Mitre House Hotel

178-186 Sussex Gardens, Hyde Park, London, Storbritannien (Visa karta)

Mitre House Hotel London - Hotellet från utsidan Mitre House Hotel London - Gästrum Mitre House Hotel London - Pub/lounge Mitre House Hotel London - Hotellet från insidan Mitre House Hotel London - Hotellet från utsidan Mitre House Hotel London - Hotellet från utsidan Mitre House Hotel London - Gästrum Mitre House Hotel London - Gästrum Mitre House Hotel London - Hotellet från insidan
Område: Hyde Park Antal rum: 69

6,6
6,8
Caroline L. Ensamresenär Sweden, den 29 november 2014
Bra läge och trevlig personal

Läget, läget och personalen!
Övergripande bra hotell som ger valuta för pengarna. Beläget nära Heathrow Express/Paddington station, tunnelbana och buss. Serviceinriktad personal. Något litet rum och badrum men passade mig bra som stannade en natt och bara ville ha någonstans att sova.
Linda T. Ensamresenär Sweden, den 1 november 2014
Bra hotell

Läge, personal, frukost
Camilla R. Familj med äldre barn Sweden, den 19 oktober 2014
Mycke trevligt hotell, perfekt läget!

Läget va perfekt, blev trevligt bemött av personalen. Helt okej frukost.
Mycket nöjd! Kommer garanterat bo där igen! Nära till tunnelbana å buss!
Ase J. Familj med äldre barn Sweden, den 9 maj 2014
Rent,välskött och lättillgängligt!

Bra läge,rent ,snyggt och suveränt omhändertagande av oss som gäster.
Bokar gärna där igen. Bra sängar,rent,suverän frukost service,tyst och lugnt mitt i sta`n!
Tomas V. Familj med småbarn Sweden, den 27 juni 2013
Mitre House hotel ger lite mer än vad det kostar

Läget, läget, läget
Hotellet ligger nära mycket goda kommunikationer. Närheten till Hyde park, om du vill jogga eller om barnen behöver springa av sig, är ett stort plus. Rummen är enkla och slitna men städningen är bra. Frukosten är mer än ok och servitriserna är precis lagom rara och hjälpsamma. Enda minuset är portiern (ägaren?) som verkar hata sitt jobb och därmed människor i allmänhet och gäster i synnerhet. Åsnan Ior framstår som en muntergök i jämförelse. För barnen blev det en lek att ta sig förbi "arge mannen". Jag kan varmt rekommendera hotellet till den som vill ha ett enkelt rum att sova i och prioriterar närheten till Paddington station och Hyde park framför mer kostsamma men komfortablare alternativ. Jämfört med andra hotell som jag har bott på i London så ger Mitre hotell lite mer än vad det kostar.
Patrik J. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2013
OK. Små rum. Uppgraderade till en "svit".

Närhet till kommunikationer.
3,3
Små rum, drag från fönster, inga ljudisolerade fönster. Trevlig receptionspersonal. Frukosten ok, vad man får räkna med i England.
Annelie K. Reste med partner Sweden, den 19 mars 2013
Trevligt hotell med bra läge och vänlig personal.

Trevlig personal, centralt läge, nära till buss o t-bana.
Mycket trevligt o lugnt område med mysiga pubar o restauranger i närheten. Nära till buss o t-bana. Trevlig personal ! Bra att man kunde lämna väskan efter utcheckning. Mycket trevlig vistelse både på hotellet o i London !
Hossein H. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2013
Det var tjusigt hotel och trevliga personal

Paren och personalen
Jag var mycket nöjd med hotellet och personalen var mycket trevliga och utmärkt läge nära allt tåg, centrum ,restauranger och man kan promenera till många ställe utan att pendla .till slut jag är mycket nöjd med resan och hotellet och många tack.
Christian S. Reste med partner Sweden, den 20 oktober 2012
Utmärkt läge men små rum

Utmärkt läge
Hotellet ligger bra till tar ca 3min till Paddington stationen. Rummen är väldigt gamla men funkar att sova i.
Tips om shopping: Primark samt hela Oxford street
Magnus I. Reste med partner Sweden, den 16 oktober 2012
helt klart värt pengarna

bra frukost, rent, små rum, bra bemötande
det är nära till allt. buss eller tunnelbana. missa inte besök på sayers pub. öronpropp - tar bort gnissel från golvplank i runnet ovanför.

Mitre House Hotel LondonMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - Pub/loungeMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - Hotellet från insidan