Naiyang Beach Hotel

80/30-38 Moo 1 Sakuu, Phuket flygplats, Phuket, Thailand 83140 (Visa karta)

Naiyang Beach Hotel Phuket - Restaurang Naiyang Beach Hotel Phuket - Spa Naiyang Beach Hotel Phuket - Butiker Naiyang Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidan Naiyang Beach Hotel Phuket - Restaurang Naiyang Beach Hotel Phuket - Restaurang Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum
Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Faciliteter Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Badrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Faciliteter Naiyang Beach Hotel Phuket - Faciliteter Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum Naiyang Beach Hotel Phuket - Gästrum
Område: Phuket flygplats Antal rum: 56

7,1
Johan L. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2015
En natt i Nai yang

Poolen å nära till flyget hem och hyffsat nära till stranden.
Kom till hotellet för att sova en sista natt innan resa hem. Fick sova på hårda sängar. Balkongen va trång med två stolar. Inget bord att ha kaffekoppen på:/ vattenkokare fanns med inget uttag där så vattnet fick vi koka på nattduksbordet. Dålig Ac (inbyggd) tog evigheter innan det blev kallt. Vårat flyg gick 19:00 så vi va tvungen å checka ut 12. Så efter en sista dopp i havet ville vi ha en dusch. Fick lite motvilligt duscha på massage/spa som fanns på hotellet. Taskig frukost ! Inge bacon/ost/ mörkt bröd. Bara typ vitt bröd å svagt kaffe..
Kia C. Familj med småbarn Sweden, den 30 december 2014
Nära stranden

närheten till stranden finns en liten affär och massage på området nära till marknaden
Frukosten såg ut att vara mycket mer än den var har upplevt många bättre Lite slitna rum ett med lös toalett tex Pool finns men vi gick till stranden istället
Bjorn J. Familj med småbarn Sweden, den 14 december 2014
Mycket trafik på gatan framför

Hyffsad pool, balkong mot poolen, lugnt och tyst
Vi stannade en för ett mellanstop, för detta var det perfekt men gatan framför har inga trottoarer. Bilar parkerar utmed gatan så man måste gå med bilar passerande nära.
Roger J. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
Trevligt hotell, nära till strand och flygplats

Nära till stranden, stora rymliga rum, prisvärt
Vi bodde på hotellet de första tre nätterna. Det var nära till stranden (ca 6 min) promenad. Rummen var stora och rymliga, stora sängar. Lugn omgivning. Det blev en del missförstånd vid beställning av mat och dryck men de flesta av personalen var tillmötesgående och hjälpsamma.
Kent H. Reste med partner Sweden, den 4 mars 2014
lugnt

nära flygplats , gångavstånd till strand , bra personal
En perfekt avslut och början på en semester, närheten vid ankomst till värmen ,
Andreas S. Reste med partner Sweden, den 28 februari 2014
Bra hotell,rent och fräscht.

Trevlig personal, spa och butik, gångavstånd till strand och restauranger
Jättebra! Fanns inget att klaga på, kan definitivt rekommendera detta hotell.
Tommy C. Familj med äldre barn Sweden, den 3 januari 2014
Lugnt och avkopplande hotell

Fint, rent och modernt hotell
Ljusa, fina och rena rum med gratis snabbt WIFI överallt. Frukostbuffén var inte stor men ändå okey. Rummen på 1:a våningen med "gardenview" rekommenderas ej då där 1 meter från den smala balkongen finns en hög mur. Hotellet har en fin pool som omväxling till havet. Havet med fin sandstrand når man med en 5-minuters promenad. Stranden är lugn och fridfull och försäljarna är inte lika många och påträngande som i t.ex. Patong Beach. Inom 5 minuters promenad (också vid havet) finns många restauranger,en del småbutiker och naturligtvis massagemöjligheter. Intill hotellet växer det upp en stor marknadsplats 3 gånger i veckan.
Bittan A. Reste med partner Sweden, den 28 juli 2013
Nära till Phuket flygplats

Pool, nära till flygplatsen
Vi stannade 2 nätter på Naiyang Beach Hotel innan vi skulle vidare till Bangkok. Rummet och hotellet var trevligt. Fint poolområde. Hotellet låg på ca 15-minuters promenadavstånd till strand och restauranger. Hotellets frukost va ok men inte mer. Ingen fungerande WiFi på rummet. Fungerade bara i receptionen och poolområdet. Ett helt ok hotell för en kortare vistelse.
Kerstin J. Reste med partner Sweden, den 26 mars 2013
nära till flygplatsen

nära till flygplatsen, rent,
Åkte hit dagen innan vi skulle med flyget till Sverige. Flyget lyfte kl 09.00 lokal tid och det tar ju en bra stund att ta sig från Koh Lanta till Phuketså detta var bara en mellanlandning för att hinna med flyget i tid. Det vi hann uppfatta var att servicen var god, inte bra engelska. Vi hade ingen mat reserverad så det kan jag inte uttala mig om.
Jan A. Familj med äldre barn Sweden, den 25 mars 2013
Nära flygplats, Nytt och fräscht, Prisvärt

Läget, Fräscht, Priset
Nytt fräscht hotell nära flygplatsen, ca. 5 min, 200 baht med taxi, rätt skönt efter 11 tim i flygstolen! 5 min promenad till beachen och tio till det lilla restaurangstråket i Nai Yang. Mycket bra val för ett par nätter vid ankomst eller innan hemresan!

Naiyang Beach Hotel PhuketNaiyang Beach Hotel Phuket - RestaurangNaiyang Beach Hotel Phuket - SpaNaiyang Beach Hotel Phuket - ButikerNaiyang Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidanNaiyang Beach Hotel Phuket - RestaurangNaiyang Beach Hotel Phuket - RestaurangNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - FaciliteterNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - FaciliteterNaiyang Beach Hotel Phuket - FaciliteterNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - PoolNaiyang Beach Hotel Phuket - Hotellet från utsidan