NS Royal Pensione

Juana Osmeña Street, Cebu City, Cebu City, Filippinerna 6000 (Visa karta)

NS Royal Pensione Cebu City - Gästrum NS Royal Pensione Cebu City - Utsikt NS Royal Pensione Cebu City - Utsikt NS Royal Pensione Cebu City - Mötesrum NS Royal Pensione Cebu City - Buffé NS Royal Pensione Cebu City - Restaurang NS Royal Pensione Cebu City - Hotellet från utsidan NS Royal Pensione Cebu City - Badrum NS Royal Pensione Cebu City - Hotellet från utsidan
Område: Cebu City Antal rum: 39

6,8
Omer F. Gruppresenär Sweden, den 7 november 2012
Dalig hotell

Inget positivt
Dalig lage da det fanns manniskor utanfor som sov pa gatan. Folk gick runt med vapen. Ak ej till detta stalle. Rummen ar hemska och det ar ej sakert. Akte hem efter bara 10 timmar.
Anna S. Reste med partner Sweden, den 5 mars 2012
Trevlig personal men rummen ej som väntade

Personalen var underbar, väldigt gästvänliga och gjorde allt för att hjälpa oss med våra frågor. Vakten, receptionisterna, alla var trevliga och gästvänliga! Läget var riktigt bra då det verken var i slummen eller mitt i smeten. Dock var vår första natt en lördag vilket gjorde det väldigt lyhört från all musik och trafik utanför, men nästa natt var tyst.
vi hade en riktigt bra vistelse här efter en lång resa från sverige samma dag. personalen var mycket gästvänliga och frukosten var helt ok, vitt toastbröd, ägg, skinka, marmelad, kaffe och juice. däremot skall man inte förlita sig på bilderna, vårt rum var betydligt mindre och inte så modernt som bilderna visa. men det gjorde oss inget, fräscht badrum med dusch och toa. ska man bara övernatta i cebu är ns royal perfekt.
Tips: Tips, ingen ide att boka transfer för då det är mycket enkelt att ta en taxi från ex flygplatsen, kostade oss ca 300 pesos (ca 45kr)
Jan O. Reste med partner Sweden, den 5 mars 2012
Bra hotell till bra pris

Rent och snyggt, trevlig personal.
Hotellet är verkligen prisvärt. Ett av de bästa hotell i prisklassen vi bokat under vår vistelse i Filippinerna. Hotellet ligger nära Robinson och serveringar finns många runt hörnet. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Rummet var snyggt och rent, utan anmärkning. Gratis säkerhetsbox i receptionen. Ska man säga något negativt så var det hotellets restaurang. Denna behöver verkligen en uppfräschning.
Aaron B. Reste med partner Australia, den 17 september 2014
Comfort for a good price

Location, staff and value for money
We've stayed here 3 times now and have been satisfied with what the hotel provides for what you pay... Good, cheap and decent accommodation...
Jeffrey K. Ensamresenär Australia, den 27 augusti 2013
Always a pleasant stay at NS Royal Pension

Friendly staff. Good location. Value for money
Stayed twice now,both stays 20days, No serious issues
Zakir A. Ensamresenär India, den 5 juli 2013
i was really felt good during stay at cebu

nice staff,,nice room,,,good location
its very nice hotel located near from spa and disco club
Jennifer A. Reste med partner Philippines, den 23 juni 2013
comfortable but affordable

accessible by transportation, friendly staff & affordable
Montirel N. Ensamresenär Philippines, den 11 juni 2013
front desk are hard to please

housekeeping, coffee shop staff are ther only one who are nice.
Montirel N. Ensamresenär Philippines, den 9 juni 2013
Good housejkeeping very pleasant.

housekeeping and coffee shops staffs are nice.
2,7
Montirel N. Ensamresenär Philippines, den 7 juni 2013
not satisfied wirth the service of front desk.

good housekeeping staff

NS Royal Pensione Cebu CityNS Royal Pensione Cebu City - GästrumNS Royal Pensione Cebu City - UtsiktNS Royal Pensione Cebu City - UtsiktNS Royal Pensione Cebu City - MötesrumNS Royal Pensione Cebu City - BufféNS Royal Pensione Cebu City - RestaurangNS Royal Pensione Cebu City - Hotellet från utsidanNS Royal Pensione Cebu City - BadrumNS Royal Pensione Cebu City - Hotellet från utsidan