Orchid Hotel

1 Tras Link, Chinatown, Singapore 078867 (Visa på karta)

Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Faciliteter Orchid Hotel Singapore - Badrum Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum
Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang
Område: Chinatown Antal rum: 272

Jan E. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2015
Skåning

Läget WiFi utmärkt, bra utgångspunkt till det mesta i Singapore
Ganska bra förutom renoveringen på speciella våningar, det är Inte acceptabelt att man renoverar och för oväsen tills kl 22.00, ringde ner till receptionen kl 21.00 och påtalande detta man lovade tystnad omedelbart, det varade 15 minuter, sedan var det oväsen till ca 22.00. När man är i sådana här storstäder så brukar man vara ganska tidigt uppe, för att hinna med så mycket som möjligt under en i regel kort vistelse. Detta medför att man går och lägger sig ganska tidigt och så även för oss. Man vaknade av allt oväsen som renoveringen medförde, och detta gjorde att man vaknade 2 ggr samma kväll, detta medförde i sin tur en ganska sömnlös natt för mig och min fru. Dagen efter blev vi erbjudna ett annat rum på ett annat plan, det hade inneburit ytterligare tid på hotellet, vi tackade nej, Htl gästerna blir alltid lidande, medans hotellet vinner på sina utlägg. Det hade känts bättre om man hade blivit erbjuden en Middag istället, men ack Nej. Jan Eric Hall
Goran J. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2015
Betyg 150105

Läget, poolen
OK
Helena S. Familj med småbarn Sweden, den 3 april 2012
bra läge i kanten av chinatown

supersköna sängar, nära till mrt
Vi checkade in väldigt sent och nattreceptionisten ville nästan inte släppa in oss då vi bara hade en e-voucher. Han var allmänt ohjälpsam. Annars gillade vi hotellet mycket. Stort rum, vi hade en svit. Stor pool, bra frukost. 50 m till mrt med några minuters färd till sentosa eller orchard road. 5 min promenad till maxwell foodcourt, billig och god mat.
Peter C. Ensamresenär New Zealand, den 26 april 2015
I'm felt at home.

Lovely apointed room. Lovely location in China Town.
Wonderfull .room , lovely bed ...just like home... soft and inviting. courtesy pyjamas and bathrobe and slippers.
Gregory W. Ensamresenär Australia, den 26 april 2015
Enjoyable

excellent service from the staff, location between metro station and Chinatown, value for money
Jose A. Ensamresenär Philippines, den 25 april 2015
very nice hotel

big room, clean, location
I like this hotel a lot. The rooms are clean and spacious.
Hendy K. Reste med partner Indonesia, den 24 april 2015
Good location hotel

location, near mrt, food
good hotel with good location, near many restaurant, near mrt.
Johari J. Reste med partner Singapore, den 23 april 2015
Actually not a king bed its a 2 single bed in 1

Nearby food court, bar & clean
Cathaliya S. Familj med äldre barn Thailand, den 23 april 2015
Good location