska). Nära till restauranger och snabbmatsställen. Tunnelbanan och buss var riktigt nära och det tog inte ens 5 minuter att gå. Likaså var det nära till Hyde park vilket var en jättefin och sevärd park. Personalen var ok, en del språkförbristningar men de flesta försökte i alla fall. Rummen var inte stora men det gjorde inget. Tv på rummet, fjärrkontroll som sällan fungerade om man inte slog den i bordet först. Städning och bäddning varje dag. Fönstret gick att öppna, mörkläggningsgardiner fanns. Ganska lyhört. Hissen var lite läskig att åka i, tog lång tid att åka några få våningar och vajern lät ansträngd. Inga riktiga täcken utan lakan och en filt.