My Hotel Phuket

13 Rat-Uthid 200 Pee Soi 1, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

tidigare : My Hotel
My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Badrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Badrum
My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum My Hotel Phuket Phuket - Gästrum
Område: Patong Antal rum: 65

Hans H. Reste med partner Sweden, den 11 december 2013
Prisvärd vistelse i Patong

Fint rum, stor bekväm säng, lugnt läge vid återvändsgata.
Christer S. Reste med partner Sweden, den 28 maj 2013
Mycket prisvärt hotell

Det bästa med hotellet är läget, närhet till stranden och mycket prisvärt
Tillbaka igen :) Vi reste runt i Phuket och låg på några olika hotell, men vi återvände till My Hotel därför att det är mycket prisvärt, har ett bra läge med närhet till stranden, shopping, nöjesliv. Det ligger på en återvändsgata så man slipper buller och avgaser från trafiken. Rekommenderar detta hotell.
Christer S. Reste med partner Sweden, den 23 maj 2013
Trevligt hotell med bra läge

Perfekt läge för shopping, restauranger, nära till stranden. Stora fina rum.
Vi trivdes mycket bra och kommer att återvända vid nästa Thailandsresa. Perfekt läge med nära till "allt". Bra pris, vilket delvis beror på att det var lågsäsong.
Ioan T. Ensamresenär Sweden, den 9 februari 2013
Med nattlivet runt hörnet

stort rum, balkong
Ett hotell för de som vill ha nära nattlivet i Patong. Trots närheten till huvudgatan är rummet väldigt tyst. Rummets storlek kompenserar den tråkiga inredningen. Ca 5min gångavstånd till stranden.
Rose E. Reste med partner Sweden, den 2 februari 2013
Trevligt och lagom stort hotell

Stort rum med balkong, rent och snyggt. Trevlig personal och nära till både shopping och strand
Hiss var nu installerad på hotellet vilket det inte var vid min förra vistelse. Vi fick rena strandhanddukar med oss varje dag till stranden. Hotellet ligger i ett lugnt kvarter så det är tyst om nätterna. Rent och snyggt. Vattenkokare och kylskåp finns på rummet. Fri Wifi som fungerade bra.
Anthony L. Reste med partner Sweden, den 3 januari 2013
Nybyggt och lagom centralt

Nytt, rent, snyggt
Nybyggt hotell med 5 min promenad både till stranden och till partyturisternas mecka Bangla Road. Fräscht & ljust rum inrett i modern minimalistisk stil med platt tv, AC samt balkong. Hotellet har egen restaurang, & det finns även gott om matställen runtomkring. Perfekt läge om man vill bo nära pulsen men inte mitt i smeten. Oerhört vänligt bemötande i receptionen om än lite svårigheter att göra sig/bli förstådd (i detta fall på engelska). Rekommenderas varmt!
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Ett besök på turistbyrån "Phuket & Francais Travel" på samma gata är ett måste! Den smålustige charmiga herren som äger det fixar ALLT & har kontakter åt alla håll & kanter. Boka er utflykt/buss/båt/taxi här!
Joni J. Ensamresenär Sweden, den 9 maj 2012
Trevligt hotell med lugnt läge

Bra rum och matsal i samma byggnad
Trevlig personal i ett bra hotell korta avstånd till det mästa
Jonas J. Ensamresenär Sweden, den 23 januari 2011
Bra läge och bra rum

Läget
Hotellet låg mycket central men ändå mycket lungt. Absolut inget oväsen på natten. Nära till strand och shopping. Satt en kvinna i receptionen som verkade lite småtjurig. Jag frågade första dagen om det fanns rumservice. Hon svarade väldigt snorkigt, att ska du ha mat upp på rummet fattar du väl att du måste gå ner hit och beställa. Sen beställer vi från någon restaurant. Jag svarade, nej hur ska jag kunna fatta det? Jag har aldrig varit här. Annars var hotellet toppen, rena och stora rum.
Fiona H. Reste med partner Singapore, den 5 augusti 2014
Big room and near beach

Room is big (we stayed in superior), beach is less than 10mins walk and staff are friendly
We enjoyed our stay in a superior room. Room has balcony and big. Some furniture is a little old but on the whole room is very comfortable. Environment is quiet. Beach is just less than 10 mins walk away and big shopping mall and supermarket is 10 mins walk. Lots of eating places around.
Meanhuay T. Reste med partner Malaysia, den 4 augusti 2014
Modern Room with Affordable Price

Location, Modern Design, Big Room for Superior Room
The stay at My Hotel Phuket Superior Room Building B was a pleasant experience. I would not recommend to go for the choice of standard room due to the extremely small room size. The Superior Room Building B is big, with a balcony. The modern design of the room makes one feel comfortable and happy. Furthermore, the location of the hotel is good. However, the hotel does not have elevator. The guests have to exercise by climbing the stairs up and down.

My Hotel Phuket PhuketMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - BadrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - BadrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - Hotellet från insidanMy Hotel Phuket Phuket - BadrumMy Hotel Phuket Phuket - BadrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - GästrumMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - Hotellet från utsidanMy Hotel Phuket Phuket - Hotellet från utsidanMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - FaciliteterMy Hotel Phuket Phuket - EntréMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - EntréMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - EntréMy Hotel Phuket Phuket - LobbyMy Hotel Phuket Phuket - RestaurangMy Hotel Phuket Phuket - EntréMy Hotel Phuket Phuket - Lobby

Kundrecensioner - My Hotel Phuket, Phuket