Mount Lavinia Hotel

100 Hotel Road, Mount Lavinia, Mount Lavinia Beach, Colombo, Sri Lanka (Visa karta)

Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Restaurang Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum
Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Badrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Badrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Mötesrum Mount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från insidan Mount Lavinia Hotel Colombo - Restaurang Mount Lavinia Hotel Colombo - Restaurang Mount Lavinia Hotel Colombo - Pool
Område: Mount Lavinia Beach Antal rum: 226

Stig R. Familj med äldre barn Sweden, den 25 december 2013
Enkelt att hitta till hotellet

rent,bra mat och fina rum
Vid vår vistelse var det bokat en person för mycket gälland julbordet. Reseptionen bad oss checka in och sedan kontakta Agoda. När vi kontaktade Agoda fick vi till svar att vi redan ceckan in och julbordet gick då inte att avboka. Det var det sämsta med vistelsen där
Rosita O. Ensamresenär Sweden, den 27 mars 2013
Väldigt trevlig personal och mkt fin omgivning.

utsikt, pool och anställda
Det var en underbar vistelse. första natten var inte så bra för vi fick rum just under restaurangen så tidigt på morgonen väcktes man av oljud. Men sade till i receptionen och vips fick vi hotellets bästa rum utan att betala ngt extra och ve dessutom stanna några nätter till. perfekt. 4 a stjärnor har hotellet och något nergången kan det n det gör inget med tanke på det härliga pool området
Janerik L. Familj med småbarn Sweden, den 5 mars 2013
Klass och stil

Genomgående elegant och bra personal. Bra mat, fantastisk utsikt, både pool och fin strand
Varmt rekomenderar vår fam detta hotell. Vi avslutade vår 3 veckors resa med 4 nätter här och det var klockrent.
Romy R. Familj med äldre barn Sweden, den 30 december 2012
Fantastisk lobby och bra personal

maten och personalen
var ett fint hotell, men tycker det var för mycket pengar för rummen i jämförelse till rummen. havsutsikt är bra om man ska slippa höra tåget som går förbi. slitet i korridorerna men annrs ett fint lyxhotell. ska man bara vara där är det ett bra boende men ska man ändå ut på mycket utflykter så kan man satsa på något mindre hotell. bra med närheten till colombo.
Birgitta B. Reste med partner Sweden, den 21 november 2012
Hotell med mycket atmosvär

Bra läge Trevligt
Välskött hotell i gammal colonialstil och med mysig atmosvär. Bra frukost buffe och bra mat serverad av trevlig personal. Trevligt poolområde och stor välskött strand. Svårbadat i havet då stranden närmast havet sluttar brant och stora höga vågor närmast stranden. Långt från affärer och svårt att få taxi på gatan ca en halv timme in till centrala Colombo med bil.
Anders V. Reste med partner Sweden, den 9 januari 2012
Anrikt med stil

Härlig miljö med lite känsla sv brittisk överklass.
Våra första nätter efter en lång flygresa. Kunde inte varit en bättre start. Bra rum med framförallt en fantastisk utsikt över Indiska oceanen från vår balkong. Imponerande buffe på kvällen med oändligt med variation av mat. Vi trivdes från första stund och kommer gärna tillbaka.
Max H. Reste med partner Sweden, den 23 december 2011
Fanstastisk upplevelse

Trevlig personal och god mat
Vi firade jul på Mount Lavinia och det var en mycket trevlig upplevelse vi kommer komma ihåg länge! Rekommenderar detta hotell, både för firande och vanlig vistelse
Mudrikath M. Gruppresenär Maldives, den 11 juli 2014
Good

Food beach location
It was Satisfsctory not all the way upto standard
Tamsin V. Ensamresenär Australia, den 11 juli 2014
nice place

food , decor and hotel staff
good
Maneeta K. Gruppresenär Malaysia, den 10 juli 2014
Comfortable and will surely return.

Superb staff, fantastic buffets, excellent rooms and view. The transport driver ( Amal ) was excellent. I've no complains.
I loved this hotel. Lovely memory. Will share with others.

Mount Lavinia Hotel ColomboMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - BadrumMount Lavinia Hotel Colombo - BadrumMount Lavinia Hotel Colombo - MötesrumMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från insidanMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - StrandMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - OmgivningarMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - SvitMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - SvitMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - Gästrum