Naiyang Beach Hotel

40 omdömen på svenska

Ann-Christine H. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2016
Flygplatsnära

Läget, poolen,affären
Bra, nära flygplatsen, bra poolområde, bra affär. Helt okej restaurang.
Pernilla E. Familj med äldre barn Sweden, den 4 januari 2016
Bra läge inte långt från en toppen strand

Nära flygplatsen, nära den fina stranden med bra dykning och bra sängar
Bodde här två nätter innan hemresan, läget bra nära stranden som var mycket bra att snorkla vid och nära den lilla mysiga byn. Vi hade två rum ett på våning två som var kanon, ett på nedre plan med dålig lukt och mycket mygg. Kan absolut bo här igen, bra pris.
Morgan J. Familj med äldre barn Sweden, den 2 januari 2016
Återkommande

Rent fräscht Bra boende nära en fin strand och nära flygplatsen. Trevligt poolområde
vi återkommer varje år för några nätter på Nai Yang Beach Hotell. Prisvärt. Men man kan kanske önska att de kunde lite mer engelska i receptionen.
Krister L. Reste med partner Sweden, den 13 mars 2015
inte intresserad

1.2.3
Malin E. Reste med partner Sweden, den 12 mars 2015
Ett riktigt skithotell

nära till flygplatsen
Johan L. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2015
En natt i Nai yang

Poolen å nära till flyget hem och hyffsat nära till stranden.
Kom till hotellet för att sova en sista natt innan resa hem. Fick sova på hårda sängar. Balkongen va trång med två stolar. Inget bord att ha kaffekoppen på:/ vattenkokare fanns med inget uttag där så vattnet fick vi koka på nattduksbordet. Dålig Ac (inbyggd) tog evigheter innan det blev kallt. Vårat flyg gick 19:00 så vi va tvungen å checka ut 12. Så efter en sista dopp i havet ville vi ha en dusch. Fick lite motvilligt duscha på massage/spa som fanns på hotellet. Taskig frukost ! Inge bacon/ost/ mörkt bröd. Bara typ vitt bröd å svagt kaffe..
Kia C. Familj med småbarn Sweden, den 30 december 2014
Nära stranden

närheten till stranden finns en liten affär och massage på området nära till marknaden
Frukosten såg ut att vara mycket mer än den var har upplevt många bättre Lite slitna rum ett med lös toalett tex Pool finns men vi gick till stranden istället
Bjorn J. Familj med småbarn Sweden, den 14 december 2014
Mycket trafik på gatan framför

Hyffsad pool, balkong mot poolen, lugnt och tyst
Vi stannade en för ett mellanstop, för detta var det perfekt men gatan framför har inga trottoarer. Bilar parkerar utmed gatan så man måste gå med bilar passerande nära.
Roger J. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
Trevligt hotell, nära till strand och flygplats

Nära till stranden, stora rymliga rum, prisvärt
Vi bodde på hotellet de första tre nätterna. Det var nära till stranden (ca 6 min) promenad. Rummen var stora och rymliga, stora sängar. Lugn omgivning. Det blev en del missförstånd vid beställning av mat och dryck men de flesta av personalen var tillmötesgående och hjälpsamma.
Kent H. Reste med partner Sweden, den 4 mars 2014
lugnt

nära flygplats , gångavstånd till strand , bra personal
En perfekt avslut och början på en semester, närheten vid ankomst till värmen ,
1 - 10 av 40 omdömen Nästa sida
Naiyang Beach Hotel PhuketNaiyang Beach Hotel Phuket - RestaurangNaiyang Beach Hotel Phuket - SpaNaiyang Beach Hotel Phuket - ButikerNaiyang Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidanNaiyang Beach Hotel Phuket - RestaurangNaiyang Beach Hotel Phuket - RestaurangNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - FaciliteterNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - BadrumNaiyang Beach Hotel Phuket - FaciliteterNaiyang Beach Hotel Phuket - FaciliteterNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - GästrumNaiyang Beach Hotel Phuket - PoolNaiyang Beach Hotel Phuket - Hotellet från utsidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.