Mount Lavinia Hotel

100 Hotel Road, Mount Lavinia, Mount Lavinia Beach, Colombo, Sri Lanka

14 omdömen på svenska

Frida B. Familj med småbarn Sweden, den 31 januari 2016
Good but it will be better waitress speak english

Nära havet, å tryggt.
Toppen!!
Martin O. Reste med partner Sweden, den 7 januari 2016
Mount Lavinia

Maten på Seafood Cove, Stranden och bemötandet/servicen från personalen
Mkt bra, god mat. Hög standard på service och bemötande från all personal. Hög standard på allt i hotellet inredningen på vårt rum var dock något åldrad/patinerad.
Rose-Marie H. Familj med äldre barn Sweden, den 24 juni 2015
Vuxna på semester

Miljön läget och fiskrestaurangen
Kolonialstilen och det underbara läget av poolen där du också kan njuta av afternoon the är underbart. Rekommenderas varmt.
Lars-Ake E. Reste med partner Sweden, den 17 mars 2015
Bra atmosfär i ett gammalt anrikt hotell

Atmosfären, läget vid havet, frukosten
Ett gammalt anrikt hotell där man verkligen upplever en sådan atmosfär som är svårt att uppbringa idag på några hotell överhuvudtaget. Rummen ok men inte 100 % fräscha vilket inte gör något då det förmodligen skulle bli avsevärt dyrare att bo på detta hotell om det var fullständigt renoverat. Poolområdet mycket trevligt och restaurangen har mycket bra mat och god service. Bra café där man har en hel del trevliga bakverk och gott kaffe och the naturligtvis. Kan verkligen rekommendera detta hotell om man vill ha en annorlunda gammal fin atmosfär.
Monica S. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2015
Underbart hotell

llt,allt,allt
Geir L. Reste med partner Norway, den 12 mars 2015
Stort hotell i kolonialstil!

Privat strand,
Hotellet ligger en bra bit söder (1 timma med taxi i Sri Lanka trafik) om Colombo och är en stor byggnad från kolonialtiden. Privat strand och fint poolområde. Personalen är mycket trevlig och hjälper gärna till. Vi ville ha taxi in i landet, då erbjöd de ett pris som var dubbelt av marknadspriset... Frukostbuffén är väl tilltagen och välsmakande. Vi fick rum med heltäckningsmatta, vilket inte känns fräscht när det är 30 grader varmt ute.
Jonas L. Familj med småbarn Sweden, den 6 januari 2015

Läget, bemötande och service.
Stig R. Familj med äldre barn Sweden, den 25 december 2013
Enkelt att hitta till hotellet

rent,bra mat och fina rum
Vid vår vistelse var det bokat en person för mycket gälland julbordet. Reseptionen bad oss checka in och sedan kontakta Agoda. När vi kontaktade Agoda fick vi till svar att vi redan ceckan in och julbordet gick då inte att avboka. Det var det sämsta med vistelsen där
Rosita O. Ensamresenär Sweden, den 27 mars 2013
Väldigt trevlig personal och mkt fin omgivning.

utsikt, pool och anställda
Det var en underbar vistelse. första natten var inte så bra för vi fick rum just under restaurangen så tidigt på morgonen väcktes man av oljud. Men sade till i receptionen och vips fick vi hotellets bästa rum utan att betala ngt extra och ve dessutom stanna några nätter till. perfekt. 4 a stjärnor har hotellet och något nergången kan det n det gör inget med tanke på det härliga pool området
Janerik L. Familj med småbarn Sweden, den 5 mars 2013
Klass och stil

Genomgående elegant och bra personal. Bra mat, fantastisk utsikt, både pool och fin strand
Varmt rekomenderar vår fam detta hotell. Vi avslutade vår 3 veckors resa med 4 nätter här och det var klockrent.
1 - 10 av 14 omdömen
Mount Lavinia Hotel ColomboMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - GästrumMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från insidanMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - RestaurangMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - SpaMount Lavinia Hotel Colombo - SpaMount Lavinia Hotel Colombo - EntréMount Lavinia Hotel Colombo - StrandMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - Hotellet från utsidanMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - PoolMount Lavinia Hotel Colombo - Sevärdheter i närheten

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.