Orchid Hotel

1 Tras Link, Chinatown/T. Bahru, Singapore 078867 (Visa karta)

Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Faciliteter Orchid Hotel Singapore - Badrum Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum
Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang
Område: Chinatown/T. Bahru Antal rum: 272

Jan E. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2015
Skåning

Läget WiFi utmärkt, bra utgångspunkt till det mesta i Singapore
Ganska bra förutom renoveringen på speciella våningar, det är Inte acceptabelt att man renoverar och för oväsen tills kl 22.00, ringde ner till receptionen kl 21.00 och påtalande detta man lovade tystnad omedelbart, det varade 15 minuter, sedan var det oväsen till ca 22.00. När man är i sådana här storstäder så brukar man vara ganska tidigt uppe, för att hinna med så mycket som möjligt under en i regel kort vistelse. Detta medför att man går och lägger sig ganska tidigt och så även för oss. Man vaknade av allt oväsen som renoveringen medförde, och detta gjorde att man vaknade 2 ggr samma kväll, detta medförde i sin tur en ganska sömnlös natt för mig och min fru. Dagen efter blev vi erbjudna ett annat rum på ett annat plan, det hade inneburit ytterligare tid på hotellet, vi tackade nej, Htl gästerna blir alltid lidande, medans hotellet vinner på sina utlägg. Det hade känts bättre om man hade blivit erbjuden en Middag istället, men ack Nej. Jan Eric Hall
Goran J. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2015
Betyg 150105

Läget, poolen
OK
Helena S. Familj med småbarn Sweden, den 3 april 2012
bra läge i kanten av chinatown

supersköna sängar, nära till mrt
Vi checkade in väldigt sent och nattreceptionisten ville nästan inte släppa in oss då vi bara hade en e-voucher. Han var allmänt ohjälpsam. Annars gillade vi hotellet mycket. Stort rum, vi hade en svit. Stor pool, bra frukost. 50 m till mrt med några minuters färd till sentosa eller orchard road. 5 min promenad till maxwell foodcourt, billig och god mat.
Patricia W. Gruppresenär Malaysia, den 29 mars 2015
Comfortable, Clean & Convenient

Bed, Cleanliness, Friendly customer service
Very pleased with the hotel. Comfortable bed, clean & spacious rooms. Very friendly customer service especially the concierge. Among all, I love the bed best! Location is also very good and have many interesting places to eat around.
Sin Y. Affärsresenär Malaysia, den 26 mars 2015
short business trip

comfort, cleanliness, staff courtesy
Comfortable
Soo L. Affärsresenär Malaysia, den 26 mars 2015
good hotel

nice location , comfort and big room
The hotel is located at Tanjug Pagar near china town. nice hotel.
Ho Y. Reste med partner Hong Kong, den 26 mars 2015
good location, spacious room

next to mrt, maxwell food center
Great stay, will be my 1st choice hotel for next trip to Singapore
Soo L. Affärsresenär Malaysia, den 23 mars 2015
comfort, clean

comfort, clean good location
The hotel is located at Tanjug Pagar near china town. nice hotel.
Shoko H. Affärsresenär Japan, den 22 mars 2015
Friendly staff

staff, cleaned, gym
Karlo G. Reste med partner Philippines, den 19 mars 2015
Cozy Hotel with a great location

Location, Staff and Modern
We had 5 night stay at this hotel and it performed very well. Breakfast covers the basic needs nothing fancy, but this is one of the best hotels that offers breakfast at this price point.

Orchid Hotel SingaporeOrchid Hotel Singapore - PoolOrchid Hotel Singapore - PoolOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - FaciliteterOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - Gästrum