Mitre House Hotel

6,8
7,1
6,8
Cissi P. Reste med partner Sweden, den 30 november 2015
Bra läge med trevlig personal

Sköna sängar, superbra läge, trevlig personal
Nära till två olika undergrounds, sköna sängar, tyst område, trevlig personal, wifi kunde ha varit bättre, baren stängde 30 min innan den skulle, frukostsmaken var ingen vidare, gick dock att äta. Teet var blaskigt och man fick inte välja smak själv.
Anette L. Reste med partner Sweden, den 8 juni 2015

bra läge,vänlig personal,bar
Min vistelse började med att vi fick dubbelrum,hade beställt separata sängar.det enda rum som då fanns kvar var nere i källaren med badrum som var otroligt litet. ingen luftkonditionering,förutom fönster. stekos från frukosten låg kvar hela förmiddagen. dålig frukost.hotellet var inte värt pengarna.
Madeleine K. Reste med partner Sweden, den 25 maj 2015
Prisvärt hotell med bra läge

Läget, välstädat, personalen
Vi trivdes bra på hotell mitre house. Prisvärt! Bra läge, gammalt men mkt välstädat/rent och välbemannat. Litet rum men takhöjden gör att det inte känns trångt. Frukosten var helt ok, urvalet något begränsat men bättre än förväntat. Mycket personal i frukostsalen vilket gör väntetiden kort. Extra glada för gratis värdeskåp vid receptionen.
Alexandra A. Reste med partner Sweden, den 23 maj 2015
Superbra läge!

Läget, rent och fräsht
Ronnie B. Reste med partner Sweden, den 9 april 2015
Nära Hyde Park och kommunikationer

Nära Hyde Park, Paddington och bra frukost
Vistelsen på Mitre House Hotel var bra. Vi uppskattade läget eftersom vi gärna tar en löptur i vackra omgivningar. Frukosten var bra, personalen vänlig. Det ligger bra till om man inte känner behov av att bo i de mest centrala delarna av staden. Lugnt och tyst område, ganska fritt från trafik.
Caroline L. Ensamresenär Sweden, den 29 november 2014
Bra läge och trevlig personal

Läget, läget och personalen!
Övergripande bra hotell som ger valuta för pengarna. Beläget nära Heathrow Express/Paddington station, tunnelbana och buss. Serviceinriktad personal. Något litet rum och badrum men passade mig bra som stannade en natt och bara ville ha någonstans att sova.
Linda T. Ensamresenär Sweden, den 1 november 2014
Bra hotell

Läge, personal, frukost
Camilla R. Familj med äldre barn Sweden, den 19 oktober 2014
Mycke trevligt hotell, perfekt läget!

Läget va perfekt, blev trevligt bemött av personalen. Helt okej frukost.
Mycket nöjd! Kommer garanterat bo där igen! Nära till tunnelbana å buss!
Ase J. Familj med äldre barn Sweden, den 9 maj 2014
Rent,välskött och lättillgängligt!

Bra läge,rent ,snyggt och suveränt omhändertagande av oss som gäster.
Bokar gärna där igen. Bra sängar,rent,suverän frukost service,tyst och lugnt mitt i sta`n!
Tomas V. Familj med småbarn Sweden, den 27 juni 2013
Mitre House hotel ger lite mer än vad det kostar

Läget, läget, läget
Hotellet ligger nära mycket goda kommunikationer. Närheten till Hyde park, om du vill jogga eller om barnen behöver springa av sig, är ett stort plus. Rummen är enkla och slitna men städningen är bra. Frukosten är mer än ok och servitriserna är precis lagom rara och hjälpsamma. Enda minuset är portiern (ägaren?) som verkar hata sitt jobb och därmed människor i allmänhet och gäster i synnerhet. Åsnan Ior framstår som en muntergök i jämförelse. För barnen blev det en lek att ta sig förbi "arge mannen". Jag kan varmt rekommendera hotellet till den som vill ha ett enkelt rum att sova i och prioriterar närheten till Paddington station och Hyde park framför mer kostsamma men komfortablare alternativ. Jämfört med andra hotell som jag har bott på i London så ger Mitre hotell lite mer än vad det kostar.
1 - 10 av 47 omdömen Nästa sida
Mitre House Hotel LondonMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - ReceptionMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - OmgivningarMitre House Hotel London - RestaurangMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från utsidanMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - BadrumMitre House Hotel London - GästrumMitre House Hotel London - Pub/loungeMitre House Hotel London - Pub/loungeMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - OmgivningarMitre House Hotel London - OmgivningarMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från insidanMitre House Hotel London - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.