Novotel Nathan Road Kowloon Hotel

348 Nathan Road, Jordan, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Lobby Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Lobby Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Restaurang Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Restaurang Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Pub/lounge Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Pub/lounge Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gym Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Badrum Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Executive Lounge
Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Executive Lounge Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Business Center Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum
Område: Jordan Antal rum: 389

från 1986 recensioner

8,6
8,5
Alla recensioner (1986)
Henric F. Affärsresenär Sweden, den 10 juni 2012
Trevligt och väl städat hotell

Renlighet och nära till tunnelbanan
Trevligt och fräscht hotell. Har det mesta förnödenheter, ligger mycket nära tunnelbanan. Bra frukost av västerländsk smak och asiatiskt. Dock lite dyrt i restaurangen.
Henric F. Affärsresenär Sweden, den 18 april 2012
Trevligt och fräscht hotell

Fräscht och har det mesta faciliteter
Mycket fräscht hotell, bra städat. Mycket bra och varierat frukost buffé. Stora och rymliga rum. Synd att stället ligger inte på Hong Kong Island.
Henric F. Affärsresenär Sweden, den 2 mars 2012
Tjusigt hotel med bra bekvämligheter

Bekvämligheter, fräsch och bra restaurang
Mycket fräsch, bra städat. Bra restaurang, frukosten var mycket bra då det fanns mycket variation av rätter. Träningslokalen var mycket bra. Rummen var rymliga, stora och fräscha!
Henric F. Affärsresenär Sweden, den 26 februari 2012
Utmärkt fräsch hotell med stora bekvämliga rum

Fräscht, rymliga och bekvämliga rum
Mycket rymliga, fräscha och genomtänkta rum. Träningslokalen är mycket bra i hotellet. Jag ger en stark fyra för frukosten då det finns mycket utbud av tillhörigheter att välja bland och det med ganska bra pris. Shuttle bus kan ordnas till flygplatsen. Dock ett minus är att Internet inte är gratis i rummen!!!
Maria J. Ensamresenär Sweden, den 22 februari 2010
Ett i läge i HongKong

Läget, nära tunnelbana och lätt att ta sig runt
Jag letade efter ett hotell med bra läge och efter att ha funderat mycket valde jag tillslut Novotel Nathan Road Kowloon Hotel. Läget var bra, nära till tunnelbanan. Till hotellet tog jag mig med tåget från flygplatsen och eftersom mitt bagage försvann så kunde jag gå från närmaste tågstation till hotellet.Det hade säkert gått med en stor väska oxå men lite mer omständigt bara. Från hotellet tog jag en taxi, kände inte för att släppa väskan . Rakt över gatan finns två varuhus om man vill shoppa på nära håll. En matbutik finns rakt över gatan till tunnelbanan.
Tan X. Affärsresenär Singapore, den 21 oktober 2014

good

food bed services
generally ok
Yeo P. Familj med småbarn Singapore, den 18 oktober 2014
Families with a young kid.

The location , cleanliness and its super convenient.
Andy C. Affärsresenär Singapore, den 17 oktober 2014
Excellent location (close to MTR)

LOcation, good food, newly renovated
I like this hotel for the excellent location (near to Jordan MTR) and also the good food (Tsui Wah) opposite the hotel (5 min walk)
Tan K. Ensamresenär Singapore, den 11 oktober 2014
Great Location

Location
Great as the hotel location was surrounded we shopping mall and food stall.

Novotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong KongNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - GästrumNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - LobbyNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - LobbyNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - RestaurangNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - RestaurangNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Pub/loungeNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Pub/loungeNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - GymNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - GästrumNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - GästrumNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - BadrumNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - GästrumNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - GästrumNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Executive LoungeNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Executive LoungeNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Business CenterNovotel Nathan Road Kowloon Hotel Hong Kong - Gästrum

Kundrecensioner - Novotel Nathan Road Kowloon Hotel, Hong Kong