Mitt konto (logga in)

Naiyang Beach Hotel

80/31-38 Moo 1 Sakuu, Phuket flygplats, Phuket, Thailand 83000 (Visa karta)

Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Pool Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Mötesrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Mötesrum
Naiyang Beach Hotel Phuket - Pool Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum
Läge: Phuket flygplats Antal rum: 56

7,1
7,1
Roger J. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
Trevligt hotell, nära till strand och flygplats

Nära till stranden, stora rymliga rum, prisvärt
Vi bodde på hotellet de första tre nätterna. Det var nära till stranden (ca 6 min) promenad. Rummen var stora och rymliga, stora sängar. Lugn omgivning. Det blev en del missförstånd vid beställning av mat och dryck men de flesta av personalen var tillmötesgående och hjälpsamma.
Kent H. Reste med partner Sweden, den 4 mars 2014
lugnt

nära flygplats , gångavstånd till strand , bra personal
En perfekt avslut och början på en semester, närheten vid ankomst till värmen ,
Andreas S. Reste med partner Sweden, den 28 februari 2014
Bra hotell,rent och fräscht.

Trevlig personal, spa och butik, gångavstånd till strand och restauranger
Jättebra! Fanns inget att klaga på, kan definitivt rekommendera detta hotell.
Tommy C. Familj med äldre barn Sweden, den 3 januari 2014
Lugnt och avkopplande hotell

Fint, rent och modernt hotell
Ljusa, fina och rena rum med gratis snabbt WIFI överallt. Frukostbuffén var inte stor men ändå okey. Rummen på 1:a våningen med "gardenview" rekommenderas ej då där 1 meter från den smala balkongen finns en hög mur. Hotellet har en fin pool som omväxling till havet. Havet med fin sandstrand når man med en 5-minuters promenad. Stranden är lugn och fridfull och försäljarna är inte lika många och påträngande som i t.ex. Patong Beach. Inom 5 minuters promenad (också vid havet) finns många restauranger,en del småbutiker och naturligtvis massagemöjligheter. Intill hotellet växer det upp en stor marknadsplats 3 gånger i veckan.
Bittan A. Reste med partner Sweden, den 28 juli 2013
Nära till Phuket flygplats

Pool, nära till flygplatsen
Vi stannade 2 nätter på Naiyang Beach Hotel innan vi skulle vidare till Bangkok. Rummet och hotellet var trevligt. Fint poolområde. Hotellet låg på ca 15-minuters promenadavstånd till strand och restauranger. Hotellets frukost va ok men inte mer. Ingen fungerande WiFi på rummet. Fungerade bara i receptionen och poolområdet. Ett helt ok hotell för en kortare vistelse.
Kerstin J. Reste med partner Sweden, den 26 mars 2013
nära till flygplatsen

nära till flygplatsen, rent,
Åkte hit dagen innan vi skulle med flyget till Sverige. Flyget lyfte kl 09.00 lokal tid och det tar ju en bra stund att ta sig från Koh Lanta till Phuketså detta var bara en mellanlandning för att hinna med flyget i tid. Det vi hann uppfatta var att servicen var god, inte bra engelska. Vi hade ingen mat reserverad så det kan jag inte uttala mig om.
Jan A. Familj med äldre barn Sweden, den 25 mars 2013
Nära flygplats, Nytt och fräscht, Prisvärt

Läget, Fräscht, Priset
Nytt fräscht hotell nära flygplatsen, ca. 5 min, 200 baht med taxi, rätt skönt efter 11 tim i flygstolen! 5 min promenad till beachen och tio till det lilla restaurangstråket i Nai Yang. Mycket bra val för ett par nätter vid ankomst eller innan hemresan!
Fia K. Reste med partner Sweden, den 21 mars 2013
Nära flygplatsen, nära stranden

Pool, skönt rumt
Rummet var stort och fräscht, bra med pool, nära till flygplatsen. Kostar 200 Bath för er taxi oavsett antal personer som åker, tar 5 min. Nära till stranden. Minus att wifi bara funkar vid poolen eller lobbyn.
Hanna J. Reste med partner Sweden, den 17 mars 2013
Nära till flygplatsen, med gångavstånd till strand

Nära till flygplatsen, gångavststånd till stranden, prisvärt boende
Tog bara 5 minuter från flygplatsen, och bara 5 minuters promenad till den fina Nai Yang stranden som är den finaste på Phuket. Hotellet är trevligt och fräscht. Prisvärt boende!
Carl O. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Bra hotell nära flygplatsen vid Nai Yang Beach

Läget, poolen, frukostbuffé

Naiyang Beach Hotel Phuket - PoolNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - PoolNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - MötesrumNaiyang Beach Hotel Phuket - MötesrumNaiyang Beach Hotel Phuket - PoolNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum